دکتری

مصاحبه دکتری شهید بهشتی

مصاحبه دکتری شهید بهشتی






مصاحبه دکتری شهید بهشتی

آزمون دکتری سال تحصیلی 98 هم با موفقیت و با حضور گسترده داوطلبان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این مقطع تحصیلی در اسفند ماه 97 برگزار گردید. پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه و نتایج انتخاب رشته این دوره نیز به اطلاع کلیه داوطلبان دکتری رسید و مشخص شد که هر کدام از داوطلبان در کدام یک از رشته محل های انتخابی خود جهت مصاحبه دکتری به مصاحبه شفاهی و یا هم کتبی و شفاهی دعوت شده اند. در این مقاله، قصد داریم موارد ضروری در رابطه با مصاحبه دکتری شهید بهشتی را خدمتتان ذکر نماییم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی را دریافت نمایید.

مدارک مصاحبه دکتری شهید بهشتی

کلیه شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری شهید بهشتی موظف به بارگذاری شماری از مدارک و همین طور همراه داشتن فیزیکی این مدارک در روز مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی هستند. در زیر شماری از مدارک مورد نیاز در مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی را خدمتتان ذکر می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز در مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه مدارک تحصیلی مقاطع مختلف ارشد، کارشناسی و در صورت وجود کاردانی همراه با ریز نمرات کلیه ترم های تحصیلی این مقاطع
  • تمامی مستندات مرتبط با سوابق تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی و علمی فرد شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی
  • ارائه کارت ایثارگری مختص آن گروه از معرفی شدگانی که از سهمیه ایثارگران در آزمون دکتری استفاده کرده اند
  • تحویل کارنامه اولین مرحله آزمون دکتری که حد نصاب لازم را در کد رشته محل های این دانشگاه کسب کرده اند
  • واریز هزینه انجام فرایند مصاحبه به مبلغ 70 هزار تومان به وسیله سامانه پرداخت الکترونیکی سیستم جامعم دانشگاهی گلستان دانشگاه شهید بهشتی

زمان برگزاری مصاحبه دکتری شهید بهشتی

در صورتی که داوطلب حدنصاب لازم برای دعوت به مصاحبه در یکی از رشته های دانشگاه شهید بهشتی را به دست آورده اند می بایست در زمان تعیین شده توسط خود این دانشگاه از زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی اطلاع یابند. باید عرض کنیم که این تاریخ ها بر طبق رشته تحصیلی هر داوطلب متفاوت هستند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با زمان دقیق مصاحبه دکتری شهید بهشتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

سؤالات مصاحبه دکتری شهید بهشتی

مسلماً با اطلاع از سؤالات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی می توانید با آرامش خاطر بیشتری در سر جلسه این مصاحبه حضور پیدا کنید. از جمله سؤالاتی در مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی از شما پرسیده می شود. رزومه شغلی و تحصیلی شما، میزان علاقه مندی شما به رشته تحصیلی دانشگاهی، داشتن مقاله علمی معتبر، ریز نمرات و معدل شما در مقاطع قبلی تحصیلی از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد است. همچنین احتمال این نیز می رود که در رابطه با فردی که هزینه زندگی شما را تأمین می کند از شما سؤالاتی پرسیده شود. برای کسب اطلاعاتی جامع درباره سؤالات مصاحبه دکتری شهید بهشتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری شهید بهشتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری شهید بهشتی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *