آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری
انتخاب رشته هنر

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری

رشته طراحی پارچه از جمله رشته جذاب و قابل توجه در میان رشته های گروه هنر است که طرفداران و علاقه مندان خاص خودش را در میان داوطلبان گروه آزمایشی هنر به خود اختصاص داده است. حتماً در جریان هستید که کنکور سراسری 98 چند روز پیش به کار خود پایان داد و تب و تاب و اضطراب داوطلبان برای شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز فرو نشست و حالا باید در انتظار فرا رسیدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و انتخاب رشته بود. در این میان افرادی دیده می شوند که علاقه خاصی به رشته های گروه هنر از جمله رشته طراحی پارچه دارند و آن را در الویت انتخاب های خود در زمان انتخاب رشته گروه هنر قرار داده اند. به همین جهت اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری برای این قبیل افراد واقعاً الزامی به نظر می رسد در واقع اطلاع فرد از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری می تواند کمک بزرگی به فرد برای داشتن بهترین و کامل ترین انتخاب رشته باشد. از این جهت موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری به دست آورید. در ابتدا بهتر است رشته طراحی پارچه را به شما دوستان معرفی کنیم و توضیحاتی را در این رابطه خدمتتان ارائه دهیم.

در مورد رشته طراحی پارچه چه می دانید؟

رشته طراحی پارچه از جمله رشته های گروه آزمایشی پرطرفدار هنر است که پیشینه و قدمتی بسیار طولانی در زندگی بشر عصر حال حاضر دارد. باید عرض کنیم که موارد کلیدی و مهمی همچون باورهای مردم، ویژگی های آب و هوایی و منطقه ای و آداب و سنن بشر تأثیری مهم و اساسی در اشکال و طرح های مختلف و متنوع پارچه دارد توجه به پوشاک و منسوجات فقط از بابت برطرف کردن نیازهای درجه اول انسان ها مهم نیست. بلکه به جهت اقتصادی اهمیتی خاص در پیشرفت و توسعه قابل توجه کشورهای مختلف دنیا دارد. رشته طراحی پارچه از جمله رشته هایی است که فرد مشغول به تحصیل در آن باید از صبر و حوصله و ذوق زیادی برخوردار باشد. علاوه بر این، اطلاع فرد از هنرهای تجسمی و داشتن خلاقیت هنری بالا می تواند به موفقیت هر چه بیشتر فرد چه در زمینه تحصیل در رشته طراحی و چه در زمان ورود به بازار کار کمک شایان توجهی کند.

دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری

با توجه به موضوع مقاله حاضر یعنی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری در این بخش به ذکر اسامی دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی برای شما داوطلب کنکور می پردازیم.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری

1

دانشگاه الزهرا(س)- تهران ویژه خواهران

2

دانشگاه سمنان

3

دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران- دکتر شریعتی

4

دانشگاه هنر

دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری نوشته شده در بالا بر طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 نوشته شده است. همان طور که ملاحظه می کنید در سال گذشته رشته طراحی پارچه در دوره با آزمون تنها در چهار دانشگاه جذب و پذیرش دانشجو داشته است. برای اطلاع از لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در رشته طراحی پارچه در دانشگاه سراسری در سال 98 باید تا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 منتظر بود.

نکاتی مهم درباره رشته طراحی پارچه

رشته طراحی پارچه در گروه آزمایشی هنر در زیر گروه یک جای گرفته است. در زیر به ذکر ضرایب دروس تخصصی رشته طراحی پارچه در زیر گروه یک برای شما می پردازیم.

ضرایب دروس تخصصی رشته طراحی پارچه در زیر گروه 1

خواص مواد

خلاقیت موسیقی

خلاقیت نمایشی

ظرفیت تصویری و تجسمی

ترسیم فنی

فیزیک

درک عمومی ریاضی

درک عمومی هنر

1

1

1

4

1

1

1

4

محل قبولی طراحی پارچه سراسری

در آخرین بخش از مقاله حاضر به ذکر رتبه قبولی رشته طراحی پارچه در شماری از دانشگاه های پذیرنده این رشته دانشگاهی برای شما می پردازیم.

رتبه قبولی طراحی پارچه سراسری

دانشگاه هنر

1-260

دانشگاه سمنان

260-5000

دانشگاه الزهرا

5000-8000

دانشگاه فنی و حرفه ای دختران تهران

8000-15000
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری و اطلاع از رتبه قبولی لازم در این رشته در کنکور سراسری هنر 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.

اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده طراحی پارچه سراسری

  1. ناشناس گفت:

    0.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *