دکتری

شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه

شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه






شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه

دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان دومین دانشگاه دولتی در استان فارس شناخته می شود. دانشگاهی سطح بالا که در اردیبهشت سال 1383 هجری شمسی به وسیله جعفر توفیقی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تأسیس شد. دانشگاه صنعتی شیراز به عنوان نخستین دانشگاه صنعتی جنوب ایران شناخته شده است در میان رشته های موجود در این دانشگاه می توان از رشته مهندسی صنایع، شیمی، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ژئوتکنیک، طراحی جامدات و مهندسی زلزله نام برد. در دانشگاه صنعتی شیراز ده دانشکده مختلف از جمله دانشکده شیمی، ریاضی، صنایع، مهندسی مواد، فیزیک، مهندسی برق و الکترونیک و دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دیده می شوند. مقاطع تحصیلی مختلف اعم از دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در دوره های مختلف روزانه و شبانه در دانشگاه صنعتی شیراز گنجانده شده اند. همه می دانیم که آزمون دکتری از جمله مشکل ترین و استرس آورترین آزمون های ورودی دانشگاه ها محسوب می شود. آزمونی مهم که عبور موفقیت آمیز از آن گذر از هفت خوان رستم است. اما بعد از قبولی و پذیرفته شدن در دانشگاه مسئله مهمی که علی الخصوص برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های غیر روزانه مطرح می شود. موضوع شهریه این دانشگاه هاست. در نتیجه داوطلبان مایل به تحصیل دکتری در دوره های شبانه و پردیس خودگردان همواره به دنبال اطلاع از نرخ شهریه ورود به این دوره ها در مقطع دکتری از جمله دکتری شبانه دانشگاه صنعتی شیراز شبانه هستند. مسلماً فرد مایل به داشتن تحصیلات دکتری در این دانشگاه بزرگ باید پیش از هر چیزی از مبلغ شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه اطلاع حاصل نمایند. در نتیجه، موضوع مقاله حاضر را به مبحث شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه به دست آورید.

شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه

مسلماً با اعلام نتایج اولیه دانشگاه ها در مقطع دکتری افرادی هم هستند که با توجه به رتبه قبولی خود امکان شرکت در دروه شبانه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز را دارند. در این زمان اولین موضوعی که به ذهن این فرد داوطلب می رسد این است که مبلغ شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه چقدر است و آیا من از عهده پرداخت شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه بر می آیم یا خیر؟ به مراتب اطلاع دقیق از شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه می تواند به وی در گرفتن تصمیمی هر چه بهتر و آگاهانه تر برای آینده تحصیلی اش کمک کند.

نحوه محاسبه شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه

همانند سایر دانشگاه و مراکز آموزش عالی ارائه دهنده مقاطع مختلف تحصیلی شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز شبانه نیز از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است. مبلغ شهریه ثابت دکتری دانشگاه صنعتی شیراز در دوره شبانه در طول یک سال تحصیلی همواره ثابت است و به هیچ وجه من الوجوهی تغییر پیدا نمی کند. شهریه متغیر دکتری دانشگاه صنعتی شیراز هم که وضعیتش مشخص است و مسلماً بر طبق واحدهای نظری و عملی گنجانده شده در دوره های شبانه رشته های مختلف تحصیلی مبلغ آن فرق دارد. مبلغ شهریه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز برای حداکثر هشت نیمسال تحصیلی در سال تحصیلی 98 معادل 800.000.000 هزار ریال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مبلغ اختصاص یافته برای شهریه مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شیراز در دوره شبانه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی شیراز شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی شیراز شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *