انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری

بنا به باور بعضی از مردم معماری به عنوان مادر تمامی هنرها محسوب می شود که تعریف های متعددی از آن توسط کارشناسان امر ارائه شده است. رشته معماری داخلی از جمله مهم ترین و جذاب ترین رشته های دانشگاهی در دنیا محسوب می شود که در حال حاضر در دانشکده های هنری یا فنی دنیا مورد تدریس قرار می گیرد. یک معمار داخلی همان اندازه به فضای آرامش بخش خانه اهمیت می دهد که توجه خود را به اصول فیزیکی همچون صوت، نور و غیره معطوف می دارد. در نتیجه معماری داخلی تحت عنوان تخصصی چند رشته ای در میان اهالی درس و کتاب مشهور است که هم مباحث مهندسی و فنی را شامل می شود و هم تأکید خود را بر روی زیباشناسی، ذوق هنری و خلاقیت می گذارد. البته در این بین توجه به مباحث روانشناسی، اقتصادی و اجتماعی نیز از دیگر وظایف یک معمار داخلی است. به علت جذابیت های خاص رشته معماری داخلی افراد زیادی خواستار ادامه تحصیل در آن هستند. در نتیجه اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری از جمله اولویت های لازم در زمان انتخاب این رشته تحصیلی برای آن ها به شمار می رود. از این جهت موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری به دست آورید.

در مورد رشته معماری داخلی چه می دانید؟

معماری داخلی در حقیقت آفرینش فضاست. رشته ای جذاب که به بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان های مختلف به منظور انجام هر چه بهتر فعالیت های روزانه می پردازد سرو کار این رشته تحصیلی از یک سو با ساختمان و اجزای مختلف آن و از سوی دیگر همچون طراحی داخلی بر فضای داخلی یک ساختمان است. کارآمد بودن و عمل گرایی در حین زیبایی و ظرافت از جمله مهم ترین اهداف معماری داخلی به شمار می آید. در صورتی که به چیدمان، طراحی و همین طور اجرای عملیات نازک کاری در ساختمان همچون اجرای گچ بری، تزئینات سلولزی و کاغذ دیواری و نصب پارکت علاقه مند هستید شغل طراحی داخلی می تواند شغلی مناسب و ایده آل برای شما باشد. دانشجویان رشته معماری داخلی در کنار داشتن قدرت خلاقیت و تجسم و توانمندی در طراحی باید در درس ریاضی علی الخصوص در درس هندسه قوی باشد. زیرا جهت آموزش تکنیک و فن معماری مطالعه دروسی همچون آمار، ریاضیات، هندسه مناظر و هندسه کاربردی ضروری است.

دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری

در این بخش از مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری به ذکر دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی پرطرفدار و جذاب برای شما می پردازیم.

دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری

دانشگاه هنر

دانشگاه هنر شیراز

استان البرز- مؤسسه غیرانتفاعی رسام- کرج( ویژه خواهران)

استان تهران- دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ- تهران

استان تهران- مؤسسه غیرانتفاعی معماری و هنر پارس- تهران

اسامی دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی ذکر شده در بالا بر طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 97 نوشته شده است. در نتیجه برای اطلاع از لیست دقیق دانشگاه پذیرنده رشته معماری داخلی( به صورت با آزمون) باید تا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 در سایت سازمان سنجش صبر کرد. مورد دیگر این که تنها 5 دانشگاه آن هم در استان های کرج، تهران و شیراز پذیرنده دانشجو به صورت با آزمون در رشته معماری داخلی هستند. در نتیجه دست داوطلبان در انتخاب رشته معماری داخلی و ورود آن به شکل با آزمون باز نیست.

محل قبولی معماری داخلی سراسری

در آخرین بخش از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری به ذکر رتبه قبولی لازم برای ادامه تحصیل در رشته معماری داخلی برای شما می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری با مشاوران تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

نام دانشگاه

رتبه قبولی

دانشگاه هنر تهران

2000- 1

دانشگاه هنر شیراز

5000- 2700

دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ- تهران

9000- 5500

در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری معماری داخلی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده معماری داخلی سراسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *