آیدانیتو > ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
آزمون تیزهوشان, تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

مدارس تیزهوشان در کشور از سال ها پیش با اهداف مهمی همچون تفکیک دانش آموزانی با درجه هوشی بالا و دارای استعدادی عالی کار خود را با قدرت همه هر چه تمام تر شروع کرد. در واقع فعالیت جدی این قبیل مدارس از سال 1355 یعنی 42 سال پیش بود. عواملی مانند کیفیت بالای مدارس تیزهوشان، بالا بودن سطح آگاهی و دانش معلمان دروس مختلف سابق کاری پروپیمان آن ها و از طرف دیگر امکانات تحصیلی و رفاهی هر یک از این مراکز آموزشی علاقه و اشتیاق داوطلبان و متقاضیان را به ادامه تحصیل در این مدارس هر روز بالاتر می برد.


در میان دیگر مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان می توان به تجلی استعداد و خلاقیت دانش آموزان، بالا رفتن انگیزه دانش آموزان برای رقابت هر چه بیشتر با دیگر دانش آموزان، به کارگیری تمام توانایی ذهنی و اتلاف وقت و اوقات بیکاری کمتری برای دانش آموزان اشاره کرد. تا مدتی قبل آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم برای تعیین و شناسایی دانش آموزان با استعداد و توانان در  دو پایه تحصیلی مختلف ششم به هفتم و نهم به دهم اجرا می گردید. برای آگاهی از طریق انجام این کار مشاوره تحصیلی تلفنی را مطالعه بفرمایید. به عبارت دقیق تر، دانش آموزان در تاریخی از قبل تعیین شده اقدام به ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم می کردند.

دانش آموزان واجد شرایط در این تاریخ از قبل مشخص شده با مراجعه به سایتی تحت عنوان hoosh.medu.ir نسبت به ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم اقدام می کردند. پس از انجام ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم فرد در تاریخ مشخصی در آزمون مربوطه شرکت می کرد و در صورت قبولی در مدرسه مورد نظر خود مشغول به ادامه تحصیل می شد. اما مدتی قبل زمزمه هایی مبنی بر حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و در نتیجه عدم ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم از گوشه و کنار به گوش رسید در حال حاضر، شاهد ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم دانش آموزان نیستیم و این آزمون به طور کامل لغو شده است. اما در حال حاضر و با وجود عدم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آیا راه دیگری برای ورود دانش آموز به این دوره و تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان پیش بینی شده است؟ از طرف دیگر دلیل مسئولین برای حذف و عدم ثبت نام دانش آموزان در تیزهوشان ششم به هفتم چه بوده است؟ در این مطلب به ارائه توضیحات مفصلی در این باره برای شما دوستان گرامی می پردازیم.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir است.

چرا ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم دیگر انجام نمی شود؟

قسمتی از علت های مهم ارائه شده توسط مسئولین در حذف آزمون تیزهوشان و در نتیجه عدم ثبت نام دانش آموزان در آن به کم شدن فشار ناشی از آماده شدن برای شرکت در این آزمون مهم و همین طور برنامه های درسی و آموزشی بر می گردد که در این قبیل مدارس برای دانش آموزان طراحی شده است. مباحثی که از جذابیت خاصی برای دانش آموزان برخوردار نبود و کاربرد چندانی برای آن ها نداشت. از دیگر دلایل عدم انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را می توان به اثر بسیار منفی و مخرب این آزمون بر روحیه فرد دانش آموز نسبت داد. برای این که از عواقب این اثر آگاه شوید می بایست مقاله مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را مطالعه بفرمایید. همچنین خانواده ها مجبور به پرداخت هزینه بسیار بالایی برای ادامه تحصیل فرزندانشان در مدارس تیزهوشان بودند. از این جهت مقامات و مسئولین تصمیم جدی برای حذف این آزمون سخت گرفتند و دیگر ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم انجام شد. زمان اعلام نتایج تیزهوشان را اگر میخواهید بدانید کلیک کنید.
با توجه به اخبار مبنی بر حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می توانید اطلاعات خوبی را درباره طرح جایگزین این آزمون از مشاوران آیدانیتو دریافت کنید. پس در صورت نیاز به کسب اطلاع از این موضوع با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

جایگزین ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

در این بخش باید به عرض برسانیم که با عنایت به تصمیمات گرفته شده از جانب مسئولین دست اندرکار جایگزینی بسیار مناسب برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام در آن در نظر گرفته شده است. این جایگزین چیزی نیست به جز طرح شهاب که طرحی کاربردی و خوب جهت کشف و شناسایی دانش آموزانی با ضریب هوشی عالی شناخته شده است در ادامه این مطلب سعی می کنیم از این طرح جامع بیشتر برای شما بگوییم. از مقاله ثبت نام کتاب درسی نیز دیدن نمائید.

آشنایی با طرح شهاب مدارس

طرح شهاب به عنوان طرح واقعاً عالی به عنوان جایگزین آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در نظر گرفته شده است که می توان از آن به عنوان روشی بسیار مناسب برای شناسایی دانش آموزانی با استعدادهای خاص یاد کرد. اجرای طرح شهاب از استرس ها و نگرانی های دانش آموز که تایمش از این برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشت به میزان زیادی کم می کند. در نتیجه، دانش آموز می تواند بدون هیچ گونه نگرانی در فضایی واقعی به تحصیل بپردازد. شما دوستان گرامی برای کسب اطلاعات کامل تری درباره طرح شهاب می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران زبده آیدانیتو اطلاعات خوبی را در این زمینه به شما می دهند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را درباره مسائل مربوط به ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم از جمله حذف این آزمون و عدم ثبت نام در آن در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *