خانواده

مشاوره خانواده در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

 

 

مشاوره خانواده در کهگیلویه و بویراحمد

مشاوره خانواده فرایندی است که افراد به واسطه آن می توانند در تعامل با متخصصین قرار بگیرند و برای حل مشکلات فردی و خانوادگی، به جای این که بی گدار به آب بزنند یا با روش های غیرعلمی به خودشان و دیگران آسیب برسانند، در مورد بهترین و کارآمدترین روش های حل مشکلات و بحران های خانوادگی مطلع شوند.
خوشبختانه در زمانه ما افراد به این درک رسیده اند که بهتر است به جای مشورت های غیرتخصصی و آسیب زا، با افراد فامیل و دوست و آشنا، به یک مشاور مراجعه کنند. مشاوران کسانی هستند که در رشته مشاوره تحصیل کرده اند و با توجه به گرایش تحصیلی و تجربیاتشان، می توانند در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، اختلالات روانی، مهاجرت، توانبخشی، کودک و نوجوان و… به دیگران مشاوره بدهند.
معمولاً مشاوره خانواده بیشتر از سایر انواع مشاوره با استقبال مواجه می شود، چون اکثر ما در خانواده متولد می شویم، در خانواده رشد می کنیم و هر چقدر رشد و پرورش مان در محیط خانه و خانواده سالم تر باشد، دوران بزرگسالی سالم تری خواهیم داشت و در زندگی فردی و اجتماعی موفق تر عمل خواهیم کرد.
خدمات بی شمار مشاوره خانواده در کهگیلویه و بویراحمد و سایر شهرهای ایران نشان دهنده این است که ایرانیان ضرورت آگاهی های روانشناختی را برای افزایش سلامت روانی خانواده هایشان درک کرده اند.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی نوعی از مشاوره و در عصر حاضر بسیار مفید و کار آمد است. انسان های این عصر بیشتر از همیشه مشغله دارند و زندگی بسیاری از ما به سبکی است که مشاوره های غیرحضوری را به مشاوره های حضوری ترجیح می دهیم. به عبارتی می توان گفت که دلیل استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره تلفنی، مزایای فراوان است. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، کسب و کار،  نظام وظیفه و….به مخاطبانشان مشاوره تلفنی بدهند.

برای برخورداری از خدمات مشاوره خانواده در کهگیلویه و بویراحمد ، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو تنوع زیادی دارد و موضوعات فراوانی را در بر می گیرد. اما اگر بخواهیم از مهم ترین خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهم ترین تصمیم ها در زندگی هر شخصی است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم یعنی تصمیم گرفته ایم که سبک زندگی مان را به کل تغییر بدهیم و با دیگری همراه و همسفر شویم. پس طبیعی است که هر چقدر برای این اتفاق آماده تر باشیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بالاتر می رود.
این آمادگی را می توان از طریق مشاوره قبل از ازدواج به دست آورد. مشاوران آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت بیشتر خودتان و طرف مقابل اطلاعات  کسب کنید.

اختلالات روانی

در گذشته انسان ها تصور می کردند که بیماری فقط به معنای بیماری جسمی است اما امروزه بیشتر از هر زمانی می دانیم که اختلالات روانی چقدر آسیب زا هستند.

 

 

 

 

اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، دوقطبی، شیزوفرنی و…. این قابلیت را دارند که کاملاً بر زندگی فردی و اجتماعی ما تأثیر منفی بگذارند. مشاوره روانشناسی در آیدانیتو، راهی برای کسب آگاهی در زمینه انواع روش های درمان بیماری های روانشناختی است.

خیانت

متأسفانه روابط فرازناشویی هر روز شایع تر از قبل می شوند. یکی از پرتماس ترین موضوعات تماس مشاوره خانواده در آیدانیتو، موضوع خیانت است. زنان و مردان زیادی در این تماس ها نگران و آشفته اند چون به همسرشان شک دارند یا از خیانت او مطمئن شده اند.
چنانچه شما هم یکی از این زنان یا مردان هستید، می توانید در مشاوره خیانت آیدانیتو در مورد روش های پیشگیری از خیانت اطلاعات کسب کنید و چنانچه از رابطه فرازناشویی همسرتان اطمینان دارید، قبل از اینکه تصمیمی هیجانی بگیرید از مشاوران ما راهکار دریافت کنید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی همیشه در فرهنگ ما تابویی جدی بوده است. در حالی که امروز می دانیم یکی از مهم ترین علل طلاق همسران در ایران مشکلات و ناهماهنگی های جنسی است. به همین دلیل هر چقدر از اهمیت رابطه جنسی و روش های حفظ و افزایش سلامت جنسی آگاه تر باشیم، زندگی با کیفیت تری خواهیم داشت.
در مشاوره جنسی این فرصت برای شما فراهم می شود تا در مورد رابطه جنسی، بهداشت و سلامت جنسی، بیماری های مقاربتی و روش های درمانشان، تربیت جنسی کودکان، اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، سرد مزاجی و… و راهکارهای درمانشان اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

هر کدام از ما بارها این جمله را شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این ادعا به نظرمان کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت غیرقابل انکار است که وقتی کسی معتاد می شود فقط به خودش آسیب نمی زند و اطرافیانش را هم تحت تأثیر قرار می دهد.
هر چقدر یک معتاد زودتر وارد فرایند ترک شود، آسیب ها کمتر خواهند بود. اگر از اعتیاد رنج می برید یا یکی از نزدیکانتان گرفتار بیماری اعتیاد است، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

وقتی زنان و مردان تصمیم به ازدواج می گیرند، یعنی تصمیم گرفته اند که زندگی شان را در همه ابعاد تغییر  دهند و از یک انسان مجرد تبدیل به کسی شوند که یک یار همیشگی دارد. پس طبیعی است که موقع ازدواج باید آگاه باشیم و به شناختی کافی از خودمان و طرف مقابل دست پیدا کرده باشیم.
مشاوره ازدواج و قبل از ازدواج دقیقاً در همین جهت است و به ما کمک می کند تا در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای تشکیل خانواده و ویژگی های خودمان و طرف مقابل اطلاعات کسب کنیم.

کودکان و نوجوانان

مشکلات فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است از انواع مختلف مشکلات فردی و اجتماعی رنج بکشند. افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات تحصیلی، انزوا، کمبود اعتماد به نفس، مشکلات عاطفی، بحران بلوغ و…از جمله مهم ترین اختلالات و مشکلات کودکان و نوجوانان هستند.
در مشاوره کودک و نوجوان، والدین، معلم ها و هر شخص دیگری که با کودکان نوجوانان در تعامل است، می تواند در مورد مراقبت های روانی از آن ها و روش های حل مشکلات، بحران ها و اختلالاتشان اطلاعات کسب کند.

فرزند پروری

فرزند آوری کار چندان مشکلی نیست اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و تمرین است. هر فردی که فقط کمی مطالعات روانشناختی داشته باشد، می داند که شخصیت ما انسان ها در دوران کودکی و سال های اولیه زندگی مان شکل می گیرد.
ما در این سال ها بیشترین رابطه را با والدین و سایر اعضای خانواده داریم و کاملاً تحت تأثیر روش های تربیتی بزرگسالان هستیم. هر چقدر پدران و مادران از روش های سالم تری برای تربیت فرزندانشان استفاده کنند، فرزندان در بزرگسالی انسان های سالم تری خواهند بود.
اگر صاحب فرزند هستید یا قصد فرزندآوری دارید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در مورد بهترین سبک های فرزند پروری اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به مشاوره خانواده در کهگیولیه و بویراحمد پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره جنسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
نگران خودتان یا سایر اعضای خانواده تان هستید؟ یک مشکل یا بحران خانوادگی آرامش را از شما گرفته؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *