آیدانیتو > پرستاری بدون کنکور تهران
بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور سراسری

پرستاری بدون کنکور تهران

پرستاری بدون کنکور تهران

پرستاری بدون کنکور تهران
رشته پرستاری از جمله شاخه های پرطرفدار گروه علوم پزشکی بوده که وظایف مختلفی را از جمله مواظبت از افراد بیمار، انجام تزریقات و پانسمان، منتقل کردن نیازهای فردی و درخواست های بیمار به خانواده و همراهانش و دادن آموزش های لازم به افراد برای برطرف کردن کلیه نیازهای آن ها در حیطه پرستاری و مواظبت از بیماران را شامل می شود. لازم به ذکر است که رشته پرستاری در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به گزینش تعداد زیادی دانشجو اقدام می نماید. از جمله گرایش های کارشناسی ارشد پرستاری می توان به روان پرستاری، پرستاری سلامت جامعه، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، پرستاری سالمندی، پرستاری توانبخشی، مدیریت پرستاری و دستیاری داخلی – جراحی اشاره کرد. شاید شما و یا دوستانتان از خود پرسیده باشید که آیا امکان ادامه تحصیل در پرستاری بدون کنکور هست؟ با توجه به اینکه در کلیه رشته های گروه پزشکی این امر میسر نیست، در نتیجه دانشگاهیان راه میانبری را برای انجام این کار به افراد پیشنهاد کرده اند. در این مقاله به پاره ای از توضیحات راجع به پرستاری بدون کنکور تهران پرداخته شده و تمامی موارد لازم در حیطه موضوع پرستاری بدون کنکور تهران شرح داده شده اند. همچنین برای اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان میتوانید کلیک کنید.
پرستاری بدون آزمون در تهران
همان طور که در بالا ملاحظه کردید، امکان تحصیل در پرستاری بدون کنکور تهران البته در پردیس خودگردان و دانشگاه تهران در شهر کیش به شرط رعایت مواردی چند برای افراد فراهم است. پس ما را همراهی کنید تا در ادامه این مطلب شرایط لازم را برایتان بازگو کنیم. همچنین می‌توانید درصد دروس برای قبولی در رشته پرستاری دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید.
تمامی شرایط ضروری برای پذیرش بدون کنکور در تهران
در صورتی که عزم خود را برای مطالعه پرستاری بدون کنکور تهران جزم کرده اید، باید خدمتتان عرض کنیم که در طی سال های قبل تنها به 3 شرط می توانستید این کار را انجام دهید. اول اینکه جزء داوطلبان فارغ التحصیل رشته ریاضی و یا تجربی بوده و به عبارت دیگر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یکی از این دو رشته را با معدلی به ترتیب 16 و 17 داشته باشید. دوم اینکه ضرورتاً باید 72 واحد درسی از رشته پرستاری را در یکی از واحدهای دانشگاهی خارج از کشور طی می نمودید. اما توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که اگر این دانشگاه به جهت کیفیت و رتبه بندی علمی تأییدیه وزارت علوم و وزارت بهداشت را دریافت نکرده و همچنین مغایرتی با چارت درسی رشته پرستاری ارائه شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی داشت، پذیرش شما تأیید نمی گردید و لغو می شد. سوم این که معدل تمام این 72 واحد گذرانده شده هرگز نباید کمتر از 15 می بود. اما در حال حاضر اوضاع کاملاٌ فرق کرده و دیگر این شرایط برای پذیرش پرستاری بدون کنکور وجود ندارد. اکنون، اگر فردی برای تحصیل در پرستاری بدون کنکور به خارج از ایران برود، دیگر به هیچ وجه  تا پایان دوره تحصیلی اش نمی تواند به کشور برگردد. این امر فقط در یک حالت و با فارغ التحصیلی داوطلب برای وی میسر می شود و آن هم به تأیید رسیدن مدرک دانشگاهی وی در ایران بوده که باید بدان توجه شود. این قانون جدید، از سال پیش رو میلادی یعنی 2019 در کشور اجرایی می شود. با توجه به وجود درصد زیادی از علاقه مندان به تحصیل در رشته پزشکی این امکان فراهم شده است تا کسانی که میخواهند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند در رشته پزشکی بدون کنکور به راحتی به رویای خود دست یابند.
شیوه اخذ پذیرش در رشته پرستاری بدون آزمون در شهر کیش
اگر داوطلبی شرایط گفته شده را داشته و تصمیم جدی در زمینه تحصیل در پرستاری بدون کنکور گرفته، حتماً باید نامه درخواست خود را به دانشگاه تهران ارسال کرده و بعد از تحلیل و ارزیابی شرط های گفته شده و همچنین سوابق تحصیلی خود در انتظار عدم پذیرش یا پذیرش خود باشد. در صورتی که حتی یک مورد از شرایط ذکر شده شامل حال شما نمی شود، مجبور به مطالعه دروس کنکور و شرکت در آزمون سراسری می باشید. در این مقاله، بحث جالب پرستاری بدون کنکور تهران را مطرح کردیم. پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله آخرین تراز قبولی پرستاری آزاد نیز هست. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه رشته پرستاری بدون کنکور در تهران دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

10 دیدگاه در “پرستاری بدون کنکور تهران

  1. نسیم گفت:

    سلام
    پرستاری بدون کنکور از رشته های پرمتقاضی هست به نظرتون چقد احتمال داره من با معدل 18 قبول بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، شرایط پذیرش در رشته پرستاری بدون کنکور در هر سال متفاوت است. پیشنهاد می کنیم که حتما ظرفیت پذیرش پرستاری بدون کنکور را مورد بررسی قرار دهید.

  2. علی اکبر گفت:

    سلام شرایط پرستاری بدون کنکور در پردیس کیش رو لطفا توضیح بدید و معدلم باید چند باشد ؟ لطفا شرایط شهریه و وام رو هم توضیح دهید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، با توجه به اختصاصی بودن سوال شما، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط ادامه تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور به مقالات مندرج در آیدانیتو مراجعه نمایید.

  3. بهنام گفت:

    سلام.
    واسه قبولی در پرستاری بدون کنکور مقاطع کاردانی که دفترچش مرداد ماه میاد، فقط مدرک دیپلم باید داشته باشیم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، پرستاری بدون کنکور در مقطع کاردانی ارائه نمی شود و فقط کارشناسی است.

  4. محبوبه اسماعیلی گفت:

    سلام من رشته تحصیلیم حقوق و تو همون رشته کار میکنم اما به این رشته علاقمند هستم امکان پذیرش برای من وجود دارد ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. در درجه اول باید عرض کنیم که دیپلم شما انسانی است و لازمه ورود به رشته تجربی داشتن دیپلم تجربی است. دوم این که منظور شما تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون کنکور است یا بدون کنکور؟

  5. Shila گفت:

    سلام .من دیپلم علوم تجربی دارم و دیپلمم برای سال ۹۲هستش ومعدل دیپلمم ۱۶/۲۲و پیش دانشگاهی ۱۵/۸۹ میخواستم بدونم میتونم رشته پرستاری بدون کنکور در پردیس خودگردان کیش ثبت نام کنم ؟اگر پاسخ مثبته باید چکار کنم برای ثبت نام ممنون

  6. Sahar گفت:

    سلام من رشته تحصیلیم ادبیات است آیا میتونم با کنکور در دانشگاه آزاد پرستاری بخونم؟؟

Average
5 Based On 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *