آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم

دانشگاه باقرالعلوم از جمله دانشگاه های غیردولتی- غیرانتفاعی در کشور محسوب می شود که رشته های تحصیلی ارائه شده در آن در حوزه علوم انسانی- اسلامی است. این دانشگاه نهادهای علمی، آموزشی و حوزوی است که در سال 1363 هجری شمسی با هدف افزایش سطح آگاهی های سیاسی طلاب در حوزه های مختلف ایران و روابط بین الملل و جهان اسلام کار خود را شروع کرد. از جمله دوره های مورد تدریس در دانشگاه باقرالعلوم دوره تحصیلی دکتری است. دانشگاه باقرالعلوم با هدف مهم تربیت طلایی متخصص و متعهد در حوزه علوم انسانی اقدام به جذب دانشجوی دکتری از طریق ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم می نماید. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطبه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم برای داوطلبان منوط به وجود شرایطی چند است. در این بخش به ذکر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. از جمله شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم می توان از عدم اشتغال به تحصیل دکتری در سایر مراکز دانشگاهی نداشتن سوء پیشینه بنا به تشخیص مراجع ذی صلاح و برخورداری از سلامت جسمی و روحی اشاره کرد اما در رابطه با شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم می توانیم به مواردی همچون داشتن مدرک سطح 2 اتمام پایه 9 حوزه های علمیه و یا سطح دو حوزه علمیه و سپری نشدن بیش از دو سال از دانش آموختگی فرد در دوره ارشد اشاره کرد.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم

دانشگاه باقرالعلوم در هشت رشته تحصیلی اقدام به جذب دانشجو در دوره دکتری می کنند از میان این رشته های تحصیلی می توان به رشته علوم سیاسی، تاریخ، فلسفه فیزیک و دانش اجتماعی مسلمین اشاره کرد.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون باقرالعلوم

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم به تهیه مدارکی چند نیز نیاز دارد. در میان این مدارک می توان از یک قطعه عکس 4*3، تصویری از ریز نمره های مقطع کارشناسی و گواهی دانش آموختگی داوطلب، تصویری از تمامی صفحه های شناسنامه و تصویر و اصل مدارک معتبر زبان انگلیسی نام برد.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون باقرالعلوم

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم در سال 98 از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز و تا 5 خرداد ادامه داشت. در نتیجه در حال حاضر امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم برای داوطلبان وجود ندارد.

زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون باقرالعلوم

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم به طور تقریبی در دهه اول تیر 98 خواهد بود. برای کسب اطلاعاتی دقیق از زمان برگزاری مصاحبه دکتری بدون آزمون باقرالعلوم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم  پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه باقرالعلوم ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *