آیدانیتو > مشاوره خانواده آنلاین
خانواده

مشاوره خانواده آنلاین

 

 

مشاوره خانواده آنلاین

این روزها مشاوره غیر حضوری بسیار فراگیر شده است و مردم بیشتر از همیشه از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره خانواده آنلاین استقبال می کنند.

این استقبال دلایل مختلفی دارد. مقرون به صرفه تر بودن مشاوره های غیرحضوری، پرمشغله بودن زندگی های امروز و کمبود وقت برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، بحران هایی که در لحظه اتفاق می افتند و فرصتی برای حل شان به واسطه مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد، زندگی در شهرها و روستاهایی که خالی از مراکز روانشناسی و مشاوره ای هستند و… از مهم ترین علل موفقیت مشاوره های تلفنی و آنلاین اند.

مشاوره خانواده آنلاین یکی از انواع مشاوره های غیرحضوری و به این صورت است که شرایطی را فراهم می کند تا مخاطبان از طریق اینترنت و دکتر مشاوره خانواده در فضای مجازی از مسائل روانشناختی و راهکارهایی برای حل مشکلات و تنش های خانوادگی آگاه می شوند.

مشاوره روانشناسی آنلاین و مشاوره خانواده آنلاین توسط مشاوران حرفه ای، با تجربه و آشنا با فضای مجازی ارائه می شوند.

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران خانواده ای که در این مرکز مشغول به کار هستند می توانند به صورت تلفنی در زمینه های مختلفی مثل ازدواج، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، مشکلات جنسی، فرزند پروری، روانشناسی کودک و نوجوان، دوران بلوغ، مشکلات جوانان، روش های تعامل با سالمندان و…. به مخاطبان خدمات مشاوره ای ارائه بدهند.

 

مشاوره تلفنی رایگان خانواده در آیدانیتو

هر نوع خدمات رایگانی با استقبال مواجه می شود و مشاوره تلفنی رایگان خانواده هم طرفداران زیادی دارد. برای این که بتوانید به صورت رایگان با مشاوران خانواده با تجربه و متخصص ما در آیدانیتو ارتباط برقرار کنید، کافی است که از طریق تلفن همراه، با شماره 42258021 تماس بگیرید.

وقتی تماس شما برقرار شود، این فرصت را دارید که به مدت پنج دقیقه با یکی از مشاوران آیدانیتو صحبت کنید. این پنج دقیقه کاملاً رایگان است و بابت مشاوره آنلاین که می گیرید هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

بعد از این پنج دقیقه مشاوره تلفنی رایگان خانواده ، پیامی برای شما ارسال می شود که به واسطه آن پیامک لینکی در اختیارتان قرار می گیرد. با این لینک وارد سایت آیدانیتو می شوید و می توانید اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.

خدمات مشاوره تلفنی در آیدانیتو

مشاوره تلفنی رایگان خانواده در آیدانیتو، می تواند در زمینه های زیر باشد:

ازدواج و تشکیل خانواده

ازدواج یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین انتخاب ها در زندگی هر انسانی است. به همین دلیل هرچقدر آگاهی مان در زمان تصمیم گیری برای ازدواج بیشتر باشد، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک افزایش پیدا می کند.

مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو، فرصتی برای آگاهی در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و شناخت بیشتر طرف مقابل است.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.

برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.

برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.

متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.

به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال از انواع مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر از قبل می شود و مشاوره تلفنی طرفداران زیادی دارد. شاید سوالی که برای بسیاری از ما پیش می آید این باشد که چرا مشاوره تلفنی مخاطبان زیادی دارد. در پاسخ به این سوال می توان گفت که مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسب به مشاوره حضوری
  • پاسخگو بودن در شرایط بحرانی ای که افراد فرصتی برای مراجعه حضوری به مراکز مشاوره ندارند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی
  • امکان استفاده از خدمات مشاوره ای، در شهرها و روستاهای کوچک و خالی از مراکز مشاوره ای

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده آنلاین و مشاوره تلفنی رایگان خانواده پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

از یک مشکل خانوادگی رنج می برید؟ بحران های خانوادگی منجر به کاهش شدید کیفیت زندگی تان شده؟ به دنبال راهکارهای عملی و مفید هستید؟ نگران آینده خانواده تان هستید؟ برای آگاهی از انواع روش های حل مشکلات خانوادگی، می توانید با مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *