دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران






مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران

کنکور سراسری مقطع دکتری سال 98 نیز با شرکت گسترده علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دوره تحصیلی در اسفند سال گذشته یعنی سال 97 برگزار شد. همانند سال های قبل بعد از برگزاری این آزمون مهم و سرنوشت ساز نتایج اولیه و انتخاب رشته در این دوره تحصیلی به عرض تمامی داوطلبان مقطع دکتری رسید و هر یک از دانشگاه ها اسامی مدعوین جهت مصاحبه در رشته های مختلف تحصیلی را اعلام کردند. در این مقاله لازم دانستیم در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران مواردی را خدمتتان عنوان کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران دریافت کنید. بر اساس اطلاعیه منتشر شده کلیه پذیرفته شدگان اولین مرحله آزمون نیمه متمرکز دکتری که به دانشگاه هنر تهران معرفی شده اند باید برای انجام و شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران همراه با مدارک پژوهشی و آموزشی و مطابق جدول زمان بندی به دانشگاه هنر تهران مراجعه نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران

کلیه داوطلبان پذیرفته شده در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه هنر تهران باید بر طبق جدول زمان بندی اعلام شده توسط خود دانشگاه جهت مصاحبه و همین طور مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران در مکان این مرکز آموزشی حضور به هم برسانند. زمان نوبت دهی دانشگاه برای شرکت داوطلبان در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران از ساعت 8 صبح و برای نوبت عصر از ساعت 1 عصر روز مربوطه است. از این رو ضرورت دارد که هر کدام از داوطلبان در ساعت تعیین شده به دانشگاه هنر تهران مراجعه نمایند و بر طبق نوبت اعلام شده در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران حضور به هم رسانند.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

تمامی شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران موظف به همراه داشتن شماری از مدارک در روز دعوت شده برای مصاحبه هستند. در این بخش شماری از مدارک مورد نیاز داوطلبان برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران را خدمتتان بر می شماریم.

  • ارائه تصویر و اصل کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی شرکت در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران
  • تحویل اصل فیش بانکی به مبلغ 70 هزار تومان جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران
  • تحویل اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی در هیئت علمی( به صورت قطعی و آزمایشی) مختص سهمیه مربیان
  • ارائه مستندات و مدارک سایر فعالیت های مربوط به رشته تحصیلی فرد متقاضی
  • ارائه کپی و اصل گواهی اتمام تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی همراه با معدل و زمان فارغ التحصیلی همراه با تصویری از ریز نمرات هر دو دوره به صورتی که بتوان طول مدت تحصیل و معدل را از آن امتیازدهی و استخراج کرد.

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

همان گونه که بالاتر اشاره کردیم مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران در محل این مرکز دانشگاهی برگزار می شود. جهت اطلاع از آدرس دقیق محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *