نتایج کنکور

نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز


نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز
یکی از متداول ترین سؤالات داوطلبان در هنگام مواجه شدن با دفترچه موضوع متمرکز و نیمه متمرکز بودن برخی از رشته هاست، در پاسخ به این که رشته های نیمه متمرکز چه رشته هایی هستند باید بگوییم برخی از رشته ها دارای مصاحبه هستند که نتایج نهایی داوطلبان نیز در گرو نتایج مصاحبه است به طور کلی رشته های نیمه متمرکز به رشته هایی گفته می شود که دارای مصاحبه، معاینه، آزمون عملی و علمی دارد. رشته علوم ورزشی ، رشته موسیقی نظامی، رشته مدیریت هتل داری، بورسیه ارتش در دانشگاه علوم پزشکی، رشته های مددکاری اجتماعی، دانشگاه اطلاعات و امنیت و از جمله رشته های نیمه متمرکز هستند.
مقطع کاردانی و کارشناسی هر دو از رشته های نیمه متمرکز برخوردار هستند. نتایج رشته های نیمه متمرکز در دو نوبت اعلام می شود. نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز که در اواخر مهر ماه انجام شد و داوطلبان پذیرفته شده به مرحله ی بعدی یعنی مصاحبه راه پیدا کردند و نتایج نهایی رشته های بیمه متمرکز که در واقع نتیجه ی مصاحبه داوطلب است. با دانستن لیست رشته های بدون کنکور شاید دیگر نیاز به دادن آزمون نداشته باشید.
در مقاله ی نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز راجع به زمان اعلام نتایج و بررسی اقدامات انجام شده بعد از اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز خواهیم پرداخت همراه ما باشید.
اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز
زمان اعلام نتایج اولیه این دوره همان طور که گفته شد در مهر ماه انجام شد و داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند می توانند راه های باقی مانده را طی کنند. اما نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز در اواخر دی ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند در روزهای آتی از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز مطلع شوند. اعلام نتایج کنکور ارشد را در لینک آبی مشاهده کنید.
انصراف بعد از اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز
اگر داوطلبی از انتخاب رشته های نیمه متمرکز پشیمان شود چه راه هایی پیش روی او قرار می گیرد؟
اگر داوطلبی بعد از اعلام نتایج اولیه دانشگاه پذیرفته شده و یا رشته پذیرفته شده علاقه ندارد می توانند در جلسه مصاحبه حضور پیدا نکند.
اما اگر داوطلب در اعلام نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز پذیرفته شده باشد. در صورت انصراف شامل محرومیت هایی که از پیش تعیین شده است می شود. داوطلبان دیگر که در مصاحبه رد شده اند و تمایل به شرکت در رشته و دانشگاه های نیمه متمرکز هستند می توانند در رشته های متمرکز پذیرفته شده به تحصیلات خود ادامه دهند و یا در آزمون سال بعد شرکت کنند.
انصراف بعد از اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز برای پذیرفته شدگان یک سال محرومیت از شرکت در کنکور را به همراه دارد بنابراین لازم است قبل از حضور در مصاحبه از دانشگاه، رشته و انتخاب خود اطمینان داشته باشید.
لازم به ذکر است از دانشجویان دوره روزانه رشته های نیمه متمرکز نیز مانند دانشجویان متمرکز شهریه ای دریافت نمی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر بعد از نتایج مصاحبه رشته های نیمه متمرکز مقاله  مصاحبه رشته های متمرکز را مطالعه کنید.
پیشنهاد می کنیم سؤالات و ابهامات خود راجع به نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز را با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *