خانواده

مشاوره تلفنی شبانه روزی

مشاوره تلفنی شبانه روزی

هرچقدر سواد و آگاهی عمومی بیشتر می شود، آدم ها بیشتر به این باور دست پیدا می کنند که برای تصمیم گیری های موفق و کم هزینه، افزایش کیفیت زندگی، حل مشکلات و تعارض ها، گذر از بحران های زندگی، انتخاب های مهمی مثل انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، ازدواج، فرزندآوری، طلاق، مهاجرت، راه اندازی یک کسب و کار و… نیازمند خدمات روانشناختی و مشاوره ای اند.

به همین دلیل در سراسر جهان و حتی کشور ما که تا همین چند دهه پیش بسیاری از شهروندان مراجعه به روانشناس را مخصوص دیوانه ها می دانستند، استفاده از خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره تلفنی و مشاوره تلفنی شبانه روزی ، روز به روز بیشتر می شود.

 

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال بالای مردم از مشاوره های تلفنی این سؤال را برای عده زیادی ایجاد کرده است که مشاوره های غیرحضوری ای مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین به چه دلیل طرفدار دارند و مزایای آن ها چیست؟

از آنجایی که در عصر ما سبک زنگی بسیار تغییر کرده، آدم ها نسبت به گذشته مشغول تر شده اند و بسیاری از ما فرصتی برای جلسات مشاوره حضوری نداریم. اما همه می توانند تلفن را بردارند و برای مشاوره گرفتن و دریافت راهکار، با یک مشاور متخصص گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

به علاوه مشاوره تلفنی بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر است و می تواند در لحظه راهگشا و مفید باشد. ما در لحظات بحران فرصتی برای وقت گرفتن از یک مرکز روانشناسی و مشاوره نداریم اما می توانیم به راحتی و فقط به واسطه یک تماس تلفنی مشاوره خانواده بگیریم. مشاوره تلفنی شبانه روزی یعنی عده ای روانشناس و مشاور، در هر لحظه از شبانه روز پاسخ گوی ما و دغدغه هایمان هستند.

در مشاوره تلفنی اطلاعات تماس محرمانه می مانند، مکالمه راحت و بدون محدودیت است، در زمان صرفه جویی می شود، و هر کسی در هر نقطه ای از کشور، حتی در شهرها و روستاهایی که خالی از مراکز مشاوره ای هستند، می تواند با مشاوران متخصص خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت و… تماس بگیرد.

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

اگر به دنبال استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. کافی است تلفن را بردارید و با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

این مشاوران در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، حقوقی، کسب و کار، اختلالات روانی، ازدواج، طلاق، اعتیاد، خیانت، کودک، نوجوان، مهاجرت و… به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.

 

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان

خدمات مشاوره ای هم مثل سایر خدمات، در صورتی که رایگاه باشند، با استقبال بیشتری مواجه می شوند. آیدانیتو هم این فرصت را برای مخاطبانش فراهم کرده است که در شرایطی از مشاوره تلفنی با موبایل رایگان استفاده کنند.

برای ارتباط با مشاوران خانواده و روانشناسان کافی است که با شماره 91031583-021 تماس بگیرید. در این صورت می توانید به مدت 5 دقیقه، بدون پرداخت هیچ هزینه ای با یکی از مشاوران آیدانیتو صحبت کنید.

بعد از 5 دقیقه گفت و گوی آنلاین، پیامکی برایتان ارسال می شود و لینکی در اختیارتان قرار می گیرد که با آن می توانید وارد سایت آیدانیتو شوید، اعتبارتان را تمدید کنید و به مشاوره تلفنی ادامه دهید.

خدمات مشاوره تلفنی در آیدانیتو

مهم ترین حوزه های خدمات مشاوره تلفنی در آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

مشاوره تحصیلی

یکی از بهترین خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی ، مشاوره تحصیلی است که به شما این امکان را می دهد که کلیه ی سوالات خود را در زمینه برنامه ریزی درسی، یافتن بهترین منابع برای قبولی در آزمون ها، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته، نتایج آزمون ها، رده بندی و انتخاب بهترین دانشگاه، روش ها اخذ بورسیه، اسکولارشیپ از بهترین دانشگاه های سراسر دنیا و … با یک مشاور تحصیلی با تجربه در میان بگذارید و بدون گرفتن وقت مشاوره و هدر دادن وقت بخاطر ماندن در ترافیک، در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را به دست بیاورید.

مشاوره خانواده

همان طور که می دانیم خانواده مهم ترین نهاد یک جامعه است و سلامت آن تضمین کننده سلامت اعضای جامعه است.

خانواده درمانی این روزها از همیشه بیشتر اهمیت پیدا کرده است. هر کدام از ما ممکن است در محیط خانواده با مشکلاتی مواجه شویم. معضلاتی مثل مشکلات جنسی و زناشویی ، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، اختلالات روانی اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان، بحران های افراد سالمند خانواده و….

مشاوره تلفنی خانواده کمک می کند تا مشکلات کوچک بزرگ نشوند و خانواده به علت عدم آگاهی از راهکارهای حل چالش ها از هم نپاشد.

مشاوره مهاجرت

مهاجرت از مباحث داغ همیشگی است چرا که بیشتر افراد معتقدند برای رسیدن به آرمان هایشان لازم است که شرایط جدیدی را تجربه کنند و رویاهایشان را با دست خودشان بسازند. اما شاید آنچه تصور ما بر آن است، بهترین انتخاب نباشد چرا که دنیای واقعیات با دنیای تصورات بسیار متفاوت است و به نظر منطقی نیست که تصمیم های مهم را بر پایه ای غیر از واقعیت بنا کنیم.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مهاجرت، حتما اطلاعات لازم را در زمینه مباحث قانونی مهاجرت، شرایط زندگی، شرایط تحصیلی، اخذ بورسیه، هزینه های زندگی، شرایط شغلی، مکان زندگی، مالیات، بیمه و … کسب کنید. مشاوران آیدانیتو به شما در این امر کمک خواهند کرد.

در ادامه مطالعه مقاله روانشناسی خانواده  را به شما پیشنهاد می کنیم.

آیا یک موضوع فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ آیا برای انتخاب رشته تحصیلی مورد نظرتان مردد هستید؟ برای راه اندازی یک کسب و کار نیازمند اطلاعات اید؟ قصد مهاجرت دارید؟ از قوانین سربازی بی خبرید؟

 با مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه در “مشاوره تلفنی شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *