آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب
کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب

دانشگاه بناب از جمله دانشگاه های صنعتی واقع در استان آذربایجان شرقی به شمار می رود. دانشگاهی که در مهر ماه سال 1357 فعالیت خود را تحت عنوان آموزشکده آغاز کرد و سرانجام در سال 1390 به مجتمع آموزش عالی بناب ارتقا یافت و در حال حاضر تحت عنوان دانشگاهی نوپا به فعالیت مشغول است. دانشگاه بناب از بین متقاضیان واجد شرایط اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99-98 می کند. از این موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب به دست آورید، همچنین شما عزیزان می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه بناب

دانشگاه بناب در هفت رشته تحصیلی دانشگاهی اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد و جذب دانشجو می کند. در زیر به ذکر لیست شماری این رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه بناب

فوتونیک

مهندسی عمران گرایش سازه

ریاضی( گرایش ریاضی کاربردی)

مهندسی پلیمر( گرایش علوم پایه)

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب در سال 98 تا اواخر دهه دوم خرداد ماه تعیین شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زبان

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب به این صورت است که هر داوطلب باید تا پایان وقت اداری زمان تعیین شده به آدرس لینک http//edu.bonabu.ac.ir/news/663 مراجعه کند و اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر شماری از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب باید حداکثر در طی هشت سال نیمسال تحصیلی از تحصیل فارغ شود.
  • تنها ورودی های مقطع کارشناسی نیمسال اول و ورودی های کارشناسی نیمسال دوم سال 94( البته به شرط فراغت از تحصیل تا 31 شهریور 98) امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب را دارند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب

در زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب باید شماری از مدارک را با یکی از دو فرمت jpa و یا jpe اسکن نمایید و در محل مربوط بارگذاری کنید برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *