آیدانیتو > مشاوره خانواده در زابل | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در زابل
خانواده

مشاوره خانواده در زابل | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در زابل

مشاوره روانشناسی زابل

مشاوره خانواده در زابل

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده زابل می پردازیم. مشاوره خانواده یکی از مهم ترین و پر مخاطب ترین انواع مشاوره در جهان است. اگر کمی دقیق به بنیان خانواده و سازوکارهایش نگاه کنیم، دلیل این استقبال بالا از خدمات مشاوره خانواده را درک می کنیم. اکثر انسان های جهان در خانواده به دنیا می آیند، در خانواده رشد می کنند و اولین، مهم ترین و عمیق ترین ارتباطات را در محیط خانواده و با والدین و سایر اعضای خانواده برقرار می کنند.
هر کسی که فقط اندکی مطالعات روانشناسی داشته باشد، می داند که اولین سال های زندگی ما مهم ترین سال های زندگی مان هستند و به نوعی شخصیت ما را شکل می دهند. ما در این سال ها بسیار تحت تأثیر والدین و سایر اعضای خانواده، ساز و کارهای محیط خانه و خانواده و اتفاقاتی که اکثراً در محیط خانواده رخ می دهند هستیم.
پس مسائلی مثل ازدواج، تشکیل خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری، روابط افراد خانواده با همدیگر و…. بسیار مهم اند. از سویی دیگر حل و فصل مشکلات و بحران خانوادگی اهمیت زیادی دارند چون اگر تنش های خانوادگی طولانی مدت شوند می توانند آسیب های شدیدی به همه اعضای خانواده وارد کنند.

 

خوشبختانه با پیشرفت علوم روانشناسی و مشاوره و حضور متخصصینی مثل روانشناسان و مشاوران خانواده در جامعه، این امکان برای شهروندان به وجود آمده که در مواجهه با مشکلات خانوادگی، بتوانند از راه حل های علمی و روانشناختی استفاده کنند.
در کشور ما ایران هم استقبال از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین هر روز بیشتر می شود و تعداد زیاد مراکز مشاوره در شهرها و شهرستان های مختلف، نشان دهنده جا افتادن فرهنگ مثبت استفاده از راهکارهای علمی و مشاوره ای است.
پیشنهاد می کنیم که چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در زابل هستید، این مقاله را مطالعه کنید و با مرکز هوشمند مشاوره آیدانیتو آشنا شوید.

مشاوره روانشناسی تلفنی آیدانیتو

همان طور که گفتیم امروزه استفاده از خدمات بهترین مشاور خانواده از قبل شایع تر شده است. یک تفاوت مهم دیگر عصر حاضر با گذشته این است که امروزه استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین از همیشه بیشتر شده است. شاید از خودمان بپرسیم که با وجود این همه مراکز مشاوره حضوری، چرا افراد باید از مشاوره تلفنی استقبال کنند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای فراوان مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد پر مشغله
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است که خدماتش را به صورت تلفنی ارائه می دهد. مشاوران آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری، در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی و…. مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.
موضوعات مشاوره خانواده در زابل و در فضای آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهم ترین تصمیم ها در زندگی هر شخصی است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم یعنی تصمیم گرفته ایم که سبک زندگی مان را به کل تغییر بدهیم و با دیگری همراه و همسفر شویم. پس طبیعی است که هر چقدر برای این اتفاق آماده تر باشیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بالاتر می رود. پیشنهاد می کنیم 50 سوال مهم خواستگاری را هم بخوانید
این آمادگی را می توان از طریق مشاوره قبل از ازدواج به دست آورد. مشاوران آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت بیشتر خودتان و طرف مقابل اطلاعات  کسب کنید.

اختلالات روانی

در گذشته انسان ها تصور می کردند که بیماری فقط به معنای بیماری جسمی است اما امروزه بیشتر از هر زمانی می دانیم که اختلالات روانی چقدر آسیب زا هستند.
اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، دوقطبی، شیزوفرنی و…. این قابلیت را دارند که کاملاً بر زندگی فردی و اجتماعی ما تأثیر منفی بگذارند. مشاوره روانشناسی در آیدانیتو، راهی برای کسب آگاهی در زمینه انواع روش های درمان بیماری های روانشناختی است.

مسائل جنسی

صحبت کردن در مورد مسائل جنسی، در جامعه ما یک تابوی جدی است اما امروزه در حال پی بردن به این واقعیت هستیم که کیفیت رابطه جنسی چه نقش اثر گذاری در موفقیت یک ازدواج دارد.
برای مشاوره در زمینه اختلالاتی مثل دیرانزالی، زود انزالی، سرد مزاجی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی و…. می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوره جنسی همچنین فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات در مورد تربیت جنسی کودکان، انحرافات جنسی، درمان بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، بهداشت و سلامت جنسی و…. است.

خیانت

خیانت یکی از آسیب های رابطه ای در عصر حاضر است و متأسفانه روز به روز شیوع آن بیشتر می شود. این کاملاً طبیعی است که وقتی کسی با رابطه فرازناشویی همسرش مواجه می شود آشفته شود و رابطه را تمام شده تلقی کند. اما نتایج پژوهش های روانشناختی مختلف نشان می دهند که خیانت الزاماً به معنای نابودی ازدواج نیست و در بعضی شرایط، با استفاده از راهکارهایی می توان یک زندگی مشترک را بعد از خیانت نجات داد.
چنانچه از خیانت همسرتان مطمئن هستید یا با نشانه های یک رابطه فرازناشویی در زندگی مشترکتان مواجه شده اید، بی گدار به آب نزنید و قبل از هر اقدامی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوره خانواده زابل

اعتیاد

هر کدام از ما بارها این جمله را شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این ادعا به نظرمان کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت غیرقابل انکار است که وقتی کسی معتاد می شود فقط به خودش آسیب نمی زند و اطرافیانش را هم تحت تأثیر قرار می دهد.
هر چقدر یک معتاد زودتر وارد فرایند ترک شود، آسیب ها کمتر خواهند بود. اگر از اعتیاد رنج می برید یا یکی از نزدیکانتان گرفتار بیماری اعتیاد است، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

جدایی همسران اتفاق ناراحت کننده اما گاهی اوقات غیرقابل اجتنابی است. آگاهی کافی موقع ازدواج، می تواند به پیشگیری از طلاق کمک کند اما در هر صورت گاهی طلاق بهترین راه است. همان طور که تشکیل خانواده نیازمند آگاهی است، بهتر است که جدایی رسمی هم ناگهانی و بدون آمادگی نباشد.
مشاوره طلاق در آیدانیتو این فرصت را برای زنان و مردانی که قصد جدایی دارند فراهم می کند تا در مورد روندهای قانونی طلاق و مشکلات روانی بعد از طلاق آگاه شوند.

فرزند پروری

اگر چه اکثر زوج ها می توانند به راحتی صاحب فرزند شوند اما تربیت و پرورش فرزندان کار ساده ای است. بسیاری از والدین به علت ناآگاهی صدمات روانی ای در دوران کودکی به فرزندشان وارد می کنند که هرگز در دوران بزرگسالی جبران نمی شود یا به سختی جبران می شود.
مشاوره فرزند پروری در آیدانیتو به والدین کمک می کند تا بهترین روش های فرزندپروری را یاد بگیرند و در اولین سال های شکل گیری شخصیت کودک از آسیب های روانی پیشگیری کنند.

کودکان و نوجوانان

مشکلات و آسیب های روانی و رفتاری فقط در بزرگسالان مشاهده نمی شوند و ممکن است کودکان و نوجوانان هم از آسیب زا ترین اختلالات ذهنی و رفتاری رنج بکشند.
افسردگی، اضطراب، وسواس و… در کودکان نشان دهنده اهمیت توجه به سلامت روانی کودکان است. نوجوانان هم به واسطه بلوغ بحران زیادی را تجربه می کنند و حتی ممکن است دست به رفتارهای پرخطر بزنند.
مشاوره کودک و نوجوان در آیدانیتو فرصتی برای آشنایی با اختلالات کودکان و نوجوانان و روش های درمان آن ها است.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به مشاوره خانواده در زابل پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره قبل از ازدواج را به شما پیشنهاد می کنیم.
درگیر یک مشکل خانوادگی هستید؟ بحرانی در زندگی روزمره نگرانتان کرده؟ می خواهید خودتان و خانواده تان را از این وضعیت نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *