آیدانیتو > مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان
دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان

مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان






مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان

همان گونه که در جریان هستید آزمون دوره دکتری سال تحصیلی 98 با حضور گسترده علاقه مندان به داشتن تحصیلات دانشگاهی دکتری در آخرین ماه از سال 97 یعنی اسفند ماه برگزار شد. پس از برگزار شدن این آزمون مهم در فروردین ماه نتایج اولیه و مدنی بعد نیز نتایج انتخاب رشته در این مقطع تحصیلی به عرض تمامی متقاضیان و داوطلبان دوره دکتری رسید و تعیین گردید که هر یک از متقاضیان در کدام یک از انتخاب های خود در این دوره تحصیلی به مصاحبه شفاهی و یا کتبی و یا هردو آن ها دعوت شده اند. در این مطلب برآنیم تا موارد ضروری در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان را خدمت شما دوستان گرامی برشماریم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان با مطالعه این مقاله دریافت کنید.

مدارک مصاحبه  دکتری دانشگاه زنجان

تمامی افراد شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان وظیفه دارند که تا پیش از حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان مدارک و مستنداتی را در سایت این دانشگاه بارگذاری نمایند. البته همراه داشتن این مدارک در روز مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان نیز برای هر داوطلب کاملاً ضروری به نظر می رسد. در این بخش از مقاله پیش رو چند مورد از این مدارک و مستندات مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان را خدمت شما عزیزان برمی شماریم. جهت اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه مستندات دریافت جوایز همراه با تشویق نامه های فرد متقاضی
  • مدارکی که وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان را برای داوطلبان پذیرفته شده از این سهمیه را نشان دهد.
  • تحویل کارنامه قبولی متقاضی در آزمون های بین المللی و ملی زبان انگلیسی
  • ارائه اصل پایان نامه فرد در مقطع کارشناسی ارشد
  • تحویل مستندات تمامی فعالیت های پژوهشی و علمی داوطلب از جمله ترجمه یا تألیف کتب، مقاله های به چاپ رسیده در مجله ها و غیره
  • ارائه مدرک دوره کارشناسی فرد شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان و یا گواهی به تأیید رسیده آن

مکان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان

باید عرض کنیم که هر ساله محل برگزاری مصاحبه و ارزیابی تخصصی دکتری دانشگاه زنجان در همین دانشگاه است. برای اطلاع از آدرس دقیق محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان

تمامی داوطلبانی که مرحله ارزیابی تخصصی و بررسی سوابق علمی را با موفقیت کامل به پایان برسانند و در گروه پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه زنجان جای بگیرند دقت داشته باشند که پذیرش و جذب آن ها در این مرحله به شکل مشروط است و پذیرش نهایی این گروه از افراد به تأیید صلاحیت عمومی این افراد از جانب دبیرخانه گزینش دانشجو بستگی دارد. نکته مهم دیگر این که کلیه متقاضیان و داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان باید پیش از آغاز ثبت نام اسکن و فایل کلیه مدارک و مستندات خود را آماده کنند. ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک مورد نیاز در مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان به وسیله سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس http://golestan.znu.ac.ir انجام می پذیرد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *