آیدانیتو > ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98
انتخاب رشته, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون آزاد, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون پردیس, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون پیام نور, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون سراسری, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون شبانه, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون علمی کاربردی, انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون غیرانتفاعی, بدون کنکور

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98

در این مقاله به ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 خواهیم پرداخت. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های گروه علوم تجربی هستند، می توانند با مطالعه مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 از جزئیات رشته مطلع شوند. اگر به سایر مقالات درج شده در آیدانیتو پیرامون کارشناسی بدون کنکور پرستاری مراجعه کرده باشید، با تفاوت این رشته با سایر رشته های علوم تجربی و گروه های آزمایشی دیگر آشنا شده اید. در واقع می گوییم پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری انجام می شود؛ اما شرایط خاصی دارد و مانند سایر رشته های فنی و … صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و ثبت نام و انتخاب رشته انجام نمی شود و تحصیل به این روش کمی سخت تر از سایر رشته ها است، شما عزیزان می‌توانید مقاله آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد را مطالعه کنید. همچنین در این مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 را اعلام خواهیم کرد.

شروط پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری

داوطلبان توجه کنند که برای تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور می توانند در دانشگاه های خارج از کشور تحصیلات خود را ادامه دهند در قبل از تصویب قانون جدید دانشجویان می توانستد به دانشگاه های داخل کشور انتقالی بگیرند اما در حال حاضر این قانون لغو شد.، داوطلبانی که در گذشته قصد تحصیل در خارج از کشور و انتقالی و پذیرش دانشگاه های داخلی را داشتند باید از شرایط زیر برخوردار می شدند. برای اطلاع از اعلام نتایج تیزهوشان کلیک کنید.

باید در دوران دبیرستان در رشته های ریاضی و یا تجربی تحصیل کرده و مدرک آن را کسب کرده بودند و معدل کسب شده ان ها بالای 16 بود. و از همه مهم تر 72 واحد درسی را در یکی از دانشگاهی های خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت ایران که خود دارای شروطی است، می گذراندند. بعد از اتمام 72 واحد و برخورداری از تمام شروط می توانستند به یکی از دانشگاه های ایران درخواست پذیرش ارسال کنند. در خواست داوطلب در مدت زمان طولی (2 -3 ماه) بررسی می شد و در کمیسیون شرایط داوطلب، معدل، رتبه دانشگاه و … بررسی می شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مطلب پرستاری بدون کنکور را مطالعه کنید.

ظرفیت پذیرش بدون کنکور پرستاری

در گذشته هم ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 را نمی توانستیم به طور دقیق اعلام کنیم. زیرا ظرفیت دانشگاه ها و درخواست پذیرش دانشجویان در هر سال متفاوت بود اما با توجه به شرایط گفته شده، در صورتی که دانشجویان درخواست پذیرش ارسال می کردند با برگزاری کمیسیون وضعیت دانشجو بررسی می شد و با درنظر گرفتن رنکینگ دانشگاه، معدل داوطلب و … داوطلب یا در همان دانشگاه پذیرفته و یا به یکی از دانشگاه های پذیرنده دیگر معرفی می شد. اما به این نکته توجه کنید که داوطلبان تنها مجاز بودند در پردیس خودگردان دانشگاه ها به تحصیل بپردازند و در واقع پذیرش در دانشگاه سراسری (روزانه و نوبت دوم)، دانشگاه آزاد، دانشگاه غیر انتفاعی، دانشگاه پیام نور انجام نمی شد. دانشگاه هایی که به عنوان دانشگاه اصلی محسوب می شود و داوطلبان درخواست خود را به آن ها صادر می کنند، یکی از پردیس های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز بودند.

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور

با توجه به قوانین تغییر کرده که چند روزی است در حال اجرا است امکان تحصیلی بدون کنکور در رشته پرستاری در داخل کشور وجود ندارد داوطلبان عزیز می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه پرستاری بدون کنکور به مقاله پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 مراجعه کنند. برای انتخاب رشته و اطلاع از ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 98 با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *