آیدانیتو > نتایج نهایی ارشد روزانه
اعلام نتایج آزمون ارشد

نتایج نهایی ارشد روزانه

نتایج نهایی ارشد روزانه

همان طور که در جریان هستید، مطابق برنامه زمانی سایت سازمان سنجش، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در 6 و 7 اردیبهشت سال 97 در آزمون مربوطه شرکت کردند. همانند سال های قبل افراد علاقمند به کلیه رشته های علوم پایه، دامپزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی در این رقابت بزرگ حضور یافته و سطح اطلاعات خود را محک زدند. اعلام نتایج کنکور ارشد، 12 شهریور 1397 به اطلاع داوطلبان رسید. در این مقاله، بحث نتایج نهایی ارشد روزانه را مطرح می کنیم علاوه بر موضوع نتایج نهایی ارشد روزانه ، به بررسی موضوعاتی مانند نحوه اعتراض به نتایج و زمان انتشار کارنامه سبز نیز می پردازیم.

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد روزانه

همان طور که سایت سازمان سنجش پیش از این اطلاع داده بود، نتایج نهایی ارشد روزانه در دهه دوم ماه شهریور اعلام گردید. از 12 شهریور تمامی داوطلبان شرکت کننده در کنکور ارشد که مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه بودند، پس از انتظاری نسبتاً طولانی توانستند نتایج نهایی ارشد روزانه را بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند. داوطلبانی که قصد دارید در مقطع ارشد تحصیل کنید اما به خاطر سرکار رفتن و مشغله های دیگر حاضر به کنکور دادن نیستید میتوانید از طریق ارشد بدون کنکور وارد دانشگاه شوید و تحصیل کنید.
مشاوران آیدانیتو پاسخگوی سؤالات شما در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه روزانه هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی ارشد روزانه

اکنون نتایج نهایی ارشد روزانه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار یافته و همه داوطلبان می توانند پس از طی مراحلی از آن اطلاع یابند. شما عزیزان پس از ورود به سایت سازمان سنجش (به نشانی Sanjesh.org)، در همان صفحه اول با منوهایی مواجه می شوید که هر کدام دارای رنگی متفاوت از بقیه است. در میان این منوها بر روی لینک کارشناسی ارشد کلیک و سپس به بخش مربوط به آن وارد می شوید. در این قسمت و در ستون سمت راست، صفحه گزینه اعلام نتایج نظر شما را به خود جلب می کند. با کلیک بر روی این گزینه با صفحه ای روبرو می شوید که سه راه مختلف را برای مشاهده نتایج به شما معرفی می کنند. در اولین روش به کمک شماره شناسنامه و شماره داوطلبی، در دومین روش از طریق شماره شناسنامه و شماره پرونده خود و در روش سوم با وارد نمودن سال تولد، نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه امکان مشاهده نتایج نهایی ارشد روزانه را پیدا می کنید.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی ارشد روزانه

باید به اطلاع شما دوستان گرامی برسانیم که به هیچ وجه امکان اعتراض به نتایج نهایی ارشد روزانه برای داوطلبان وجود نداشته و تنها در دو صورت می توانند اعتراض خود را در سایت وارد نمایند. مورد اول اینکه در زمان وارد کردن پاسخ سوالات در برگه پاسخ نامه کنکور ارشد آن ها را جا به جا زده  باشند. اما مورد دوم شامل حال افرادی است که سهمیه های مختلف برای آن ها اعمال نشده و از این موضوع ابراز نارضایتی می کنند. دقت کنید که در صورتی که از رشته یا محل قبولی خود رضایت ندارید امکان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت برایتان مهیا است. اگر به رشته پرستاری علاقه دارید و از اینکه در آزمون ورودی قبول نشوید میترسید از طریق پرستاری بدون کنکور وارد دانشگاه شوید و تحصیل کنید.

زمان انتشار کارنامه سبز ارشد روزانه

خاطر نشان می کنیم که در حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد روزانه ، کارنامه سبز کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. تمامی شما داوطلبان پس از انتشار کارنامه سبز ارشد روزانه به اطلاعات مفیدی دست پیدا می کنید. در حقیقت کارنامه سبز ارشد روزانه شما را از رشته هایی که امکان قبولی در آن ها را داشتید، مطلع می سازید. به عبارت دیگر، در صورت وارد کردن رشته های مندرج قبولی در کارنامه سبز در ابتدای فرم ثبت نام و انتخاب رشته ارشد، قطع به یقین در آن ها قبول می شدید. حتماً متوجه این موضوع شده اید که به کمک کارنامه سبز ارشد و شناخت رشته های با احتمال قبولی بالا می توانید آن ها را در زمان تکمیل ظرفیت انتخاب نمایید.

تکمیل ظرفیت ارشد روزانه

باید به اطلاع شما دوستان گرامی برسانیم که تکمیل ظرفیت ارشد روزانه در حدود سه هفته تا یک ماه پس از اعلام نتایج نهایی ارشد روزانه توسط متقاضیان انجام می شود. دقت کنید که جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد، هیچ نیازی به خریداری کردن کارت اعتباری نیست. یعنی فقط به وسیله وارد کردن اطلاعات فردی وارد صفحه ثبت نام شده و این فرآیند را انجام می دهید.

با تحصیل کارشناسی ارشد در خارج از کشور هر چه بیشتر به مؤفقیت نزدیک شوید!!!!

ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد برای هر فرد مستعد و کوشایی در دانشگاه های سطح بالایی در ایران فراهم است. اما تحصیل این مقطع تحصیلی در خارج از کشور چیز دیگری است و می تواند شما را از جهت سطح یادگیری در شرایطی عالی قرار دهد. پس در صورت داشتن شرایط ضروری لازم و منابع مالی کافی بهتر است برای این امر اقدام کنید. در صورت داشتن هر گونه پرسشی در رابطه با دانشگاه های پذیرنده رشته تحصیلی شما، میزان شهریه ای که ملزم به پرداخت آن هستید و یا رتبه بندی دانشگاه های کشورهای خارجی با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس بگیرید. 
در انتها پیشنهاد می کنیم بعد از بررسی نتایج نهایی ارشد روزانه، نگاهی نیز به مقاله کارنامه سبز ارشد بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه نتایج نهایی کارشناسی ارشد روزانه دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *