آیدانیتو > انگشت نگاری در سفارت سوئد
مهاجرت به سوئد

انگشت نگاری در سفارت سوئد






 


انگشت نگاری در سفارت سوئد

کشور سوئد یکی از کشورهای واقع در شمال اروپا و از کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی است. پایتخت این کشور استهکلم نام دارد. شهری که به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناخته شده است. شمال سوئد به علت آب و هوای سردش تقریباً غیر قابل سکونت است. اما جنوب آن مملو از شهرها، سواحل زیبا و ییلاق است. به علت سردسیر بودن مناطق شمالی، بیشتر جمعیت ده میلیونی این کشور ساکن نواحی جنوبی هستند.

سوئد یکی از مرفه ترین و مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی است. اقتصاد پویا، نرخ پایین بیکاری، استانداردهای بالای زندگی، کیفیت بالای نظام آموزش و دانشگاه های معتبر در این کشور موجب شده است که افراد زیادی همه ساله با هدف مهاجرت، کار، سرمایه گذاری، تحصیل و… از سراسر جهان وارد این کشور شوند.

ما ایرانیان برای ورود به اکثر کشورهای جهان نیازمند ویزا هستیم. ویزا به معنای مجوزی است که اجازه ورود به خاک کشوری را صادر می کند.

برای تقاضای ویزای هر کشوری باید مدارکی را به سفارت کشور مورد نظر ارائه داد تا در صورت برخورداری از شرایط و ویژگی های لازم، ویزای آن کشور صادر شود. یکی از  مراحل فرایند تقاضای ویزا انگشت نگاری است. در این مقاله تلاش کرده ایم که به موضوع انگشت نگاری در سفارت سوئد بپردازیم و اطلاعات لازم را در مورد انگشت نگاری در سفارت سوئد در اختیار شما قرار بدهیم.

وقت سفارت سوئد

کسانی که قصد سفر به سوئد را دارند یا برای مقاصدی مثل تحصیل و کار وارد این کشور می شوند باید ویزا داشته باشند. اولین مرحله برای اخذ ویزای سوئد، گرفتن وقت سفارت است. هدف از گرفتن این وقت، حضور در سفارت، ارائه مدارک مورد نیاز برای تقاضای ویزا، مصاحبه و انگشت نگاری در سفارت سوئد است.

گرفتن وقت سفارت سوئد به صورت آنلاین انجام می شود. به این منظور متقاضیان سفر به سوئد به وب سایت این کشور مراجعه می کنند و به صورت آنلاین برای مصاحبه وقت می گیرند. در این مرحله فرد باید فرم هایی را از وب سایت دانلود و پر کند. این فرم های پر شده، به علاوه مدارک لازم برای ویزای سوئد در روز مصاحبه به مسئولین سفارت ارائه می شوند.

دلیل انگشت نگاری در سفارت سوئد

انگشت نگاری در سفارت سوئد در واقع مرحله ای است که به واسطه آن فرد متقاضی ویزای سوئد ، احزار هویت می شود تا بتوان به او برای ورود به کشور سوئد اعتماد کرد.

فرایند انگشت نگاری در سفارت سوئد

بعد از این که متقاضی فرم های دانلود شده از وب سایت سفارت سوئد را پر می کند، هزینه وقت سفارت و صدور ویزا را می پردازد و برای مصاحبه در سفارت وقت می گیرد، اگر با درخواست او موافقت شود، ایمیلی دریافت می کند و طبق آن ایمیل اطلاعات حضور در سفارت و  تاریخ و ساعت مشخص این حضور به او ارسال می‌شود.

در آن تاریخ مشخص متقاضی مدارکش را ارائه می دهد، مصاحبه می کند و انگشت نگاری می شود. معمولاً در طول ۱۵ روز کاری به افراد اطلاع داده می‌شود که ویزا به آن‌ها تعلق می‌گیرد یا نه.

 در این مقاله به موضوع انگشت نگاری در سفارت سوئد پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «مهاجرت کاری به سوئد» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری و توریستی سوئد، می توانید با مشاوران آیدانیتو، در زمینه تحصیل، مهاجرت و اخذ ویزا، تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *