آیدانیتو > کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

در این مقاله به موضوع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی خواهیم پرداخت. دانشگاه علمی کاربردی به دلیل پذیرش بدون کنکور، شهریه مقرون به صرفه، تعداد زیاد واحد و طبعا دسترسی مناسب و تعداد زیاد رشته ها و همین طور نبود محدودیت در انتخاب رشته، با استقبال زیاد متقاضیان رو به رو شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی به لینک قبل مراجعه کنید. دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ست و فقط در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد.

 رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

شاید شما دوست عزیز خواننده این مقاله نیز در میان افراد مایل به ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی باشید. حال این سؤال مطرح می شود که لیست رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی کدامند؟ آیا شما دوست عزیز آشنایی و اطلاعات کافی را در رابطه با رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دارید؟ در صورت عدم آشنایی با این رشته های دانشگاهی موجود در دانشگاه علمی کاربردی و نیاز به اطلاع از آن ها با مشاروان زبده آیدانیتو تماس حاصل فر مایید.  

برای پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی در نظر گرفته شده است؟

برای پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی، شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است. شرایط عمومی پذیرش بدون کنکور مشابه مقاطع و دوره های دیگر دانشگاه ها است، اعم از اینکه داوطلب نباید فساد اخلاقی داشته باشد، عناد با نظام جمهوری اسلامی نداشته باشد، از سلامت جسمی و روحی کافی و به تناسب رشته انتخابی‌اش برخوردار باشد و…. اما شرایط اختصاصی، داشتن مدرك كاردانی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و یا  کاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است، زیرا پذیرش براساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود. برای تغییر رشته در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 هیچ محدودیتی وجود ندارد و داوطلبان می توانند در رشته ای کاملا متفاوت با رشته مقطع کاردانی خود در دوره کارشناسی پیوسته علمی کاربردی پذیرش گرفته و ادامه تحصیل دهند. اما در صورت تغییر رشته، پذیرفته شدگان می بایست درس های پیش نیاز رشته تحصیلی جدید را که گروه آموزشی دانشگاه به آنها اعلام می کند، بگذرانند. فقط داوطلبانی در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی پذیرفته می شوند که تحصیل در دوره کاردانی را به پایان رسانده باشند. داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام مدرک دوره کاردانی خود را دانشگاهی که از آن پذیرش گرفته اند، ارائه کنند. داوطلبان آقا در صورت داشتن منع نظام وظیفه، حتی در صورت احراز شرایط پذیرش، ثبت نام نخواهند شد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98

پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 در مهر و بهمن انجام می شود. دفترچه ثبت نام ورودی مهر در ماه مرداد منتشر می شود و دفترچه ثبت نام ورودی بهمن در ماه آذر.

مدارکی که متقاضیان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی باید فراهم کنند

داوطلبان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 ، در هنگام ثبت نام می بایست مدارک زیر را همراه داشته باشند:
  • مدرک کاردانی(نسخه اصلی یا گواهینامه موقت)
  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • شش قطعه عکس جدید زمینه سفید 3*4 از داوطلب
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت
  • گواهی اشتغال به کار(برای داوطلبانی که می خواهند از تسهیلات کد اشتغال استفاده کنند)
  • آخرین فیش حقوقی (مخصوص پذیرفته شدگان شاغل)
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • فرم تأییدیه معدل (برای داوطلبانی که گواهینامه پایان تحصیل ندارند)

دانشگاه علمی کاربردی در دوره کارشناسی ناپیوسته در چه رشته های دانشجو می پذیرد؟

این دانشگاه در رشته زیرمجموعه چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ هنر از داوطلبان علاقه مند ثبت نام می کند. برای مطالعه بیشتر به مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مراجعه کنید.

دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی نتایج ثبت نام را اعلام می کند؟

حدود 20 روز پس از ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 ، نتایج اعلام می شود. اسامی قبولی ها در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبانی که پذیرش گرفته اند، در زمانی که برای ثبت نام اعلام می شود همراه با مدارکی که در قسمت قبل شرح داده شد، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره انتخاب رشته و ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هستید، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقالات ظرفیت پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 98. بزنید.

1 دیدگاه در “کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

  1. میلاد گفت:

    سلام ثبت نام کاردانی به کارشناسی علم کاربردی زمانش کیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *