دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان






مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

دانشگاه کردستان از میان تمامی داوطلبان شرکت کننده در مقطع دکتری که مؤفق به کسب حدنصاب نمره در نخستین مرحله از آزمون سراسری دکتری شده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان دعوت به عمل می آورد. از این جهت بحث مقاله حاضر را به ذکر جزئیات و نکات لازم در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان اختصاص داده ایم.

ارسال مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

تمامی داوطلبان ملزم به آپلود تصاویر درخواستی دانشگاه کردستان ملزم هستند که کلیه مدارک لازم را تا یک روز پیش از فرارسیدن تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان در سامانه ای تدارک دیده شده بدین منظور آپلود نماید. آپلود مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان از تاریخ 11 خرداد ماه 98 آغاز شده است و هر یک از داوطلبان می توانند تا یک روز قبل از مصاحبه دکتری خود در دانشگاه کردستان مدارک خود را آپلود نمایند. داوطلبان عزیز باید دقت داشته باشند که به هیچ درخواستی خارج از موارد ثبت شده در سایت ترتیب اثر داده نمی شود. از این رو تمامی متقاضیان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان تنها باید به وسیله سامانه اعلام شده جهت آپلود مدارک و ثبت درخواست اقدام کنند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

شرکت و حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان مستلزم این است که فرد از قبل مدارکی را آماده و در روز مصاحبه آن ها را ارائه دهد. البته این مدارک باید تا قبل از روز مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان در سامانه اعلام شده بارگذاری گردد. در این بخش از مقاله پیش رو شماری از مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان را خدمت شما بر می شماریم.

  • تحویل ریز نمره های مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فرد متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان
  • ارائه کارنامه قبولی فرد متقاضی شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان در اولین مرحله سنجش آزمون دکتری سال 98

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

توجه داشته باشید که کلیه داوطلبان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ناپیوسته به غیر از ارائه مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریز نمره های خود در این مقطع باید ریز نمره ها و مدرک کاردانی خود را نیز ارائه دهند. در صورتی که در روز مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان هر یک از مدارک تحویل داده نشود انجام مصاحبه به هیچ وجه امکان پذیر نیست. از طرف دیگر کلیه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه کردستان به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه کردستان هستند و موظف به پیروی و رعایت کلیه مقررات دانشگاه کردستان از جمله مقررات انضباطی و آموزشی این دانشگاه هستند.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان به وسیله خود این دانشگاه و در رشته های مورد پذیرش به عرض کلیه داوطلبان رسیده است. جهت کسب اطلاع از زمان های دقیق برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان در برخی از رشته های تحصیلی با ما همراه باشید.

اسم دانشکده

نام رشته امتحانی

نام گرایش

زمان مصاحبه دکتری

هنر و معماری

شهرسازی

شهرسازی

98.3.25

علوم انسانی و اجتماعی

علوم تربیتی

توسعه آموزش عالی

98.3.25

علوم پایه

علوم و فناوری نانو

نانوشیمی- نانو مواد معدنی

98.3.25

ادبیات و زبان های خارجی

زبان و ادبیات فارسی

زبان و ادبیات فارسی- ادبیات قنایی

98.4.18

مهندسی

مهندسی عمران

مهندسی عمران- سازه

98.4.25

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *