نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان مشهد

اعلام نتایج تیزهوشان مشهد

با توجه به افزایش سطح علم، شاهد افزایش مراکز مختلف آموزشی در سطح کشور از جمله مدارس تیزهوشان در نقاط مختلف کشور هستیم. سطح علمی بالا، و برخورداری از امکانات رفاهی و آموزشی بیشتر و مدرسان با تجربه و خبره از جمله تفاوت های این مدارس و سایر مدارس می باشد. در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان مشهد پرداختیم و همچنین مسائلی چون، شرایط ورود به مدارس تیزهوشان، زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان مشهد (خراسان رضوی)، شهریه مدراس تیزهوشان در استان مشهد، نحوه و زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان مشهد، پرداخته ایم.


شرایط ورود به مدارس تیزهوشان را بدانید

برای این که به مدارس تیزهوشان وارد شوید ابتدا باید شرایط زیر را دارا باشید. همان طور که گفته شد، مدارس تیزهوشان از سطح علمی بالا و شرایط آموزش بهتری برخوردار هستند. از این رو تعداد داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان زیاد است. برای ورود به مؤسسه تیزهوشان شرایطی وجود دارد که در صورت دارا بودن آن، احتمال ورود به مدرس وجود خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاوره تلفنی مدارس مراجعه کنید.
1- نمرات درسی و معدل سال قبل در هر دو دوره که مورد بررسی قرار می گیرد:
  • در آزمون تیزهوشان ششم ، نمرات سال پنجم تماماً خیلی خوب یا حداقل یک خوب
  • در آزمون تیزهوشان سال نهم ، معدل سال هشتم بالای 19
2- قبولی در آزمون تیزهوشان

 زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مشهد

دانش آموزان عزیز توجه کنند، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مشهد، معمولاً سه هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. دانش آموزان عزیز برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان استان مشهد به سایت hoosh.medu.ir مراجعه فرمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مشهد

تاریخ اعلام نتایج را همیشه از سایت سازمان های مربوط پیگیری کنید. برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم مشهد ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مشهد هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مشهد از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مشهد دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مشهد ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مشهد ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشهد

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مشهد حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت شناخته شده azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مشهد، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مشهد بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم مشهد دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مشهد، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان استان مشهد

اگر به نتایج خود اعتراض داشتید می توانید در سایت مربوط آن را ذکر کنید. بعد از اعلام نتایج تیزهوشان مشهد، در صورت وجود اعتراض به رتبه و سؤالات آزمون تیزهوشان، اولیا و دانش آموزان حق اعتراض در همان سایتی که نتایج تیزهوشان مشهد را مشاهده کردند، دارند.
اما توجه کنید که دقیقاً روز اعلام نتایج تیزهوشان مشهد فرصت اعتراض به دانش آموزان داده نمی شود و معمولاً بعد از گذشت چند روز از اعلام نتایج، ثبت اعتراض در سایت انجام می شود. بنابراین دانش آموزان عزیز که معترض به نتایج می باشند، به زمان اعلام شده برای ثبت اعتراض خود توجه داشته باشند.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند به سوالات شما درباره مدارس تیزهوشان مشهد به بهترین شکل پاسخ دهند.

شهریه مدارس تیزهوشان استان مشهد را مشاهده کنید

نکته مهم بعد از اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی این است که شهریه مدارس تیزهوشان استان مشهد، 50% از شهریه مدارس غیر انتفاعی می باشد. به دلیل اینکه شهریه های مدارس تیزهوشان استان مشهد در هر سال متفاوت است، مطالبی که گفته خواهد شد بر اساس شهریه های سال های گذشته می باشد.
جهت اطلاع از شهریه مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی جدید می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. طبق شهریه های اعلام شده می توان گفت، شهریه مدارس تیزهوشان استان مشهد از 2 میلیون تومان شروع و تا سقف 10 میلیون تومان می باشد. مبلغ گفته شده بر اساس مقطع تحصیلی متفاوت می باشد.
همچنین لازم است به این نکته اشاره کنیم، هزینه های گفته شده در ازای ساعات درسی زیاد و کلاس های فوق برنامه می باشد. لازم به ذکر است دانش آموزان با استعداد و تیزهوش که توان پرداخت شهریه را ندارد، مورد تخفیف ویژه ای قرار می گیرد و گاهاً این تخفیف به میزان 100% هم می رسد. میزان تخفیف به دانش آموزان با صلاح دید مدارس تیزهوشان صورت می گیرد. برای ثبت نام کتاب درسی حتما اقدامات لازام را انجام دهید.

کسب تراز قبولی مدرسه مورد نظر

برای ثبت نام در این مدارس باید تراز مناسبی کسب کنید. بعد از اعلام نتایج تیزهوشان خراسان رضوی باید بدانید قبولی در مدارس تیزهوشان بر اساس تراز کسب شده دانش آموز صورت می گیرد. هر مدرسه تیزهوشان تراز قابل قبول مشخصی دارد، دانش آموزان با توجه به تراز کسب شده و مقایسه آن با تراز دانشگاه می توانند در انتخاب مدرسه مورد نظر منطقی تر عمل کنند.

بهترین مدارس تیزهوشان استان مشهد کدامند؟

هر داوطلب مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان مشهد در وهله اول باید سعی در شناخت بهترین مدارس تیزهوشان مشهد داشته باشند. در صورتی که نیاز به کسب اطلاع از این موضوع دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل کنید و پاسخ تمامی سوالات خود در این رابطه را از آن ها بخواهید.
در این مقاله به بررسی نتایج تیزهوشان مشهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج تیزهوشان مشهد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *