آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان






مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه هنر اصفهان به عنوان محور آموزش عالی انواع مختلف رشته های هنری در استان هنرخیز و هنرپرور اصفهان قرار دارد. دانشگاهی که در ابتدا به نام دانشکده پردیس اصفهان در سال 1355 هجری شمسی و با هدف آموزش و تربیت نیروهای کاردان و متخصص در حوزه حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی احداث گردید از میان رشته های ارائه شده در دانشگاه هنر اصفهان می توان از مرمت بنا، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری، عکاسی، صنایع دستی، ارتباط تصویری، مرمت اشیاء فرهنگی و تاریخی و نقاشی یاد کرد. دانشگاه هنر اصفهان از میان افراد شرکت کننده در کنکور دکتری سال 98 جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان دعوت به عمل می آورد. از این جهت بحث مقاله حاضر را به موضوع مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان اختصاص داده ایم.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

کلیه داوطلبان متقاضی و حائز شرایط شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان موظف بودند که تا تاریخ 1398/3/23 تمامی مدارک و مستندات اعلام شده را به آدرس های ایمیل اعلام شده توسط دانشگاه برای بررسی ارسال کنند. در حال حاضر زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان به اتمام رسیده است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

باید خدمت شما عرض کنیم که زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان برای جلوگیری از تداخل روز مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان با سایر دانشگاه های ایران بر طبق حروف الفبا متعاقباً به عرض داوطلبان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان خواهد رسید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان منوط به تهیه مدارکی نیز هست در میان مدارک لازم برای مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان می توان به مواردی همچون چکیده پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، کپی همراه با اصل کارت ملی و تمامی صفحه های شناسنامه، اصل پایان نامه دوران ارشد و غیره اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

هر فرد جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان ملزم به پرداخت مبلغی برابر با 110 هزار تومان است این مبلغ از طریق شماره شبای اعلام شده توسط دانشگاه هنر اصفهان به حساب درآمد اختصاصی دانشگاه هنر اصفهان- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز می شود.

شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان برای تمامی رشته های ارائه شده در دوره دکتری از جمله رشته معماری، مرمت بنا، باستان شناسی و شهرسازی دو گروه شرایط عمومی و همین طور اختصاصی را در بر می گیرد. شما دوست عزیز مایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان برای کسب اطلاع از کلیه شرایط عمومی و اختصاصی مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

فوت و فن قبولی در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان

قبولی در هر مصاحبه دکتری از جمله مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان در گرو اطلاع از فوت و فن های لازم است اگر شما نیز از داوطلبان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان هستید و نیاز به اطلاع از فوت و فن قبولی در مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان دارید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *