خانواده

مشاوره خانواده در کرمان | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در کرمان

مشاوره خانواده تلفنی کرمان

مشاوره خانواده در کرمان

در این مقاله موضوع مشاوره خانواده در کرمان را مورد بررسی قرار می دهیم. در دنیای امروز، انسان ها فقط به مشکلات و اختلالات جسمی توجه نمی کنند و شهروندان بسیاری از جوامع به این درک رسیده اندکه اختلالات و بیماری های روانی و مشکلات فردی چقدر با اهمیت هستند. می دانیم که برای حل و فصل مشکلات روانی، فردی و خانوادگی هم نیازمند کمک یک متخصص هستیم. کسی مثل یک روانشناس یا دکتر مشاوره خانواده .
تعداد زیاد مراکز مشاوره خانواده در کرمان و سایر شهرهای ایران، نشان دهنده جا افتادن فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای در کشور ما است.

 

مشاور خانواده تلفنی

استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و آنلاین روز به روز بیشتر می شود. در عصر حاضر بسیاری از زنان و مردان ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص تماس بگیرند.
شاید این سؤال برای هر کدام از ما پیش بیاید که چرا کسی باید مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح بدهد. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای فراوان مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • مناسب بودن برای افراد پر مشغله و کسانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
آیدانیتو هم یک مرکز مشاوره تلفنی است و روزانه صدها نفر برای دریافت خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف اختلالات روانی، مشکلات فردی، خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، مهاجرت، نظام وظیفه و…. با آن تماس می گیرند.
چنانچه در جست و جوی مشاوره خانواده در کرمان یا سایر شهرهای ایران هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند مشاوره و آموزش است. خدمات مشاوره روانشناسی در آیدانیتو متعدد و متنوع اند. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج مهم ترین تصمیم ما در زندگی نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم و خانواده تشکیل بدهیم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی مان را در ابعاد مختلفی تغییر بدهیم، پس بهتر است که برای این تغییر آمادگی کافی داشته باشیم و با آگاهی کافی تصمیم به ازدواج بگیریم.
قصد ازدواج دارید؟ از تصمیم تان مطمئن نیستید؟ می خواهید از معیارهای ازدواج آگاه شوید؟ نیاز به مشورت دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

اگر چه طلاق یک آسیب اجتماعی محسوب می شود، کمتر کسی موقع ازدواج به طلاق فکر می کند، اما به هر حال این اتفاق در زندگی بسیاری از همسران رخ می دهد.
آمار طلاق در کشور ما هم رو به رشد است. پس بهتر است که زوجین قبل از اقدام به طلاق، از مشاوره طلاق استفاده کنند تا در صورت امکان از جدایی شان پیشگیری شود و اگر طلاق تنها راه است، با آگاهی بیشتری جدا شوند.
به طلاق فکر می کنید؟ همسرتان قصد جدایی از شما را دارد؟ مطمئن نیستید که جدایی بهترین و تنها راه حل باشد؟ از قوانین طلاق و فرایند آن آگاهی ندارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

متأسفانه خیانت همسران به همدیگر روز به روز شایع تر می شود و زنان و مردان زیادی بی وفایی شریک زندگی شان را در زندگی مشترک تجربه می کنند.
مواجهه با خیانت کار راحتی نیست. بعضی فکر می کنند که خیانت به معنای پایان زندگی مشترک است اما نتایج بسیاری از پژوهش ها حاکی این است که در شرایطی می توان خیانت را بخشید و زندگی مشترک را نجات داد. در این گونه موارد مشاوره خیانت می تواند بسیار راهگشا باشد.
مشاوره خیانت به همسران کمک می کند تا تصمیم هیجانی نگیرند و بی گدار به آب نزنند. همسرتان به شما خیانت کرده؟ شما به همسرتان بی وفایی کرده اید؟ گیج، سردرگم، عصبانی و غمگین هستید؟ می خواهید زندگی مشترکتان را نجات بدهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوظ و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و…می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و….
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.
خدمات مشاوره خانواده کرمان تلفنی

فرزند آوری و فرزند پروری

اکثر آدم ها می توانند صاحب فرزند شوند اما تربیت و پرورش فرزند کار آسانی نیست. هر چقدر آگاهی ها در زمینه روش های فرزند پروری بیشتر باشد، والدین بهتری خواهیم بود و انسان های سالم تری را پرورش خواهیم داد.
مشاوران کودک و نوجوان این توانایی را دارند که در مورد شرایط مورد نیاز برای به دنیا آوردن فرزند، روش های تربیت فرزند و راهکارهای درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان و اصلاح رفتارهای منفی آن ها والدین، معلم ها و… را آگاه کنند.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمند و قابل احترامی در جامعه ما هستند. اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. وقتی با پدر یا مادر پیر یا پدربزرگ و مادربزرگتان زندگی می کنید، بهتر است در مورد مشکلات، معضلات، چالش ها و اختلالات جسمی و روانی سالمندان اطلاعات کافی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ها می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به مشاوره خانواده در کرمان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.
نگرانید؟ یک مشکل فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی روانی رنج می برید؟ می خواهید خانواده تان را از فروپاشی نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *