خانواده

مشاوره خانواده در گلستان

 

 

مشاوره خانواده در گلستان

خوشبختانه استفاده از خدمات مشاوره ای و روانشناختی در حال تبدیل شدن به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شهروندان جوامع مختلف است. این روزا همان طور که مردم برای حل مشکلات و بیماری های جسمی به پزشکان مراجعه می کنند، بسیاری از زنان و مردان به این درک رسیده اند که اختلالات ذهنی و روانی و مشکلات خانوادگی نباید به حال خود رها شوند و مشاوران و روانشناسان کسانی هستند که می توانند به ما برای حل ناکارآمدی های روانی کمک کنند.
فرهنگ استفاده از راهکارهای علمی مشاوران در کشورما، ایران هم جا افتاده است و استقبال از خدمات مشاوره ای روز به روز در شهرهای مختلف بیشتر می شود.
مشاوره خانواده در گلستان و سایر شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد و مردم حالا دیگر می دانند که برای حل بحران های خانوادگی و روانی نباید از فامیل و دوست و آشنا کمک بگیرند و بهتر است که به متخصصان مراجعه کنند.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره های غیر حضوری مثل مشاوره تلفنی و آنلاین انواعی از مشاوره هستند که بدون حضور فیزیکی مشاور و مراجع اتفاق می افتند. این نوع مشاوره ها در عصر حاضر طرفداران زیادی دارند.

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا کسی باید از طریق تلفن مشاوره بگیرد. در پاسخ به این سؤال می توان گفت که مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن در مقایسه با مشاوره های حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی دارند
  • پاسخگویی در مواقع بحرانی و زمانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. چنانچه به دنبال خدمات مشاوره خانواده در گلستان هستید، می توانید با مشاوران متخصص و با تجربه ما تماس بگیرید.
مشاوران آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار و… به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند. خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر انسانی است. ما بعد از پیوند زناشویی یک همراه همیشگی داریم و در کنار او مراحل مختلف زندگی را پشت سر می گذاریم. پس هر چقدر قبل از ازدواج آگاه تر باشیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بیشتر می شود.
مشاوره ازدواج و زندگی مشترک در آیدانیتو این فرصت را دراختیار شما قرار می دهد که قبل از ازدواج در مورد معیارها و شرایط انتخاب همسر اطلاعات کسب کنید، مهارت های ارتباطی را یاد بگیرید و در زندگی مشترک در مواجهه با تنش ها و تعارضات بهترین و سالم ترین رفتارها را انجام دهید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در گلستان ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندآوری و فرزند پروری به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و نیازمند آگاهی، علم و تسلط بر مفاهیم روانشناختی است. مشاوران آیدانیتو به شما کمک می کنند تا برای رشد و پرورش فرزند کودک یا نوجوانتان از روانشناسی کودک و نوجوان استفاده کنید و با روش های غیرعلمی به فرزندتان آسیب نرسانید.

سالمندان

پدران و مادران سالمند قشر بسیار ارزشمندی هستند که متأسفانه در جامعه ما به اندازه کافی به آن ها توجه نمی شود. بسیاری از ما در محیط خانه و خانواده با یک پدر یا مادر سالمند زندگی می کنیم و اگر به وضعیت جسمی و روانی آن ها توجه نکنیم، در حق شان خیانت کرده ایم.

مشاوره سالمندان فرصتی است که به واسطه آن می توانید بهترین روش های زندگی با سالمندان و مواجهه با مشکلات جسمی و روانی شان را یاد بگیرید.

ترک اعتیاد

اعتیاد یک بحران بسیار ناگوار در زندگی افراد معتاد و خانواده هایشان است. به بیانی دیگر می توان گفت که معتاد شدن یک زن یا مرد همانا و فروپاشی بنیان خانواده همانا.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو در زمینه انواع اعتیاد، روش های ترک، علل اعتیاد، تأثیر اعتیاد بر خانواده، مراقبت های پس از ترک و… به شما آگاهی می دهد.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در گلستان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه راهکارها و روش های حل مشکلات و اختلالات فردی و خانوادگی، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *