مشاوره تحصیلی

رشته های دانشگاه امام صادق

 
رشته های دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق (ع) که در واقع حاصل همت والای جمعی از اندیشمندان و بزرگان در دانشگاه و حوزه و نیت الهی است در طول مدت فعالیت پژوهشی،آموزشی و علمی خود کارنامه ای پربار و بسیار درخشان را از خود به یادگار گذاشته است. موفقیت و پیشرفت چشمگیر دانش آموخته های این مرکز دانشگاهی در خارج و داخل کشور بهترین شاهد بر این ادعاست. دانشگاه امام صادق(ع) در سال 1361 هجری شمسی همزمان با سالروز تولد امام صادق و حضرت محمد(ص) و به ریاست جناب آقای آیت الله مهدوی کنی تأسیس گردید. این مرکز دانشگاهی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام به جذب و گزینش دانشجو می کند. دانشگاه امام صادق رشته های گروه علوم اجتماعی و علوم انسانی را شامل می شود و نظام برنامه ریزی درسی و آموزشی آن ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی است کلیه داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه در صورت داشتن شرایط لازم برای تحصیل بعد از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت کنکور سراسری لزوماً باید در مراحل گزینش و پذیرش دانشگاه امام صادق شرکت نمایند. تا در صورت پذیرفته شدن در مرحله مصاحبه مجاز به ادامه تحصیل در رشته انتخاب شده خود شوند. در این مقاله، قصد معرفی رشته های دانشگاه امام صادق را برای شما عزیزان داریم. پس با ما همراه باشید تا آشنایی کافی را با لیست رشته های دانشگاه امام صادق به دست آورید.

لیست رشته های دانشگاه امام صادق

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که کلیه برادران و خواهران پذیرفته شده در مرحله مصاحبه دانشگاه امام صادق به شکل مجزا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. علاوه بر این، پذیرش این مرکز دانشگاهی در دوره کارشناسی از میان خواهران و در مقطع ارشد از بین برادران صورت می گیرد. دانشگاه امام صادق از شش دانشکده مختلف از جمله دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، دانشکده معارف اسلامی و حقوق و دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی تشکیل شده است. باید اشاره کنیم که تنها آن گروه از داوطلبانی که دیپلم آن ها در رشته های نظری است امکان اقدام برای انتخاب رشته و تحصیل در این دانشگاه را دارند. در این بخش به تفکیک جنسیت به ذکر رشته های دانشگاه امام صادق برای شما دوستان داوطلب تحصیل در این دانشگاه می پردازیم. رشته های بدون کنکور زیادی است که میتوانید به دلخواه خودتان وارد دانشگاه شوید و ادامه تحصیل دهید.

رشته های ویژه خواهران در دانشگاه امام صادق

ردیف

رشته دانشگاهی

نوع دیپلم متقاضی

مقطع

1

معارف اسلامی و علوم تربیتی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی

2

فقه و حقوق اسلامی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی

3

حقوق

تمامی رشته های نظری

کارشناسی

رشته های ویژه برادران در دانشگاه امام صادق

ردیف

رشته دانشگاهی

نوع دیپلم متقاضی

مقطع

1

معارف اسلامی و علوم سیاسی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

2

معارف اسلامی و اقتصاد

علوم تجربی و ریاضی فیزیک

کارشناسی ارشد پیوسته

3

معارف اسلامی و حقوق- گرایش خصوصی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

4

فقه و مبانی حقوق اسلامی- الهیات معارف اسلامی و ارشاد

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

5

معارف اسلامی و حقوق- گرایش حقوق عمومی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

6

معارف اسلامی و مدیریت- گرایش مدیریت صنعتی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

7

معارف اسلامی و مدیریت-  گرایش مدیریت مالی

تمامی رشته های نظری

کارشناسی ارشد پیوسته

برای آشنایی با لیست کامل رشته های دانشگاه امام صادق با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

بهترین رشته های دانشگاه امام صادق کدام است؟

زمانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه امام صادق را دارید مهم ترین نکته اطلاع از این موضوع است که بهترین رشته های معرفی شده در این دانشگاه کدام است. اگر در مورد این موضوع سردرگم هستید هیچ نگران نباشید. شما مشاوران آیدانیتو را در کنار خود دارید. با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا از بهترین رشته های امام صادق آگاهی پیدا کنید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی رشته های دانشگاه امام صادقپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام دانشگاه امام صادق بزنید.
اگر سؤالی درباره رشته های دانشگاه امام صادق ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *