مشاوره تحصیلی

منابع آزمون وکالت





 
منابع آزمون وکالت

رشته حقوق در میان خاص ترین و پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی موجود در گروه علوم انسانی به شمار می رود. که ماهیت وجودی آن مسائل و موضوعاتی همانند استدلال، منطق و درک و فهم مقررات و قوانین وضع شده در جامعه را شامل می شود. به علاوه موضوعاتی همچون جامعه شناسی، علوم فلسفی و همین طور روانشناسی نیز در رشته حقوق مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند. از جمله مهم ترین حیطه ها و زمینه های کاری این رشته دانشگاهی وکالت است و هر فرد جهت دریافت پروانه وکالت لزوماً باید بعد از اتمام دوره تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی نسبت به ثبت نام و حضور در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری اقدامات لازم را انجام دهند. به دلیل ظرفیت کم پذیرش در آزمون وکالت هر ساله شاهد رقابت تنگاتنگی در بین افراد برای قبولی در آن هستیم. در نتیجه افراد و داوطلبان برای کسب نمره عالی و موفقیت در این آزمون باید اطلاع دقیق و کاملی از منابع معرفی شده برای این آزمون داشته باشند و با تلاش و پشتکار زیادی به حل تست های دوره های گذشته و مطالعه دروس مشغول شوند. در این مقاله، منابع آزمون وکالت را به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید تا آشنایی کافی را با منابع آزمون وکالت پیدا کنید.

معرفی منابع آزمون وکالت

در تمام مدتی که آزمون وکالت در حال برگزاری است هیچ منبع مشخص و کتاب درسی برای طراحی سؤالات آزمون وکالت از جانب سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده است. در حقیقت، کلیه داوطلبان باید تمامی منابع را مطالعه کنند. در ادامه این مقاله به معرفی شماری از منابع معتبر برای آزمون وکالت خدمت شما دوستان می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منابع آزمون وکالت با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

لیست منابع آزمون وکالت

عناوین دروس

لیست منابع امتحانی

مؤلف

اصول استنباط حقوق اسلامی (اصول فقه)

درس هایی از اصول فقه

دکتر محمدحسین شهبازی

مختصر اصول فقه

دکتر محمد بخشی

آیین دادرسی کیفری

مختصر آیین دادرسی کیفری

دکتر بابک فرهی

دوره آیین دادرسی کیفری

دکتر محمد آشوری

حقوق جزا

محشای قانون مجازات اسلامی

دکتر ایرج گلدوزیان

سه جلدی حقوق جزای عمومی

دکتر اردبیلی

حقوق تجارت

مختصر حقوق تجارت

دکتر ربیعا اسکینی

آیین دادرسی مدنی

دوره سه جلدی پیشرفته آیین دادرسی مدنی، دوره سه جلدی بنیاد دین آیین دادرسی مدنی

دکتر عبدالله شمس

حقوق مدنی

بایسته های حقوق مدنی

دکتر میترا ضرابی

حقوق خانواده

دکتر اسدالله امامی

 دکتر سید حسین صفایی

 

بهترین منابع آزمون وکالت چیست؟

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم منبع مشخصی برای داوطلبان مایل به شرکت در آزمون وکالت وجود ندارد و داوطلبان ملزم به مطالعه لیست زیادی از کتب هستند. اما در این میان شاید نتوان تشخیص داد که بهترین منابع آزمون وکالت کدام ها هستند. اگر شما نیز جزء داوطلبان مایل به شرکت در آزمون وکالت هستید و شناخت کافی را از بهترین منابع آزمون وکالت ندارید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو با معرفی بهترین منابع آزمون وکالت کمک بزرگی به شما برای قبولی در آزمون وکالت می کنند.

معیارهای انتخاب بهترین منابع آزمون وکالت

هر فرد مایل به شرکت در آزمون وکالت باید در زمان تصمیم به مطالعه ی دروس مربوط به این آزمون به معیارهای اصلی و مهمی از جمله شرایط و ویژگی فردی، مدت زمان لازم برای مطالعه دروس، و میزان آمادگی و سطح علمی خود توجه لازم را مبذول دارند. بدین ترتیب به مراتب انتخاب آگاهانه تری خواهند داشت.

 منابع آزمون وکالت 98

افرادی که به دنبال شرکت در آزمون وکالت سال جاری هستند باید اطلاعات کافی و کاملی را در رابطه با منابع آزمون وکالت 98 داشته باشند. اگر شما نیز جزء این دسته از اشخاص هستید باید اطلاعات دقیقی را در رابطه با منابع آزمون وکالت 98 داشته باشید. مشاوران آیدانیتو می توانند بهترین منابع آزمون وکالت 98 را به شما معرفی کنند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع آزمون وکالت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به آزمون وکالت بزنید.
اگر سؤالی درباره منابع آزمون وکالت ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *