دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت






مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت

پذیرش و جذب دانشجو در دوره دکتری با سایر دوره های تحصیلی از جمله کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد تفاوتی اساسی دارد. به این صورت که هر داوطلب دکتری جهت پذیرش در این مقطع تحصیلی مجبور به شرکت در دو مرحله یعنی مرحله آزمون و مصاحبه است. دانشگاه صنعت نفت از جمله دانشگاه های پذیرنده دکتری در کشورمان ایران به حساب می آید. در این مقاله قصد ارائه پاره ای توضیحات را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نفت را به شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت به دست آورید.

ثبت نام مصاحبه دکتری صنعت نفت

کلیه داوطلبان حاضر در سر جلسه آزمون که کارنامه اولین مرحله یعنی مرحله سنجش علمی را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده اند در صورت برخورداری از حد نصاب های ضروری تصویر فیش واریزی، فرم مشخصات فردی و فرم های درخواست پذیرش خود را تا دهم خرداد 98 به آدرس پست الکترونیکی prog@putacir ارسال نمایند. دقت نمایید که عدم ارسال مدارک و فرم ها در بازه زمانی اعلام شده به معنی انصراف فرد از شرکت در مرحله مصاحبه دکتری صنعت نفت تلقی می شود. واضح است که داوطلبانی امکان ارائه درخواست به دانشگاه را برای ارزیابی تخصصی دارند که نمره کل درج شده در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری آن ها در رشته امتحانی مورد آزمون آن ها بالاتر و یا حداقل مساوی حدنصاب اعلام شده در سایت سازمان سنجش باشد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که متقاضیان دارای سهمیه ایثارگری 70 درصد و داوطلبان دارای یکی از دو سهمیه مربیان و رزمندگان دارای شرایط هستاد درصد حد نصاب مشخص شده برای داوطلبان آزاد هستند.

مکان برگزاری مصاحبه دکتری صنعت نفت

مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت همچون سایر مصاحبه های دکتری در محل خود دانشگاه برگزار می شود. جهت اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه صنعت نفت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری صنعت نفت

شرکت در مصاحبه دکتری نفت مستلزم تهیه و همراه داشتن مدارکی نیز هست. از میان این مدارک می توان از اصل کارت ملی و شناسنامه و کپی کارنامه آزمون دکتری 98، تصویر فیش بانکی به مبلغ صد هزار تومان بابت هزینه شرکت در مصاحبه، دفترچه ای صحافی شده شامل فرم مشخصات فردی فرد متقاضی و تمامی مستندات مرتبط با سوابق تحقیقاتی، پژوهشی، آموزشی و علمی داوطلب نام برد. برای اطلاع از لیست کلیه مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری صنعت نفت

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت توسط خود این دانشگاه و در رشته های مورد پذیرش به اطلاع داوطلبان رسیده است. برای کسب اطلاع از تاریخ های دقیق برگزاری مصاحبه دکتری صنعت نفت در دو رشته معرفی شده یعنی مهندسی شیمی و مهندسی نفت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ظرفیت رشته های دکتری صنعت نفت

آیا در حال حاضر که قصد شرکت در مصاحبه دکتری صنعت نفت را دارید از ظرفیت پذیرش این دانشگاه در رشته های معرفی شده اطلاع دارید؟ در صورت عدم اطلاع از ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه صنعت نفت با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *