دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد






مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد از بین کلیه داوطلبان محترم شرکت کننده در دوره دکتری که حد نصاب نمره را در اولین مرحله از آزمون دکتری به دست آورده اند دعوت به شرکت در مصاحبه دکتری می نماید. از این روز بحث مقاله حاضر را به ذکر نکات و جزئیات لازم در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد کسب نمایید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

هر یک از داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد لزوماً باید مدارک و مستنداتی را برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد همراه داشته باشند. در زیر شماری از این مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد را خدمت شما بر می شماریم. جهت کسب اطلاعات دقیق تر و آشنایی با مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • تحویل اصل مدرک یا کارنامه حاوی ریز نمره های مقطع کارشناسی و یک سری کپی از کلیه آن ها در روز مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد
  • ارائه مدرک معتبر برای استفاده از سهمیه ایثارگران و رزمندگان با تأیید بالاترین مقام مسئول در روز مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد است.
  • تحویل اصل فیش واریز شده به مبلغ معین حساب بانکی غیر قابل برداشت معاونت آموزشی دانشگاه شاهد به شماره حساب اعلام شده
  • ارائه کارت ملی و اصل شناسنامه فرد متقاضی تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شاهد و یک سری کپی از تمامی آن ها

 زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد با توجه به رشته و گرایش ها و حرف اول نام خانوادگی برای داوطلبان متفاوت است. در زیر و طی جدولی بخشی از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد را خدمتتان عنوان می کنیم.

رشته و گرایش تحصیلی

زمان مصاحبه علمی

مکان برگزاری مصاحبه

مهندسی پزشکی- بیوالکتریک

98.3.25

دانشکده فنی و مهندسی

میکروبیولوژی

98.3.25

دانشکده علوم پایه

مهندسی برق- قدرت

98.3.25

دانشکده فنی و مهندسی

زیست شناسی گیاهی- فیزیولوژی

98.3.21

دانشکده علوم پایه

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد

هر داوطلب جهت شرکت و حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد ملزم به رعایت نکاتی مهم و قابل توجه است. در زیر اشاره ای به شماری از این نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد برای شما دوستان می کنیم.

  • شرکت داوطلب در هر دو مرحله مصاحبه دانشگاه شاهد( مصاحبه بررسی صلاحیت های عمومی و مصاحبه علمی ضروری است و عدم حضور داوطلب در هر مرحله از مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد به منزله انصراف است.
  • رستوران دانشگاه شاهد و بوفه آزاد مواد غذایی با نرخ آزاد در خدمت داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد است.
  • شخصی داوطلب باید فایل های الکترونیکی تمام مستندات و مدارک را در قالب یک CD جهت روز مصاحبه علمی دکتری دانشگاه شاهد در اختیار داشته باشد.
  • رعایت پوشش مناسب و اسلامی جهت ورود به دانشگاه شاهد برای کلیه خواهران و برادران محترم الزامی به نظر می رسد و بر طبق قواعد و ضوابط دانشگاه شاهد ورود کلیه خواهران و همراهان آن ها تنها با چادر میسر است.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *