کارشناسی بدون کنکور سراسری

پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری

پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری

پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری

پرستاری یکی از رشته های پیراپزشکی گروه تجربی است و داوطلبان بسیار زیادی هم دارد. پذیرش در رشته پرستاری نیازمند قبولی در کنکور سراسری است و امکان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری در ایران وجود ندارد. اگر شما مایل به پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری هستید باید راه های دیگر را امتحان کنید. در این مقاله مسیر پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری را برایتان روشن خواهیم کرد و پیشنهاد میکنیم که برای اطلاع از آخرین تراز قبولی پرستاری آزاد حتما سری به این مقاله بزنید.

معرفی رشته پرستاری

در بین اعضای تیم پزشکی، پرستارها جایگاه ویژه ای دارند زیرا در ارتباط مستقیم و شبانه روزی با بیماران هستند. تمامی مراقبت های روحی، جسمی و روانی بیماران به عهده پرستاران است. به همین دلیل ویژگی های فردی داوطلبین نیز باید متناسب با ویژگی های یک پرستار باشد. یک پرستار باید از سلامت کامل جسمی و ذهنی برخوردار باشد. همچنین باید بتواند به طور کامل احساسات خود را کنترل کند. نحوه برخورد و رفتار با بیماران نیز بسیار مهم است. پرستاران باید صبور و مهربان و علاقه مند به خدمت به مردم باشند.
هر اطلاعاتی در زمینه زمان اعلام نتایج تیزهوشان میخواهید روی لینک آبی کلیک کنید.

شرایط پذیرش بدون کنکور پرستاری

حال که شما به دنبال اخذ پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری هستید، باید بدانید امکان تحصیل و پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری در ایران وجود ندارد. اما شما می توانید برای گرفتن پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری خارج از ایران اقدام کنید. شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری خارج از ایران شامل شرایط اخذ ویزا و شرایط گرفتن پذیرش در دانشگاه ها است. به این منظور ابتدا لازم است یک کشور یا چند کشور را انتخاب کنید و برای گرفتن پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری آن کشور اقدام کنید. کشورهای مورد نظر شما باید از نظر وزارت بهداشت ایران نیز دارای اعتبار و مورد تأیید باشد. زیرا در صورتی که شما به تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه مقصد بپردازیند ولی دانشگاه شما مورد تأیید وزارت بهداشت ایران نباشد، نمی توانید در ایران مشغول به کار شوید.

در گذشته افرادی که پذیرش پرستاری بدون کنکور کارشناسی سراسری خارج از ایران را گرفته بودند می توانستند بعد از گذراندن 72 واحد، با گرفتن انتقالی برای اخذ پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری ایران اقدام کنند و مشغول به تحصیل در پردیس های خودگردان شوند. اما در حال حاضر طبق اطلاعیه ای که در سال 97 منتشر شد، افرادی که برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری خارج از ایران اقدام می کنند، باید در کشور مقصد تحصیل خود را به اتمام برسانند و سپس به کشور برگردند. این داوطلبان به هیچ وجه نمی توانند با گرفتن انتقالی برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری سراسری داخل کشور اقدام کنند.
با مطالعه پرستاری بدون کنکور تهران از نحوه تحصیل بدون کنکور پرستاری مطلع شوید.
اگر مایل هستید بدون کنکور به تحصیل در رشته پرستاری بپردازید، می توانید مقطع کاردانی را انتخاب کنید. جهت اطلاع از نحوه تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. همچنین اگر می خواهید در خارج از ایران اقدام به اخذ پذیرش در رشته پرستاری کنید، می توانید با مشاوران آیدانیتو مشورت کرده و از رتبه بندی دانشگاه ها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *