آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

به اطلاع شما دوستان گرامی می رسانیم که دانشگاه گیلان به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های ایران در نظر دارد که در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز در سال 1398 از میان کلیه پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز به وسیله بررسی کلیه سوابق فناوری، پژوهشی و آموزشی و همین طور مصاحبه و سنجش علمی اقدام به جذب و گزینش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 می کند. کلیه داوطلبان می بایست در صورت داشتن کلیه ضوابط و شرایط اختصاصی و عمومی مندرج در دفترچه شماره یک و دو آزمون نیمه متمرکز سال تحصیلی 98 و بعد از مطالعه نحوه پذیرش و تمامی شرایط اقدام به ارسال مدارک و ثبت نام اینترنتی به شکل اینترنتی در سایت دانشگاه گیلان نمایند.

زمان ارسال مدارک و ثبت نام اینترنتی مصاحبه

باید اشاره کنیم که زمان ثبت نام اینترنتی مصاحبه و ارسال مدارک از 11 خرداد ماه 98 آغاز شده است و تا 72 ساعت پیش از برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان نیز ادامه دارد. کلیه داوطلبان باید از طریق پایگاه اینترنتی این دانشگاه به آدرس edu.guilan.ac.ir اقدام به ثبت نام اینترنتی و واریز مبلغی معادل 700 هزار ریال به شکل آنلاین بابت حق ثبت نام نمایند. باید عرض کنیم که در صورت انصراف از حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان وجه واریز شده تحت هیچ شرایطی قابل بازگشت نخواهد بود. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان بر طبق رشته ها و گرایش های مختلف تحصیلی متفاوت است. در زیر اشاره ای به زمان های در نظر گرفته شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان برای شما عزیزان داریم. برای کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان در رشته های مختلف تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته دانشگاهیگرایشتاریخ برگزاری مصاحبه
علوم و مهندسی جنگلعلوم زیستی جنگل1 تیر ماه
علوم و مهندسی جنگلمدیریت جنگل1 تیرماه
حشره شناسی کشاورزی22 خردادماه
مهندسی شیمی24 تیر ماه
مهندسی عمرانسازه15 تیرماه
فیزیکفیزیک ماده چگال5 مرداد ماه
فیزیکاپتیک و لیزر5 مرداد ماه
فیزیکفیزیک هسته ای5 مرداد ماه
ریاضی کاربردیآنالیز1 مرداد ماه
شیمیشیمی آلی25 تیر ماه
زبان و ادبیات فارسی29 تیر ماه

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان

باید عرض کنیم که بارگزاری مدارک و ثبت نام داوطلبان در مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان تا تاریخ 13 خرداد ماه توسط داوطلبان انجام شده است. اما در صورت عدم اقدام داوطلبان نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی از گزینش نهایی حذف می شوند. نکته دیگر این که در صورت ایجاد هر گونه تغییر در زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان در رشته های مختلف تحصیلی مراتب توسط سامانه آزمون به عرض داوطلبان می رسد.

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله  مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *