آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98

در این مقاله می خواهیم نحوه و چگونگی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98 بپردازیم. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم، زمان و نحوه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مدیرت تعاون و معرفی رشته مدیریت تعاون و معرفی دانشگاه علمی کاربردی است.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در سال 1370 زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأسیس شد. هدف اصلی تأسیس این دانشگاه ارتقاء سطح علمی شاغلین بود. علاوه بر آن تمرکز این سیستم آموزشی بر پایه مهارت است. بر خلاف سایر سیستم های آموزشی که آموزش تئوری است. دانشگاه علمی کاربردی تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو دارد. البته مدرک این واحد آموزشی برای تحصیل در مقطع ارشد و دکتری دانشگاه ای دیگر معتبر است.

معرفی رشته مدیریت تعاون

رشته مدیریت تعاون دربرگیرنده مباحث اقتصاد، جامعه شناس، مردم شناسی، حسابداری و مدیریت است. در مدیریت تعاون تلاش می شود تا با حفظ ارزش های اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی جامعه ای در کنار هم تشکیل گردد و با مشارکت تمام افراد جامعه مشکلات موجود در اجتماع برطرف شود. در رشته مدیریت تعاون، افراد آموزش می بینند تا توانایی مدیریت این تعاون ها را داشته باشند و مقدمات لازم برای تشکیل تعاون را بررسی کرده و به تشکیل تعاونی بپردازند. علاوه بر آن باید بتوانند مشکلات و نیازها را اولویت بندی کنند و منافع کلی جامعه تعاونی را درنظر بگیرند.

زمان و نحوه انتخاب رشته کارشناسی مدیریت تعاون

در ابتدا باید بگوییم که دانشگاه علمی کاربردی پذیرش کارشناسی پیوسته ندارد و تنها افرادی که مدرک کاردانی خود را کسب کرده اند یا تا تاریخ اعلام شده، آخر شهریورماه کسب می کنند، می توانند اقدام به انتخاب رشته کنند. برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98، در زمان اعلام شده توسط این دانشگاه برای ورودی مهرماه، اواسط شهریورماه  است و برای نیمسال دوم در اواخر بهمن است، به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام کنند. انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. افرادی که مایل به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98 هستند باید یکی از دو سهمیه آزاد و شاغل را انتخاب کنند.

نکات مهم در انتخاب رشته مدیریت تعاون

شما می توانید 20 کد رشته محل را انتخاب کنید. اما باید به نوع سهمیه انتخابی خود توجه کنید. داوطلبین سهمیه شاغل باید حداقل یکسال سابقه کار مرتبط با رشته مدیریت تعاون داشته باشند و از نظر واحد آموزشی شاغل محسوب شوند. هر واحد آموزشی تعریف مستقیمی برای شاغلین مدیریت تعاون دارد. داوطلبین شاغل که می خواهند از سهمیه شاغلین استفاده کنند، دقت کنند تنها می توانند از یک زیرگروه، که زیرگروه مدیریت تعاون با کد 803 است، به انتخاب رشته بپردازند. اما داوطلبین آزاد می توانند از گروه مدیریت و خدمات اجتماعی به انتخاب رشته بپردازند.

اولویت سنجی انتخاب رشته مدیریت تعاون

از اولین اولویت انتخاب رشته محل نزدیکی به محل کار یا سکونتتان است. اولویت قبولی در رشته مدیریت تعاون با کسانی است که کاردانی مرتبط با آن را داشته اند. اما تمام رشته های کاردانی می توانند اقدام به انتخاب رشته مدیریت تعاون کنند. شما می توانید تا 20 انتخاب رشته داشته باشید. ما به شما توصیه می کنیم تمام 20 انتخاب خود را پر کنید. داوطلبینی که شغل آن ها جز تعریف شاغل مرکز آموزشی نباشد، از پذیرش حذف خواهند شد. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی داوطلبین است. از این رو اطلاعات را با دقت وارد کنید. در این کقاله با موضوع انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98 در خدمت شما بودیم شما می توانید مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مطالعه نمایید. برای انتخاب رشته مناسب و درنظر گرفتن همه موارد و نگاهی همه جانبه بهتر است از مشاوران با تجربه کمک بگیرید. مشاوران تحصیلی با اطلاع از تمامی قوانین و شرایط می توانند شما را راهنمایی کنند تا انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت تعاون 98 درستی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما مشاوران مجرب آیدانیتو است. شما می توانید انتخاب رشته مدیریت تعاون و علمی کاربردی خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. با ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *