آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی






ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

پژوهشگاه مواد و انرژی از جمله پژوهشگاه های مستقل و تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شمار می آید. پژوهشگاهی که در 12 گروه تخصصی به انجام فعالیت های تحقیقاتی در ارتباط با حوزه های مربوط به مواد و انرژی می پردازد. پژوهشگاه مواد و انرژی در خواست افراد دانش آموخته ممتاز در دوره کارشناسی ارشد را برای ورود و ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون آزمون برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 را مورد بررسی قرار می دهد. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام و دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی در گروه وجود شرایطی چند از جانب فرد متقاضی است. در این بخش شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی را خدمتتان عنوان می کنیم. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • ارائه مقاله ای معتبر در حوزه پژوهشی و علمی که این مقاله می تواند داخلی یا نمایه شده بین المللی باشد. البته توجه کنید که در این مقاله نام فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی باید پس از حدف اسم استاد راهنما اولین نفر باشد.
  • رتبه های اول تا سوم گروه یا انفرادی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی ابن سینا، رازی، فارابی و خوارزمی امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی را دارند.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر شماری از مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی برای شما می پردازیم. جهت اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • اسکن تصویر صورت جلسه دفاعیه مقطع ارشد همراه با درج نمره پایان نامه فرد
  • اسکن تصویر مدرک نظام وظیفه برای آقایان محترم
  • گواهی نامه رتبه اول تا سوم در رشته گرایش تحصیلی در دوره ارشد

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

با زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی تا 11 خرداد ماه 98 ادامه داشت و در حال حاضر امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی برای داوطلبان و متقاضیان وجود ندارد.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی

ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی به این صورت انجام می شود که هر داوطلب لزوماً باید مدارک درخواستی را حتی المقدور در یک فایل زیپ و همین طور با درج لغت استعدادهای درخشان و نام و نام خانودگی در بخش موضوع ایمیل ارسال کنند. پس از ارسال مدارک درخواستی توسط فرد داوطلب شرایط و زمان مصاحبه به اطلاع فرد داوطلب می رسد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون پژوهشگاه مواد و انرژی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *