مشاوره تحصیلی

ثبت نام دانشگاه امام صادق

ثبت نام دانشگاه امام صادق

دانشگاه امام صادق در جایگاه دانشگاهی غیردولتی به جهت توسعه و آموزش دانش نوع بشر مبنی بر آموزه های علوم اسلامی و معارف پایه گزاری شده است. زمان تأسیس این دانشگاه به سال 1361 هجری شمسی باز می گردد. پذیرفته شدن و قبولی در دانشگاه امام صادق جذابیت خاصی برای شمار زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه دارد. از جمله دلایل علاقه داوطلبان به جذب در این دانشگاه فرصت های شغلی بهتری است که با تحصیل در دانشگاه امام صادق نصیب فرد می شود.

باید عرض کنیم که تنها مقاطع تحصیلی عرضه شده در این دانشگاه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته هستند که اولی مختص خواهران و دومی به برادران اختصاص دارد. در دانشگاه امام صادق بخش برادران و خواهران جداگانه است و برای پذیرش شرایط خاص و ویژه ای قرار داده شده است. این موضوع از آن روست که دانشگاه امام صادق از خاص ترین دانشگاه های ایران است و به پذیرش داوطلبانی می پردازد که برای پیش برد اهداف دانشگاه مستعد بوده و ممتاز هستند.

باید عرض کنیم که شرکت در گزینش این دانشگاه هیچ مانعی برای انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری برای فرد ایجاد نمی کند و هر داوطلب در صورت قبولی در دانشگاه امام صادق می تواند از بین دو گزینه دانشگاه امام صادق و دانشگاه های سراسری یک مورد را انتخاب کند.

در صورتی که شما دوست عزیز نیز مایل به شرکت در گزینش دانشگاه امام صادق هستید در زمان ثبت نام در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها باید علاقه مندی خود را برای ثبت نام دانشگاه امام صادق اعلام کنید و بعد در تاریخ اعلام شده به سایت دانشگاه وارد شوید و سایر مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق را انجام بدهید. در این مطلب، به ذکر موارد لازم در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام صادق برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام صادق به دست آورید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق

ثبت نام دانشگاه امام صادق دو مرحله را شامل می شود به آن ها اشاره می کنیم.

  • ثبت نام در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و گزینش گزینه اعلام علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه امام صادق
  • ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادق به آدرس isu.ac.ir و کامل کردن اطلاعات درخواستی از داوطلب

برای ثبت نام دانشگاه امام صادق تمامی داوطلبانی که آزمون سراسری ثبت نام کرده اند و شماره پرونده ای را اخذ کرده اند باید در تاریخ تعیین شده با مراجعه به سایت دانشگاه امام صادق اقدام به ثبت نام در این دانشگاه نمایند.

مراحل ثبت نام دانشگاه امام صادق موارد زیر را شامل می شود.

  • درج کد ملی فرد داوطلب در کادر مربوطه
  • مشخص کردن نوع نظام آموزشی داوطلب( نظام قدیم یا نظام جدید) در بخش مربوطه
  • درج تمام مواردی همچون کد محل و نام پیش دانشگاهی، معدل های تحصیلی داوطلب، مشخصات فردی و آدرس دقیق منزل مسکونی متقاضی
  • پرداخت هزینه ثبت نام به شکل اینترنتی
  • دریافت کد رهگیری و رمز عبور در پایان ثبت نام دانشگاه امام صادق و یادداشت کردن آن

در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 و اطلاعات لازم در این باره می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات خوبی را درباره ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 در اختیارتان قرار دهند. تا در ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 با مشکلی مواجه نشوید.

شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق

تحصیل در دانشگاه امام صادق برای هر فرد مشروط به برخورداری از شرایطی شامل شرایط عمومی و اختصاصی است. در میان شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه امام صادق می توان به مواردی از جمله تدین به دین مبین اسلام و التزام متقاضی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد. برای کسب اطلاع در مورد ما بقی شرایط عمومی و لیست شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه امام صادق با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام دانشگاه امام صادق 98

همان طور که در بالا توضیح دادیم ثبت نام در دانشگاه امام صادق منوط به دارا بودن شرایطی چند از جانب فرد متقاضی است. شما دوست عزیز مایل به ثبت نام دانشگاه امام صادق در سال جاری یعنی سال 98 باید اطلاعت کافی را در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 و موارد دیگری از این قبیل کسب کنید. برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو اطلاعات جامعی را در رابطه با ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 در اختیارتان می گذارند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دانشگاه امام صادق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به رشته های دانشگاه امام صادق بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دانشگاه امام صادق ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *