دکتری

مصاحبه دکتری امیرکبیر

مصاحبه دکتری امیرکبیر





مصاحبه دکتری امیرکبیر

بر طبق آیین نامه انتشار یافته پذیرش دانشجو در دوره  دکتری یا همان PHD پذیرش کلیه دانشجویان در دوره دکتری تحصیلی به جز مرحله آزمون از طریق مصاحبه که گاهی در قالب تنها مصاحبه شفاهی و گاه هم کتبی و هم شفاهی برگزار می شود. برای داوطلبان صورت می گیرد. بحث مطرح شده در این مقاله در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر است. بر طبق اعلام معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری امیرکبیر خدمت داوطلبان اعلام شده است. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مصاحبه دکتری امیرکبیر به دست آورید.

زمان و مکان مصاحبه دکتری امیرکبیر

تمامی افراد دعوت شده به مصاحبه دکتری امیرکبیر لزوماً باید در تاریخ های مشخصی که اواخر خرداد ماه است برای شرکت در این مصاحبه در دانشگاه امیرکبیر تهران حضور پیدا کنند. اما این موضوع در رابطه با داوطلبان و متقاضیان رشته تحصیلی مهندسی پلیمر فراورش و مهندسی شیمی که اقدام به انتخاب واحد آموزشی بندر ماهشهر به عنوان محل تحصیل خود کرده اند کمی متفاوت است. به این معنا که زمان و مکان برگزاری این مصاحبه تفاوت دارد. برای کسب اطلاعات کامل تری در رابطه با زمان و مکان دقیق برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ثبت اینترنتی اطلاعات داوطلبان مصاحبه

تمامی داوطلبان محترم که در انتخاب رشته گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه صنعتی امیرکبیر را برگزیده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر باید با ورود به سامانه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایند. لازم به ذکر است که زمان تعیین شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال حاضر آغاز شده است و تا امروز بیستم خرداد ماه ادامه دارد. کلیه داوطلبان باید سوابق و اطلاعات اشتغال، تدریس، پژوهشی و آموزشی خود را تا امروز در سامانه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه وارد کنند.

هزینه مصاحبه دکتری امیرکبیر

کلیه داوطلبان محترم دعوت شده به مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر لازم است که هزینه ثبت نام خود را در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر از طریق سامانه آزمون دکتری پرداخت نمایند و رسید آن را همراه با مدارک خود بفرستند. هزینه ثبت نام دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر طبق مصوبه هیأت امنا این دانشگاه هشتصدهزار ریال است.

مدارک مصاحبه دکتری امیرکبیر

همان طور که در بالا توضیح دادیم هر داوطلب مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر باید مدارکی را جهت ثبت نام اینترنتی در این مصاحبه در سامانه این دانشگاه بارگزاری نماید. از جمله این مدارک می توان از تصویر کارنامه هر دو مرحله آزمون نیمه متمرکز دکتری 98، تصویر هر دو مدرک کارشناسی و ارشد همراه با ریز نمره های آن ها  و تصویری از کارت ملی و تمامی صفحه های شناسنامه فرد متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یاد کرد. جهت کسب اطلاع و آشنایی دقیق با لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری امیرکبیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری امیرکبیر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *