دکتری

مصاحبه دکتری تربیت مدرس

مصاحبه دکتری تربیت مدرس






مصاحبه دکتری تربیت مدرس

بر طبق آیین نامه جذب و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری یا همان phd جذب و پذیرش دانشجویان در این آزمون مهم و شناخته شده به صورت دو مرحله ای برای هر فرد داوطلب و متقاضی دریافت گواهی نامه دکتری انجام می پذیرد. اولین مرحله آزمون مقطع دکتری به شکل متمرکز و به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور در شهرها و حوزه های مختلف امتحانی چند ماه گذشته یعنی اسفند ماه 98 برگزار شد. دومین مرحله آزمون پذیرش دانشجو همان مرحله مصاحبه و سنجش علمی هر داوطلب است که به وسیله مراکز دانشگاهی جذب و پذیرش دانشجو در سرتاسر کشور و طی بازه های مختلف زمانی برای هر متقاضی اجرا می شود. در این مقاله قصد ارائه توضیحاتی ضروری در ارتباط با مصاحبه دکتری تربیت مدرس را برای شما عزیزان داریم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری تربیت مدرس با مطالعه این مقاله دریافت کنید.

نحوه ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری تربیت مدرس

کلیه داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه دکتری تربیت مدرس باید تمامی مستندات و مدارک مورد نیاز خود را در فرمت خواسته شده آماده کنند و در زمان ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری این دانشگاه آن ها را در سایت دانشگاه تربیت مدرس بارگزاری کنند. ثبت نام الکترونیکی مصاحبه دکتری تربیت مدرس برای داوطلبان سال 98 از پنجم تا یازدهم خرداد ماه انجام گرفت. در صورت راه یابی داوطلب به مصاحبه علمی دکتری دانشگاه تربیت مدرس باید نسخه کامل تمامی مدارک و سوابق پژوهشی و آموزشی بارگزاری شده د ر سیستم جامع دانشگاهی گلستان در روز مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس توسط فرد ارائه می شود.

زمان مصاحبه دکتری تربیت مدرس

مصاحبه دکتری تربیت مدرس در کلیه رشته های این مرکز دانشگاهی در طول بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد که تا چند روز آینده آغاز می شود. جهت اطلاع از جزئیات دقیق زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم مصاحبه دکتری تربیت مدرس

در این بخش قصد ذکر شماری نکات مهم و قابل توجه در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس را خدمتتان ذکر می کنیم.

  • در صورتی که کلیه مدارک درخواستی جهت جذب و پذیرش دانشجو به صورت کامل و بی نقص به وسیله داوطلب در سامانه دانشگاه تربیت مدرس بارگزاری نشده باشد هیچ گونه ترتیب اثری به درخواست پذیرش وی داده نمی شود. از طرف دیگر وجه پرداختی نیز به هیچ وجه قابل بازگشت نیست.
  • در صورتی که در هر مرحله از ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس، بررسی و اشتغال به تحصیل روشن شود که داوطلب هر یک از شرایط ورود و ادامه تحصیل در دوره دکتری ذکر شده در اطلاعیه های سازمان سنجش و یا اطلاعیه منتشر شده توسط دانشگاه را دارا نیست فوراً از ثبت نام و ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل می آید.
  • افراد پذیرفته شده ای که استخدام سازمان ها و ارگان های دولتی هستند باید جهت ثبت نام مدارک لازم مبنی بر موافقت با مأموریت تحصیلی و یا تحصیل تمام وقت را ارائه کنند.

تمامی پذیرفته شدگان دانشگاه تربیت مدرس به شکل تمام وقت در مقطع دکتری به تحصیل اشتغال دارند و مشمول تمامی مقررات انضباطی و آموزشی این مرکز دانشگاهی هستند.

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری تربیت مدرس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری تربیت مدرس ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *