دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ

مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ






مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه غیرانتفاعی فرهنگ از بین کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون دوره تحصیلی دکتری که توانسته اند حد نصاب لازم نمره را در اولین مرحله از آزمون سراسری دکتری به دست آورده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ دعوت به عمل آورده است. از این رو بحث مقاله پیش رو را به ذکر نکات و جزئیات ضروری در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ به دست آورید.

ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری علم و فرهنگ

کلیه داوطلبان مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ ملزم هستند که ثبت نام الکترونیکی خود را تا یک روز قبل از رسیدن تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ در سامانه ای به آدرس http//edu.usc.ac.ir انجام دهند. در زیر مراحل ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ را خدمتتان توضیح می دهیم.

پس از ورود داوطلب به سیستم اعلام شده به وسیله گذر واژه و شناسه کاربردی خود وی وارد صفحه پذیرش غیرحضوری می شود که در این صفحه وی ملزم به بارگذاری مدارک و سوابق پژوهشی و آموزشی خود جهت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ است. از میان این مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ می توان از تصویر چکیده ای از پایان نامه مقطع ارشد، تصویر اولین صفحه از کتاب های به چاپ رسیده، تصویر گواهی نامه پرداخت هزینه ثبت نام به میزان 150 هزار تومان و تصویر مدارک مختلف زبان انگلیسی اشاره کرد. پس از بارگذاری کلیه مدارک لازم برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ هر داوطلب باید اقدام به چاپ گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری و تحویل آن در زمان مصاحبه حضوری نمایند.

زمان بندی مصاحبه دکتری علم و فرهنگ

کلیه داوطلبان محترم بعد از انجام ثبت نام الکترونیکی در مصاحبه دکتری علم و فرهنگ باید مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده به وسیله خود دانشگاه جهت انجام مصاحبه حضوری مراجعه کنند. برای کسب اطلاع از زمان های دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ در شماری از رشته های تحصیلی با ما باشید.

رشته تحصیلی / گرایش

زمان مصاحبه

مهندسی صنایع- بهینه سازی سیستم ها

98.4.4

مهندسی عمران- سازه

98.4.2

حقوق خصوصی

98.3.28

گردشگری

98.3.28 و 98.3.27

زمان ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری علم و فرهنگ

بر طبق زمان اعلام شده توسط دانشگاه علم و فرهنگ کلیه معرفی شدگان تا پایان روز 16 خرداد 97 جهت انجام ثبت نام غیرحضوری و ارسال مدارک به صورت اینترنتی مهلت داشتند. اما این زمان توسط دانشگاه علم و فرهنگ تمدید شد و تمامی داوطلبان تا 21 خرداد ماه 98 برای انجام ثبت نام الکترونیکی مصاحبه  دکتری علم و فرهنگ مهلت داشتند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *