آیدانیتو > مشاوره خانواده در خراسان شمالی | خدمات مشاوره تلفنی در خراسان شمالی
خانواده

مشاوره خانواده در خراسان شمالی | خدمات مشاوره تلفنی در خراسان شمالی

مشاوره خانواده تلفنی در خراسان شمالی

مشاوره خانواده در خراسان شمالی

مشاوره خانواده از مهم ترین و پرطرفدارترین انواع مشاوره در سراسر جهان است. استقبال بالا از این مشاوره کاملاً طبیعی است. چون خانواده مهم ترین نهاد در هر جامعه است. اکثر ما انسان ها در خانواده به دنیا می آییم، در خانواده رشد می کنیم و بخش اعظمی از سلامت روانی مان وابسته به سلامت خانواده مان است. به همین دلیل بهتر است که افراد به محض مواجهه با یک مشکل یا بحران خانوادگی، در صدد حل و فصل آن بربیایند. واگرنه مشکل عمیق و عمیق تر می شود و آسیب های زیادی را به همراه خواهد داشت.

 


خوشبختانه فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره و روان درمانی روز به روز بیشتر جا می افتد و ما نه فقط در شهرهای بزرگ که در شهرستان ها هم شاهد انواع مراکز مشاوره و روانشناسی هستیم.

مطالعه این مقاله را به همه کسانی که در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در خراسان شمالی و سایر شهرهای ایران هستند، پیشنهاد می کنیم.

از یک مشکل فردی یا خانوادگی رنج می برید؟ سؤالات بی جوابی ذهنتان را مشغول کرده است؟ گیج و نگران و سردرگم هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید و مشاوره آنلاین دریافت کنید.

مشاوره خانواده در خراسان شمالی به صورت تلفنی

یکی از اتفاقات مهم در عصر حاضر، پیشرفت تکنولوژی و تأثیر آن بر همه ابعاد زندگی ما است. امروزه ما برای انجام بسیاری از فعالیت ها نیازی به خروج از خانه نداریم و می توانیم تنها با استفاده از تلفن یا اینترنت بسیاری از کارها را انجام دهیم.

 

بسیاری از خدمات مشاوره ای و روانشناختی هم این روزها به صورت تلفنی ارائه می شوند و این شکل از ارائه خدمات با استقبال بالایی مواجه شده است. ممکن است این سؤال برای بسیاری از ما پیش بیاید که چرا با وجود مراکز مشاوره حضوری، کسی باید از مشاوره تلفنی استفاده کند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره های حضوری
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی افراد

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در حوزه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، نظام وظیفه،کسب و کار و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهد.

یکی از پر تماس ترین موضوعات مشاوره تلفنی در آیدانیتو، موضوعات مشاوره خانواده است.

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

مشاوره خانواده در خراسان شمالی ، در آیدانیتو شامل موضوعات متعدد و متنوعی است، اما مهم ترین موضوعات شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

آغاز یک زندگی دو نفره و مشترک، تصمیم بسیار مهمی است. چون ما با این تصمیم زندگی فردی مان را در همه ابعاد تغییر می دهیم و انتخاب می کنیم که برای همیشه با کسی همراه و همسفر شویم.

قاعدتاً چنین تغییر بزرگی در زندگی، نیازمند آگاهی و آمادگی است. مشاوره ازدواج در آیدانیتو، فرصتی برای کسب آگاهی در زمینه معیارهای انتخاب همسر، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و راهکارهایی برای شناخت بیشتر خود و طرف مقابل است. پیشنهاد می کنیم درباره مشاوره ازدواج بیشتر بدانید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی از جمله پر تماس ترین موضوعات در مشاوره های تلفنی اند. چون نیاز جنسی، با وجود این که همیشه در کشور و فرهنگ ما سانسور شده، یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نیازها است و امروز شاهد این هستیم که اختلالات و ناهماهنگی های جنسی از مهم ترین علل طلاق در ایران اند.

در مشاوره جنسی آیدانیتو، شما می توانید در مورد روش های درمان انواع اختلالات جنسی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سردمزاجی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، انواع بیماری های مقاربتی و…. اطلاعات کسب کنید و در مورد موضوعات مهمی مثل بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و….آگاه شوید.

خیانت

روابط فرازناشویی هر روز شایع تر می شوند و در زندگی بسیاری از همسران به معضل تبدیل شده اند. خیانت دلایل متعددی دارد. مهم ترین نکته در مواجهه با بی وفایی همسر این است که بی گدار به آب نزنیم و توانایی کنترل هیجاناتمان را داشته باشیم.

نتایج پژوهش های مختلف روانشناختی نشان می دهند که خیانت الزاماً به معنای پایان زندگی مشترک نیست و بعضی از زندگی های مشترکی که توسط خیانت آسیب دیده اند، بعد از مشاوره و روان درمانی، کاملاً ترمیم و حتی با کیفیت تر از قبل شده اند.

در مشاوره خیانت این امکان برای شما فراهم می شود تا قبل از هر تصمیم هیجانی ای، بهترین راهکار را برای مواجهه با همسری که به شما خیانت کرده انتخاب کنید و در صورت امکان با بخشش خیانت، زندگی مشترکتان را نجات دهید.

مشاوره خانواده خراسان شمالی

اعتیاد

هر چقدر بگوییم اعتیاد یک بلای خانمان سوز است، اگر چه یک جمله کلیشه ای را تکرار کرده ایم اما از واقعیت آن چیزی کم نمی شود. انسان معتاد، نه تنها خود که خانواده اش را هم نابود می کند. خوشبختانه بیماری اعتیاد قابل درمان اما نیازمند آگاهی و اراده است.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد انواع روش های ترک اعتیاد اطلاعات کسب کنید و با توجه به ویژگی های جسمی و روانی فرد معتاد، بهترین روش ترک را انتخاب کنید.

طلاق

وقتی زن و مردی تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرند، به ندرت ممکن است جدایی را حتی تصور کنند. آدم ها با هم ازدواج می کنند تا یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنند و همراه و همسفر همدیگر باشند. اما گاهی اوقات تنش ها و عدم تفاهم بیش از حد می شود و طلاق تنها راه پیش رو است.

در مشاوره طلاق آیدانیتو، شما می توانید در صورت امکان، با استفاده از راهکارها و تکنیک هایی از طلاق پیشگیری کنید و چنانچه جدایی تنها اتفاق عقلانی ممکن باشد، در مورد روندهای قانونی طلاق و دوران بعد از طلاق، اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

خوشبختانه این موضوع ثابت شده است که فقط بیماری های جسمی زندگی انسان ها را سخت نمی کنند و گاهی اوقات اختلالات روانی حتی آسیب زا تر هم هستند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، شیزوفرنی و….

برای آگاهی بیشتر در مورد اختلالات روانی و روش های درمانشان، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

تولید مثل و فرزند آوری کار مشکلی نیست. اما فرزند پروری از هر کسی بر نمی آید. برای این که بتوانیم انسان های سالم، موفق و توانمندی را وارد جامعه کنیم باید از روانشناسی کودک، اصول تربیتی و بهترین سبک های فرزند پروری آگاه باشیم.

مشاوران آیدانیتو این توانمندی را دارند که مراحل رشد جسمی و روانی کودکان را به شما آموزش دهند و در مورد بهترین سبک های فرزند پروری آگاهتان کنند.

کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان مشکلات فردی و روانی خاص خودشان را دارند و این طور نیست که اختلالات و بحران ها فقط خاص بزرگسالان باشند. کودکان و نوجوانان هم می توانند افسرده یا مضطرب شوند، از وسواس رنج ببرند، به دلیل مشکلات تحصیلی صدمات روانی زیادی را متحمل شوند، به واسطه دوران بلوغ دچار بحران شوند و…..

در مشاوره کودک و نوجوان آیدانیتو این فرصت برای شما فراهم می شود تا بهترین روش های برخورد و تعامل با کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید و در مسیر درستی برای درمان اختلالات روانی باشید.

سالمندان

قشر ارزشمند و قابل احترام سالمند نباید فراموش شوند. آن ها یک عمر برای خانواده و جامعه شان زحمت کشیده اند و حالا باید بتوانند توجه و حمایت کافی را از جانب اعضای خانواده و نهادهای اجتماعی دریافت کنند. اما متأسفانه گاهی آنقدر و آن طور که باید به این عزیزان توجه نمی شود.

مشاوره سالمندان در آیدانیتو فرصتی است تا در مورد ویژگی های جسمی و روانی سالمندان و نیازهای آن ها اطلاعات کسب کنیم و روش صحیح و سالم زندگی و تعامل با آن ها را یاد بگیریم.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در خراسان شمالی پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *