آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98

در این مقاله می خواهیم زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98، نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98 و شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ثبت نام کتاب درسی بپردازیم. امروزه بسیاری از والدین می خواهند فرزندشان در مدارس خوب به تحصیل بپردازد. از جمله مدارس خوب و با امکانات عالی می توان به مدارس نمونه دولتی اشاره کرد. مدارس نمونه دولتی با وجود معلمان عالی و با سابقه درخشان، وجود امکانات رفاهی، توجه به استعدادهای فردی دانش آموزان، دارا بودن سطح بالایی از آموزش و شهریه مناسب تر نسبت به مدارس غیر انتفاعی جز مدارس پرطرفدار قرار گرفته است.


برای پذیرش در مدارس نمونه دولتی استان خراسان جنوبی به مانند سایر استانها نیاز به شرکت در آزمون ورودی می باشد. از شرایط شرکت در آزمون ورودی به موارد زیر اشاره می کنیم:
1- تابعیت ایرانی
2- دارا بودن نمره خیلی خوب برای تمامی دروس و یا حداکثر یک خوب و بقیه خیلی خوب
3- کسب معدل بالای 17 برای پایه نهم الزامی است.
برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی می بایست به سایت hoosh.medu.ir برای مشاهده نتایج ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه و با پر کردن اطلاعات، اقدام به ثبت نام آزمون کنید. بعد از آن با ارائه کارت ورود به جلسه می توانید در آزمون شرکت کنید.
 آزمون نمونه دولتی استان خراسان جنوبی همزمان با آزمون تیزهوشان و به صورت استانی برگزار می شود. اعلام نتایج استانها جدا از هم و توسط سازمان آموزش و پرورش استان صورت می گیرند. زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی استان خراسان جنوبی 98 هنوز مشخص نشده است. اما بر طبق روال سالهای قبل 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج در سایت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی قابل ملاحظه می باشد. در صورتی که دانش آموزی بر جواب و نتیجه اعلام شده شکایت داشته باشد، می تواند در مدت زمان اعلام شده شکایت خود را در سایت ثبت کند. مشاوره تحصیلی تلفنی در این زمینه می تواند به شما کمک شایانی کند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

تراز آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی

تراز معمولاً  مابین 0 تا 20.000 است که سطح علمی دانش آموزان را مشخص می کند. در حقیقت بر اساس تراز کسب شده، رتبه بندی انجام می شود. در ادامه نحوه ی محاسبه نمره خام، تراز آزمون و …. را مشاهده خواهید کرد.

اسامی پذیرفته شدگان در آزمون انتفاعی مدارس نمونه دولتی

پس از اینکه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98، توسط سازمان آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اعلام شد، اسامی افراد پذیرفته شده و کارنامه آنها بر روی سایت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی به آدرس sanjesh.skedu.ir قابل مشاهده است.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خراسان جنوبی در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در این بخش باید عرض کنیم که در حال حاضر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان خراسان جنوبی دیگر اجرا نمی گردد.
اگر سؤالی در رابطه با عدم اجرای آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم استان خراسان جنوبی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت  azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم خراسان جنوبی به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. اگر حس می کنید در این زمینه نیاز دارید تا با کسی مشورت کنید، می توانید با مشاوره تحصیلی مدارس مشکلات خود را حل کنید.

ثبت نام پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان خراسان جنوبی

پس از مشاهده ی کارنامه و اطمینان از قبولی خود باید به مدرسه مراجعه کنید. ثبت نام نهایی به صورت حضوری در مدارس صورت می گیرد و دانش آموزان پذیرفته شده می بایست ظرف مدت اعلام شده که حداکثر 10 روز بعد از اعلام نتایج است به مدرسه مراجعه کنند و ثبت نام خود را کامل کنند. در غیر این صورت نام آنها از لیست مدرسه حذف می شود.

نکات قابل توجه

1- شما می توانید 3 مدرسه نمونه دولتی استان خراسان جنوبی را انتخاب کنید. برای این انتخاب لازم است به تراز قبولی مدراس و رتبه دانش آموز دقت کنید. 3 مدرسه را بر اساس اولویت های خود رده بندی کنید.
2- مدارس نمونه دولتی هم به مانند مدارس تیزهوشان برای دو یا چند قلو ها شرایط ویژه ای در نظر گرفته اند. اگر یکی از دوقلوها نمره قبولی در مدرسه نمونه دولتی را کسب کند و دانش آموز دیگر 80% نمره آخرین فرد قبولی همان مدرسه را به دست آورده باشد، به صورت مازاد بر ظرفیت در مدرسه پذیرفته می شود. مدارس نمونه دولتی از امکانات خوبی برخوردارند و جزو مدارس برتر محسوب می شوند. وجود معلمان عالی و توجه به استعداد دانش آموز از جمله ویژگی هایی است که باعث شده است تا افراد زیادی بخواهند فرزندشان در این مدارس تحصیل کنند. شهریه پرداختی مدارس نمونه دولتی بسته به منطقه و مدرسه متفاوت است و حدوداً این 2.500.000 تا 5.500.000 می باشد.
پس از بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98 ،پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 98  بزنید.
برای آگاهی از اعلام نتایج نمونه دولتی استان خراسان جنوبی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 98

  1. ناشناس گفت:

    4.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *