آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان






مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

بر طبق رسم هر ساله و با عنایت به آیین نامه جذب و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلی دکتری یا PHD جذب افراد در این دوره تحصیلی از دو مرحله کاملاً متفاوت و در عین حال مهم تشکیل می شود.نخستین مرحله در جذب دانشجویان دوره دکتری مرتبط با سنجش علمی فرد داوطلب است که سازمان سنجش آموزش کشور مجری آن است. اما در رابطه مرحله بعدی این پذیرش دانشجو باید خاطر نشان کنیم که این مرحله از مصاحبه تخصصی و سوابق علمی متقاضیان تشکیل شده است که به وسیله کلیه دانشگاه های پذیرنده دانشجو در کشور و برای انواع رشته های تحصیلی در دوره دکتری انجام می پذیرد. از جمله پذیرنده دانشجو در مقطع تحصیلی دکتری دانشگاه لرستان است. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان دریافت نمایید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

هر کدام از داوطلبان و متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان لزوماً باید مستندات و مدارکی را جهت تشکیل پرونده در روز تعیین شده برای مصاحبه دانشگاه لرستان با خود همراه ببرند. در این بخش به صورت مختصر اشاره ای به شماری از این مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان برای شما عزیزان داریم.

  • تحویل دو قطعه عکس پرسنلی متقاضی دکتری دانشگاه لرستان
  • ارائه اصل گواهی نامه کارشناسی ارشد داوطلب و یا کارنامه ریز نمره های وی در این مقطع تحصیلی
  • تحویل اصل کارت ملی و شناسنامه فرد داوطلب مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان و همین طور کپی از پشت و روی کارت ملی و کلیه صفحه های شناسنامه
  • جهت آن دسته از کسانی که از امتیاز مربی در آزمون دکتری استفاده کرده اند ارائه و تحویل گواهی مبتنی بر این که یکی از اعضای هیئت علمی تابعه وزارت علوم هستند ضروری به نظر می رسد.
  • تحویل اصل فیش بانکی به مبلغ یکصد هزار تومان بابت هزینه شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان
  • تحویل نسخه ای از پایان نامه مقطع ارشد مختص داوطلبان فارغ التحصیل شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

مکان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

همان گونه که در بالا اشاره کردیم مصاحبه  دکتری دانشگاه لرستان در همان محل دانشگاه برگزار می گردد. جهت کسب اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه لرستان به عنوان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان با توجه به رشته های تحصیلی و کد رشته های اختصاص داده شده به آن ها متفاوت است. در این بخش و طی جدولی شماری از زمان های در نظر گرفته شده برای مصاحبه  دکتری دانشگاه لرستان در رشته های مختلف تحصیلی را خدمتتان عنوان می کنیم.

عنوان رشته تحصیلی

گرایش رشته

دوره تحصیلی

زمان مصاحبه

ریاضی کاربردی

آنالیز عددی

روزانه

98.4.12

شیمی

شیمی معدنی

پردیس خودگردان

98.4.1

مدیریت دولتی

مدیریت منابع سازمانی

روزانه

98.3.28

زبان و ادبیات فارسی

ادبیات عرفانی

روزانه

98.4.10

تاریخ

تاریخ ایران بعد از اسلام

روزانه

98.4.1

شیمی

شیمی آلی

پردیس خودگردان

98.4.1

مهندسی برق

قدرت

روزانه

98.4.22

علوم دامی

تغذیه دام

روزانه

98.3.28

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *