آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98

در این مقاله قصد داریم تا کمی درباره مدارس تیزهوشان برای شما بگوییم. با افزایش توجه و نیاز به علم و فناوری، تحصیلات در مقاطع بالا از اهمیت بالایی برخوردار شد. از زمانی که که اولین قدم برای شناخت استعدادهای درخشان و دانش آموزان تیزهوش انجام شد، تا به امروز شاهد تأسیس مدارس تیزهوشان در سراسر ایران هستیم. مدارس تیزهوشان از لحاظ خدمات رفاهی و آموزشی، مدرسان با تجربه و … از سایر مدارس متفاوت است. برای ورود به مدارس تیزهوشان در پایه های ششم و نهم، آزمون تیزهوشان برگزار می شود.
با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان به تازگی منتشر شده است، تمامی مطالب این مباحث با بررسی زمان و دفترچه راهنمایی سال های قبل می باشد. طبق روال هر سال انتظار می رود آزمون تیزهوشان در اردیبهشت ماه برگزار شود. در این مقاله به بررسی اعلام نتایج تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98 می پردازیم. سمپاد چیست؟ سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که به اختصار سمپاد نامیده می شود. سازمان مرتبط با آموزش و پرورش می باشد که شناسایی دانش آموزان با استعداد و تیزهوش از اهداف اصلی این سازمان است و فراهم ساختن تمای امکانات تحصیلی این دانش آموزان بر عهده آنان می باشد.

 

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان شرایط ویژه ای مورد نیاز است

1) نمرات درسی پایه قبلی در هر دو دوره مورد بررسی قرار می گیرد
  • 1- دوره ششم به هفتم تمام نمرات خیلی خوب یا حداقل وجود یک نمره خوب
  • 2- دوره نهم به دهم معدل بالای 19

2) موفقیت در آزمون تیزهوشان

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98

بهر است تا این نوع طلاعات را از سایت های مرجع پیگیری کنید ولی می توانید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98 همراه ما باشید. طبق روال هر سال حدود سه هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 99-98 در پایه تحصیلی ششم به هفتم بر روی سایت hoosh.medu.ir و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بر روی سایت azmoon.medu.ir قرار می گیرد. دانش آموزان عزیز برای اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان به سایت hoosh.medu.ir و برای اطلاع از ثبت نام کتاب درسی به مشاورین آیدانیتو مراجعه کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپادhoosh.medu.ir اعلام شود.

بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم آذربایجان غربی ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و بر روی سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نیز می تواند شما را در ثبت اعتراض خود کمک کند.

شهریه مدارس استعدادهای درخشان یا تیزهوشان آذربایجان غربی

با توجه به شهریه های اعلام شده در سال 96 به مبحث شهریه مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) آذربایجان غربی می پردازیم. هنوز مصوبه ای جهت شهریه های تیزهوشان صادر نشده است. در سال گذشته میزان شهریه مدارس تیزهوشان از 2500000 تومان الی 9900000 در سطح های تحصیلی متفاوت اعلام شد. دانش آموزان تیزهوش بی بضاعت شامل تخفیف های ویژه ای تا سقف 100% می شوند که میزان شهریه زیر نظر مدارس تیزهوشان استان آذربایجان غربی انجام می شود. بنابراین دانش آموزانی که توانایی پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان را نداشته باشند می توانند در این مدارس مشغول به تحصیل شوند.

از زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی 98 مطلع شوید

اگر بعد از دیدن نتایج اعتراض داشتیم چه؟ بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی 98 ، دانش آموزان عزیز در صورت اعتراض به نتایج می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. البته ثبت اعتراض به محض اعلام نتایج انجام نمی شود و دانش آموزان معترض به نتایج باید منتظر اعلام زمان ثبت اعتراض باشند. معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان امکان ثبت اعتراض وجود دارد. لازم به ذکر است که ثبت اعتراض در همان سایت که نتایج را مشاهده کردید، امکان پذیر می باشد ، بنابراین به تاریخ ثبت اعتراض دقت داشته باشید.

لیست مدارس تیزهوشان استان آذربایجان غربی

هر دانش آموز در زمان تصمیم به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان آذربایجان غربی باید به عنوان اولین گام با لیست مدارس تیزهوشان این استان و بالاخص معروف ترین این مدارس آشنا شوند. اگر شما نیز از جمله دانش آموز ساکن در این استان و به دنبال ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان آن هستید می توانید جهت شناخت مدارس تیزهوشان آذربایجان غربی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسیاعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *