دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

مصاحبه دکتری دانشگاه علامه






مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

دانشگاه علامه از بین کلیه داوطلبان شرکت کننده در  دوره دکتری که حد نصاب نمره را در اولین مرحله از آزمون دکتری به دست آورده اند برای حضور و شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه دعوت می کند. از این رو بحث مقاله پیش رو را به ذکر نکات و جزئیات ضروری در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه علامه اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه علامه به دست آورید.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری علامه

کلیه داوطلبان مایل به حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه از تاریخ 98/6/3 الی 98/3/17 فرصت داشتند که با مراجعه به سایت این دانشگاه به آدرس http://azmoon.atu.ac.ir اقدام به ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه نمایند.

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری علامه

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری علامه برای هر یک از کد رشته های معرفی شده برابر با یکصد هزار تومان است که لزوماً باید به صورت آنلاین و به وسیله کارت بانک های عضو شبکه شتاب پرداخت گردد. از این رو داشتن کارت بانک های عضور شبکه شتاب در زمان ثبت نام مصاحبه دکتری علامه ضرورت دارد. لازم به ذکر است که اطلاع از کد cvv2، تاریخ انقضای کارت، کلمه عبور و شماره کارت در زمان ثبت نام و واریز وجه برای هر یک از داوطلبان الزامی به نظر می رسد. دقت داشته باشید که وجه پرداختی جهت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در صورت عدم پذیرش نهایی فرد متقاضی و یا انصراف وی از شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه به وی بازگردانده نمی شود.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

شرکت در مصاحبه دکتری علامه مستلزم این است که فرد داوطلب مدارکی را از پیش تهیه نماید و در روز مصاحبه دکتری علامه آن ها را همراه خود داشته باشد. البته مدارک اعلام شده باید تا پیش از روز مصاحبه دکتری علامه طباطبایی در سامانه معرفی شده توسط فرد داوطلب بارگذاری شود. در میان مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دکتری علامه طباطبایی می توان به یک قطع عکس پشت نویسی شده در اندازه 4*3، فرم کامل شده سوابق پژوهشی و آموزشی و مشخصات فردی همراه با اصل کلیه مدارک درخواستی و اصل و تصویر کارت ملی و همین طور شناسنامه فرد متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.

محل برگزاری مصاحبه دکتری علامه

همان طور که بالاتر اشاره کردیم مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در همان محل این دانشگاه برگزار می گردد. نکته قابل توجه این که حضور فرد داوطلب بر طبق جدول زمان بندی اعلام شده جهت انجام امور مرتبط با مصاحبه و همین طور تشکیل پرونده جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی به نظر می رسد.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی به وسیله خود این مرکز دانشگاهی و در رشته های مورد پذیرش به اطلاع تمامی داوطلبان رسیده است. برای کسب اطلاع از زمان های دقیق و موثق برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در شماری از رشته های تحصیلی با ما همراه باشید.

روزهای دوشنبه 3 تیرماه و سه شنبه 4 تیرماه

آموزش زبان انگلیسی

مشاوره

علوم ارتباطات

فلسفه و کلام اسلامی

تکنولوژی آموزشی

مدیریت دولتی

زبان شناسی

سنجش و اندازه گیری

روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی

زبان و ادبیات فارسی

 

 

 

روزهای چهارشنبه 5 تیرماه و پنجشنبه 6 تیر ماه

روابط بین الملل

مالی- بانکداری

تکنولوژی آموزشی

زبان شناسی

فلسفه هنر

مدیریت ورزشی

منطق با رویکرد فلسفی

گردشگری

حقوق جزا و جرم شناسی

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه علامه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه علامه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *