شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر ایران است که در سال 1370 احداث شده است. دانشگاه علمی کاربردی زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و مدرک آن دارای اعتبار قانونی است. یکی از رشته های این مرکز آموزشی رشته مدیریت است. در این مقاله می خواهیم داوطلبین و علاقه مندان رشته مدیریت را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97 آشنا کنیم.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

در سال 1370 دانشگاه علمی کاربردی با هدف افزایش سطح علمی شاغلین تأسیس شد. پایه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی مهارت است و این باعث شده علاوه بر شاغلین، بسیاری از افراد و دانش آموزان دبیرستانی تمایل به تحصیل در این مرکز آموزشی پیدا کنند. دانشگاه علمی کاربردی شرایط ویژه ای برای تحصیل شاغلین در نظر گرفته است و جز بهترین دانشگاه ها برای ادامه تحصیل شاغلین است. به شرطی شغل داوطلب جز شغل تعریف شده برای واحد آموزشی باشد.

دفترچه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مدیریت 97

دانشگاه علمی کاربردی در هر دو نیمسال اول و دوم پذیرش دانشجو دارد و برای هر نیمسال دفترچه ثبت نام جداگانه ای منتشر می کند. این دفترچه در سایت سازمان سنجش بخش علمی کاربردی قابل دریافت است. دفترچه نیمسال اول کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی در نیمه دوم مردادماه و برای نیمسال دوم در اواخر بهمن ماه منتشر می شود. شما می توانید این دفترچه را دانلود کنید و شرایط آن را مطالعه کنید. در این دفترچه شهریه و محل پذیرش برای رشته مدیریت آمده است.

زمان و نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97

زمان ثبت نام همزمان با انتشار دفترچه می باشد. یعنی برای نیمسال اول اواسط مردادماه و برای نیمسال دوم اواخر بهمن ماه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مدیریت آغاز می شود. مهلت ثبت نام کمتر از یک هفته است. بنابراین لازم است در زمان مقرر شده اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام خود را آغاز کنید. پس از مطالعه دفترچه راهنما باید برای ثبت نام کارت اعتباری تهیه کنید. این پرداخت به صورت اینرنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. پس از آن اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنید. در پایان ثبت نام حتماً کد رهگیری را دریافت کنید. در صورتی که کد رهگیری از طریق سیستم به شما داده نشود و به این معناست که ثبت نام شما کامل انجام نشده است و باید مجدداً تلاش کنید. در ادامه شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97 آمده است. در صورتی که خودتان مایل به انجام روند ثبت نام نیستید ویا شرایط و امکانات لازم برای ثبت نام را ندارید، می توانید از مشاوران تلفنی آیدانیتو کمک بگیرید و ثبت نام خود را به دست آنها بسپارید.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مدیریت

برای ثبت نام در دوره کاردانی مدیریت، دارا بودن شرایط زیر لازم و ضروری است. 1- ملتزم بودن به احکام عملی اسلام، اقلیت های دینی از این شرط مستثنی هستند. 2- نداشتن عناد با جمهوری اسلامی و عدم عضویت در ساواک 3- نداشتن فساد اخلااقی 4- برخورداری از توانایی جسمی مناسب با رشته انتخابی 5- داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید یا 4 یا 4 ساله نظام قدیم 6- داشتن شرایط نظام وظیفه برای آقایان داوطلب. داوطلبین مذکر برای اطلاع از شرایط نظام وظیفه خود می توانند با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرند. 7- داوطلبینی که می خواهند از شرایط شاغل استفاده کنند، باید در گروه شاغلین از نظر مرکز آموزشی مدنظر باشند.

شهریه ترمی کاردانی مدیریت

رشته مدیریت در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی قرار گرفته است. شهریه ثابت هر ترم آن در حدود 400.000 تومان شهریه متغیر برای هر واحد نظر 180.000 تومان و برای هر واحد عملی 320.000 است. این هزینه ها به صورت حدودی است. شهریه دقیق قابل پرداخت در دفترچه ثبت نام کاردانی نوشته شده است. در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97 همراه شما بودیم. شما میتوانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 را نیز مطالعه نمایید. شما برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97 و یا آشنایی با نحوه ثبت نام میتوانید از مشاوران مجرب آیدانیتو مشاوره بگیرید و انتخاب رشته و ثبت نام خود را به دست آنها بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *