خانواده

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

 


مشاوره خانواده تلفنی

خانواده اولین نهادی است که هر انسانی با آن مواجه می شود و روابط درون خانواده اولین روابط زندگی هر فردی هستند. شخصیت ما در خانواده و به واسطه تأثیری که از پدر، مادر و سایر اعضای خانواده می گیریم شکل می گیرد.

بدون شک تجربیات کسی که در یک خانواده سالم رشد کرده با کسی که اولین مواجه اش با هیجانات منفی مثل اضطراب، خشم و… در محیط خانواده است، متفاوت هستند. برای این که بتوانید تفاوت ها را بهتر درک کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا مطالب موجود در مقاله مشاوره تلفنی را مطالعه بفرمایید.

متأسفانه بعضی خانواده ها سرشار از تعارض اند و عواملی مثل اعتیاد، طلاق، خشونت، کمبود صمیمیت و… به همه اعضا آسیب جدی وارد می کنند. در چنین شرایطی اگر اعضای خانواده آگاه باشند با کمک متخصصانی مثل یک روانشناس یا مشاوری که در حوزه خانواده و مسائل آن تجربه داشته باشد، آسیب های وارده را درمان می کنند. در غیر این صورت مشکلات در طولانی مدت عمیق تر و شدیدتر می شوند.

مشاوره خانواده

در این قسمت قصد داریم تا درباره مشاوره خانواده صحبت کنیم. مشاوره خانواده یکی از شاخه های تخصصی علم مشاوره است و همان طور که از نامش مشخص است بر خانواده و تعاملات اعضای آن تمرکز دارد.

کسانی که در رشته مشاوره خانواده تحصیل می کنند، در صورتی که در این رشته فارغ التحصیل شوند و تجربه و تخصص کافی داشته باشند، می توانند با ارائه خدمات مشاوره ای به حل تعارضات داخل یک خانواده کمک کنند.

خدمات مشاوره خانواده تلفنی

یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات مشاوره می باشد. ما انسان ها در هر جایگاهی به آموزش و راهنمایی نیاز داریم. با توجه به مشغولیت ها و مسئولیت های بسیار زیاد آدم ها در عصر حاضر، استقبال از مشاوره های غیرحضوری از همیشه بیشتر شده است. یکی از این انواع خدمات مشاوره ای، مشاوره تلفنی است و طرفداران مشاوره خانواده تلفنی روز به روز بیشتر می شوند.

ممکن است بعضی از ما فکر کنیم که مشاوره تلفنی بی فایده است اما تجربه نشان می دهد که مشاوره خانواده تلفنی می تواند در شرایطی حتی از مشاوره حضوری هم سودمندتر باشد.

مشاوره خانواده تلفنی در موقعیت های متعددی یاری رسان افراد است. به عنوان مثال بعضی افراد ساکن شهرهایی هستند که مراکز مشاوره روانشناسی در آن ها وجود ندارند یا آن قدر زندگی پر مشغله ای دارند که نمی توانند در جلسات حضوری شرکت کنند. در ضمن خدمات مشاوره خانواده تلفنی از مشاوره حضوری مقرون به صرفه تر است و حتی بعضی مراکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان هم ارائه می دهند.

از دیگر مزیت های مشاوره خانواده تلفنی می توان به این موضوع اشاره کرد که گاهی اوقات یک بحران آن قدر شدید است که فرد احتیاج دارد در لحظه با کسی صحبت کند و در چنین وضعیتی امکان حضور در یک جلسه مشاوره حضوری وجود ندارد.

به عنوان مثال تصور کنید که مادری در ساعت 9 شب، در اتاق فرزند نوجوانش مواد مخدر پیدا می کند. احتمالاً او از نظر روانی دچار شوک شدیدی می شود و احتیاج دارد که در لحظه از کسی کمک بگیرد. در این شرایط صحبت کردن با یک دوست مفیدتر است یا مشاوری با تجربه که می تواند راهکارهایی مفید ارائه دهد؟

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران خانواده متخصص و با تجربه ما در این فضا، در حوزه های مختلف خانواده به مخاطبان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

چنانچه در زمینه مسائل خانوادگی مثل ازدواج، طلاق، اعتیاد اعضای خانواده، خیانت، مسائل جنسی، اختلالات روانی اعضای خانواده و مسائل و مشکلات کودکان، نوجوانان، جوانان و سالمندان به مشاوره نیاز دارید، می توانید از خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو استفاده کنید.

در ادامه مطالعه مقاله «مشاوره خانواده» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده رایگان تلفنی می توانید با مشاوران مختصص و باتجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

8 دیدگاه در “خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

  1. علیرضا گفت:

    سلام من 10 روز پیش با مشاوره خانواده تلفنی شما صحبت کردم ، خیلی راهنمایی مشاور شما تاثیر گزار بود ممنون .

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، مشاوره خانواده از جمله مهم ترین مباحث در مشاوره است. خوشحالیم که مشاوران خانواده آیدانیتو با شما در این راه همراه بوده اند.

  2. ناشناس گفت:

    سلام.
    مشاوره خانواده تلفنی رو میتونم با یه مشاور ماه ها ادامه بدم ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله امکان مشاوره خانواده تلفنی با یک مشاور خاص برای شما وجود خواهد داشت.

  3. علیرضا محسنی گفت:

    سلام مشاوره خانواده درخصوص ازدواج دوران نامزدی دارین؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره در زمینه مشاوره خانواده ، نامزدی ، عقد و ازدواج ، مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق و تمامی مشکلات مرتبط با خانواده ، مشاوره تلفنی ارائه می دهد.

  4. بهنام گفت:

    سلام.فقط مشاوره خانواده تلفنی دارین؟نمیشه حضوری بیام؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره است که به علاقه مندان مشاوره تلفنی در مباحث روانشناسی ، مشاوره خانواده ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره شغلی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره مهاجرت ، مشاوره حقوقی ، مشاوره نظام وظیفه و … ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *