آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود





مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

حتماً اطلاع دارید که پذیرش و جذب دانشجویان در مقطع دکتری در کلیه دانشگاه های سراسر کشور فرایندی دو مرحله ای را برای فرد شامل می شود. نخستین مرحله به سنجش علمی داوطلبان مرتبط می شود که توسط شرکت وی در آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد. اما دومین مرمحله کلیه سوابق علمی داوطلب از جمله مدارک تحصیلی، مدارک زبان و یا مقاله های منتشره توسط وی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و تحت عنوان مرحله مصاحبه دکتری شناخته شده است. دانشگاه صنعتی شاهرود از جمله دانشگاه های پذیرنده دوره دکتری در ایران محسوب می شود. در این مطلب قصد ارائه پاره ای توضیحات را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود خدمت شما ارائه می دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را درباره مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود دریافت کنید.

مدارک مصاحبه دکتری صنعتی شاهرود

شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود منوط به تهیه و سوابق و مدارک پژوهشی و آموزشی، انتقال آن ها به یک لوح فشرده و همراه داشتن آن ها در کنار اصل این مدارک در روز مصاحبه است. در زیر شماری از مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود را خدمتتان بر می شماریم.

برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • تحویل توصیه نامه علمی از حداقل دو نفر از اساتید دوره ارشد که تخصص مرتبط در رشته گرایش مقطع ارشد فرد دانشجو را داشته باشند.
  • ارائه تصویر ریز نمره های مقطع ارشد و کارشناسی فرد داوطلب مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
  • تحویل اصل و تصویر کارت ملی و اصل شناسنامه فرد داوطلب مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
  • ارائه تمامی مستندات و مدارک معتبر مرتبط با فعالیت های حرفه ای و علمی داوطلب مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود همچون مقاله های علمی، ترویجی وپژوهشی به چاپ رسیده، گواهی نامه های دریافت شده و تشویق نامه ها.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود

باید عرض کنیم که زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به رشته های تحصیلی ارائه شده با یکدیگر متفاوت است. در این بخش شماری از تاریخ های در نظر گرفته شده برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود را خدمت شما عنوان می کنیم. برای اطلاع از کلیه تاریخ های در نظرگرفته شده برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود در کلیه رشته های تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نام دانشکده

نام رشته

گرایش تحصیلی

زمان مصاحبه( دوره روزانه)

زمان مصاحبه(دوره دوم)

تربیت بدنی( پردیس مرکزی)

مدیریت ورزشی

98/4/17

98/4/17

علوم زمین

علوم زمین

پترولوژی

98/3/22

98/3/22

مهندسی عمران(پردیس فناوری های نوین)

مهندسی عمران

راه و ترابری

98/4/10

98/4/10

مهندسی مکانیک( پردیس فناوری های نوین)

مهندسی عمران

ژئوتکنیک

98/4/10

98/4/10

مهندسی برق و رباتیک( پردیس فناوری های نوین)

مهندسی برق

الکترونیک

98/4/4و 98/4/5

98/4/4و 98/4/5

مهندسی کشاورزی( پردیس کشاورزی بسطام)

اکروتکنولوژی

اکولوژی گیاهان زراعی

98/4/17

98/4/17

 

فیزیولوژی گیاهان زراعی

98/4/17

98/4/17

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *