اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

در سال های اخیر فرصتی تازه و ویژه برای داوطلبان ورود به دانشگاه ایجاد شد. ورود به دانشگاه ها بدون کنکور که چند سالی است در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه آزاد ایجاد شده است. بسیار مناسب افرادی است که از استرس های کنکور دوری می کنند و علاقه ای به شرکت در کنکور ندارند و یا در کنکور سراسری و آزاد در رشته های دلخواه قبول نشده اند. در مقاله پیش جزئیات نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد را مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد 97 شرکت کرده اید از اطلاعات مورد نیاز خود مطلع شوید، بنابراین با نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد همراه ما باشید.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی نتایج کارشناسی بدون کنکور را به صورت کلی و در وب سایت خود به نمایش می گذارد، کارشناسی بدون کنکور که در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود به صورت مجزا اعلام می شود.

اگر قصد دارید نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد را مشاهده کنید در هنگام اعلام نتایج که زمان را در مبحث بعدی مشاهده خواهید کرد به وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنید و با انتخاب عبارت اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقاطع کارشناسی. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1397 از منوی اعلام نتایج آزمون ها وارد صفحه ای خواهید شد که با عبارت اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته تمام وقت و پاره وقت بر اساس سوابق تحصیلی سال 1397 و اعلام نتایج دوره بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی سال 1397 اعلام نتایج این دو دوره را مجزا کرده است. در مباحث بعدی نحوه مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد را مشاهده می کنید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

داوطلبانی که در کارشناسی بدون کنکور آزاد شرکت کرده و منتظر اعلام نتایج آن هستند. توجه کنند از اواخر شهریور نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد ( پیوسته و ناپیوسته به صورت مجزا ) در وب سایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است، بنابراین می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی گفته شده نتایج را مشاهده کنید.

مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

همان طور که گفته شد نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد در وب سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org درج می شود که شما عزیزان می توان با ورود به آدرس azmoon.net به طور مستقیم وارد صفحه اعلام نتایج شوید. برای مشاهده نتایج شما باید کد ملی و رمز ثبت نام و کد امنیتی را درج کنید و کد رهگیری اتباع غیر ایرانی به عنوان شناسه درج می شد، رمز ثبت نام در هنگام ثبت نام توسط شما خریداری شده است. با درج اطلاعات و کلیک بر گزینه جستجو نتایج نمایش داده می شود.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد

اگر در نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد در رشته و دانشگاه مورد نظر پذیرفته شده باشید، باید در فرصت موجود که از جانب دانشگاه مشخص می شود برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه کنید و مرحله ثبت نام خود را به پایان برسانید. اما داوطلبانی که در این مرحله موفق نبوده اند می توانند از فرصت های دیگر و تکمیل ظرفیت استفاده کنند و یا در مرحله بعدی ثبت نام بدون کنکور که در بهمن ماه انجام خواهد شد شرکت کنند.
بعد از مطالعه کامل و کسب اطلاع لازم در زمینه نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد می توانید مقاله ی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص جزئیات نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *