پرستاری, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

پرستاری بدون کنکور آزاد

پرستاری بدون کنکور آزاد

رشته پرطرفدار پرستاری، از جمله رشته های گروه آزمایشی تجربی بوده که الویت اول بسیاری از افراد جهت ادامه تحصیل در دانشگاه است. این رشته محبوب و خاص جزء رشته های گروه پزشکی محسوب شده که هر ساله استقبال افراد از تحصیل در آن بیشتر می شود. در طول سال های متمادی، حضور در دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل در آن بدون شرکت در آزمون سراسری مخصوص این دانشگاه امکان پذیر نبود. اما در طی چند سال گذشته تاکنون فرصت ورود به رشته این دانشگاه نیز در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده شده است. به این صورت که، امکان تحصیل در حدود 95 درصد از رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور به راحتی امکان پذیر بوده و راه برای ورود داوطلبان با مشغله های زیاد به دانشگاه هموارتر شده است. از جمله رشته های بدون کنکور پردرآمد و عالی در دانشگاه آزاد رشته پرستاری بوده که از بهترین رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان به شمار می آید. اگر از آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد میخواهید مطلع شوید سری به این مقاله بزنیدو در این مطلب، به بحث در مورد پرستاری بدون کنکور آزاد می پردازیم. با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات و دانش لازم وکاربردی را در مورد پرستاری بدون کنکور آزاد به دست آورید.

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری در دانشگاه آزاد

حتماٌ با توجه به اطلاعات داده شده در پاراگراف قبلی متوجه اجرای طرح بدون کنکور در دانشگاه های آزاد سراسر ایران شده اید. شاید این سؤال از ذهن شما نیز عبور کند که آیا رشته پرستاری نیز مشمول رشته های بدون آزمون می شود یا خیر. در جواب این سؤال باید بگوییم که برای تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه آزاد تنها ملزم به شرکت در کنکور سراسری بوده و هیچ راه دیگری برای وجود ندارد. اما مسئولین امر راه دیگری را به متقاضیان پیشنهاد داده اند. به این شکل که افراد مجبور به گذارندن 72 واحد درسی رشته پرستاری در یکی از کشورهای دلخواه خود هستند. نکته بسیار مهم و قابل توجه این که، باید قبل از عزیمت خود از زدن مهر تأیید وزارت علوم به این دانشگاه اطمینان حاصل نمایید. پس از بازگشت فرد به ایران، امکان ادامه تحصیل وی در یکی از پردیس های خودگران تعداد مشخصی از دانشگاه های کشور فراهم است.

ذکر شرایط ضروری جهت ادامه تحصیل در رشته پرستاری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

در اینجا، به ذکر شرایط عمومی و اختصاصی برای تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی خارج از کشور می پردازیم. نکته بسیار مهم این که، گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد علاقه و تهیه ویزا در ردیف شرایط عمومی جهت ادامه تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور بوده که برای دستیابی به آن ها داشتن شرایطی چند ضروری به نظر می رسد. . نداشتن مشکل مالی و ثروتمند بودن . ارائه همه نمره های دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی فرد داوطلب . دارا بودن دیپلم دوران متوسطه و پیش دانشگاهی در گروه آزمایشی علوم تجربی . تقدیم گواهی نامه سلامت . اخذ معدلی بالاتر از 17 برای مدرک دیپلم و میانگین نمراتی بیشتر از 16 جهت گواهی نامه پیش دانشگاهی . تقدیم پاسپورت, زمان اعلام نتایج تیزهوشان را بررسی کنید.

شرایط اختصاصی ادامه تحصیل در رشته پرستاری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای خارجی

طی دوره ای به نام کالج پیش از شروع تحصیلات دانشگاهی در برخی از کشورها، عدم امکان اشتغال به کار در برخی از کشورها و برگزاری آزمون ورودی را می توان در ردیف شرایط اختصاصی جهت ادامه تحصیل در پرستاری بدون کنکور آزاد در نظر گرفت. در این مطلب، مبحث پرستاری بدون کنکور آزاد را مطرح کردیم.
در صورت داشتن علاقه می توانید مطلب مربوط به کارشناسی بدون کنکور آزاد 97 را نیز مطالعه بفرمایید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه پرستاری بدون کنکور دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *