آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
رشته کامپیوتر از جمله رشته هایی است که اکثریت افراد به آن علاقه مند هستند و برخی آن را برای تحصیل انتخاب می کنند. برخی از افرادی که مایل به تحصیل در رشته کامپیوتر هستند، تمایل دارند بدون کنکور به تحصیل در این رشته بپردازند. امکان تحصیل کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر در حال حاضر وجود دارد و شما می توانید برای تحصیل کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر اقدام به ثبت نام کنید.
زمان ثبت نام کامپیوتر بدون کنکور غیرانتفاعی
امکان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر دوبار در سال وجود دارد. نوبت اول با انتخاب رشته آزمون سراسری همراه است. در مرداد ماه، سازمان سنجش زمان شروع ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ها را اعلام می کند. این زمان معمولاً اواسط مرداد ماه است. کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر نیز در میان رشته های دانشگاه سراسری قرار گرفته است و شما می توانید هم زمان با انتخاب رشته سراسری به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر بپردازید.
نوبت دوم ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر، با عنوان تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی ارائه می شود، در تکمیل ظرفیت نیز شما می توانید برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر اقدام کنید. تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر در اواخر مهرماه آغاز می شود. برای اطلاع از پرستاری بدون کنکور روی لینک آبی کلیک کنید.
نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر باید به سایت سنجش مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را طی کنید. انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر هم زمان با ثبت نام انجام می شود، بنابراین لازم است قبل از ورود به سایت، دفترچه راهنما را مطالعه کنید و واحدهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شما می توانید از یک تا صد و پنجاه انتخاب رشته داشته باشید. انتخاب های خود را اولویت بندی کنید و متناسب با اولویت بندی خود در سایت وارد کنید. بعد از اتمام ثبت نام و انتخاب رشته، سایت به شما کد رهگیری خواهد داد، که به معنای اتمام فرآیند ثبت نام شماست. آن کد را تا اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.
ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
ظرفیت پذیرش در مؤسسات مختلف متفاوت است. کمترین ظرفیت پذیرش 30 نفر و بیشترین ظرفیت 126 نفر است. با توجه به زیاد بودن تعداد واحدهای پذیرنده کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر، ظرفیت پذیرش کلی کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر بسیار زیاد است. بنابراین نگران ظرفیت پذیرش نباشید بلکه برای قبولی در مؤسسات برتر تلاش کنید. تمامی مؤسسات غیرانتفاعی دارای رتبه علمی یکسانی نیستند، بنابراین شما می توانید بر اساس رتبه علمی مؤسسات و دوری و نزدیکی آن از محل زندگی تان انتخاب های خود را اولویت بندی کنید.
تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
اگر در مرحله اول موفق به قبولی در محل مورد نظرتان نشدید و یا زمان ثبت نام را فراموش کرده اید، می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت برای قبولی در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر اقدام کنید. به این منظور می توانید مقاله زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور را نیز مطالعه کنید.
اگر سؤالی در زمینه کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر دارید و یا برای انتخاب رشته و واحد دچار تردید شده اید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *