آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران





مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

همان گونه که در جریان هستید با عنایت به آیین نامه انتشار یافته در رابطه با جذب و پذیرش دانشجو در دروه تحصیلی دکتری دانشجویان با پشت سرگذاشتن دو مرحله یعنی آزمون و مصاحبه امکان ادامه تحصیل در دوره دکتری را پیدا می کنند. از جمله دانشگاه های پذیرنده دکتری در ایران دانشگاه مازندران است. در این مقاله برآنیم تا پاره ای توضیحات را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران خدمتتان عنوان کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

ثبت نام متقاضی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران شامل چند مرحله می شود در ابتدای شروع ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران داوطلب ملزم به مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس reg.umz.ac.ir از طریق شماره پرونده و کد ملی داوطلبی است. با ورود به سامانه امکان انتخاب کد رشته محل مورد نظر برای وی فراهم می شود. بعد از این کار نوبت به پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ یکصدهزار تومان می رسد. ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران تا 72 ساعت پیش از برگزاری مصاحبه ادامه دارد. پس از تکمیل پرونده الکترونیکی به وسیله سامانه reg.umz.ac.ir این پرونده جهت ارزیابی و بررسی به گروه های آموزشی ارجاع داده می شود و در انتها نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران به اطلاع داوطلبان می رسد.

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

داوطلبان گرامی شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران توجه داشته باشند که بر طبق برنامه زمانی اعلام شده در سایت دانشگاه مازندران ساعت مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران از ساعت هشت صیح الی چهار عصر است. نکته قابل ذکر این که در صورتی مصاحبه از دانشجویان صورت می گیرد که آن ها قبل از حضور در این مرحله ثبت نام خود را در سامانه reg.ums.ac.ir انجام داده باشند و کارت مصاحبه را نیز دریافت کرده باشند. پس لازم است که کلیه داوطلبان مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران توجه لازم را به این نکات مهم معطوف دارند.

مکان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران در محل خود این دانشگاه برگزار می شود. جهت اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه مازندران جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران بر طبق رشته ها و گرایش های مختلف تحصیلی با یکدیگر متفاوت است. در زیر به شماری از برنامه های زمانی در نظر گرفته شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران اشاره می کنیم. برای اطلاع دقیق از جزء به جزء این برنامه ریزی در نظر گرفته شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته امتحانی

گرایش

دوره تحصیلی

زمان مصاحبه

زبان و ادبیات فارسی

ادبیات عرفانی

شبانه

30تیرماه

ادبیات عرفانی

روزانه

30تیرماه

حسابداری

 

پردیس خودگردان

11تیرماه

 

نوبت دوم

11تیرماه

 

روزانه

11تیرماه

علوم اقتصادی

مالی

روزانه

11تیرماه

اسلامی

روزانه

11تیرماه

اقتصادسنجی

روزانه

11تیرماه

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *