خانواده

مشاوره خانواده در ورامین | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در ورامین

مرکز مشاوره روانشناسی ورامین

مشاوره خانواده در ورامین

در این مقاله به بررسی مشاوره خانواده در ورامین می پردازیم. استفاده از خدمات مشاوره خانواده روز به روز در کشور ما فراگیرتر می شود و این نشانه خوبی است چون نشان می دهد که فرهنگ استفاده از مشاوره و روانشناسی برای حل مشکلات فردی و خانوادگی، در میان شهروندان ایرانی جا افتاده است.
اگر در گذشته تصور می کردیم که برای مشورت و راهکار گرفتن باید به سراغ دوست و آشنا و فامیل برویم، امروز می دانیم که این کار بیهوده است و حتی می تواند عواقب بدی داشته باشد. بهتر است که برای حل بحران ها و تنش های خانوادگی مان از یک متخصص کمک بگیریم. کسی مثل یک مشاور خانواده که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تخصص و تجربه است.
این روزها مشاور خانواده در ایران، فقط محدود به شهرهای بزرگ نیست و مشاوره خانواده در ورامین و سایر شهرهای کوچک نشان دهنده این است که ایرانیان به اهمیت مشاوره خانواده پی برده اند.
چنانچه شما هم به دنبال خدمات مشاوره خانواده در ورامین هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی آیدانیتو

نه تنها فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره خانواده روز به روز فراگیرتر می شود، بلکه امروز ما شاهد این هستیم که شهروندان جوامع مختلف از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین استقبال زیادی می کنند.
شاید از خودمان بپرسیم که با وجود مراکز مشاوره حضوری، چرا کسی باید از مشاوره های تلفنی و آنلاین استفاده کند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره های حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله و کسانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره ندارند
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو، با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار و…. به مخاطبانشان مشاوره تلفنی می دهند. اگر در جست و جوی خدمات مشاور خوب هستید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی می خواهیم ازدواج کنیم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی مان را در ابعاد مختلف و متنوعی تغییر بدهیم. همان طور که برای ایجاد هر تغییری در زندگی، نیازمند آگاهی هستیم، ازدواج و تشکیل خانواده را هم باید با آگاهی انجام دهیم.
مشاوره ازدواج در آیدانیتو فرصتی است که با استفاده از آن می توانید در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای تشکیل خانواده و شناخت خودتان و طرف مقابل اطلاعات کسب کنید.

خیانت

متأسفانه خیانت یکی از پر تماس ترین موضوعات در مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آیدانیتو است. شاید دلیلش این باشد که روابط فرازناشویی روز به روز در کشور ما شایع تر می شود. ریشه های این آسیب اجتماعی و خانوادگی متعدند. اما آنچه در مشاوره خیانت اهمیت دارد این است که بدانیم بهتر است در مقابل بی وفایی همسر چه واکنشی نشان دهیم و کدام واکنش سالم تر است.
چنانچه به همسرتان شک دارید یا از خیانت او مطمئن شده اید، قبل از هر واکنش هیجانی ای، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. این مشاوره فرصتی است تا روش های پیشگیری از خیانت را یاد بگیرید و در صورت امکان زندگی مشترک خودتان را نجات دهید.

مسائل جنسی

اگر چه مسائل جنسی همواره تابو بوده اند اما هر چقدر جوامع توسعه یافته تر می شوند، شهروندان بیشتر به اهمیت رابطه جنسی و سلامت جنسی پی می برند.
مشاوره جنسی در آیدانیتو به افراد کمک می کند تا در زمینه بهداشت و سلامت جنسی، بیماری های مقاربتی، تربیت جنسی کودکان، اختلالاتی مثل دیرانزالی، زود انزالی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، سرد مزاجی و… اطلاعات کسب کنند.

طلاق

طلاق آسیبی اجتماعی است. وقتی زنان و مردان تصمیم به ازدواج می گیرند، در واقع تصمیم می گیرند که یک عمر همراه و همسفر همدیگر باشند. اما به هر حال گاهی اوقات و به دلایل مختلف یکی از همسران یا هر دو تصمیم به جدایی می گیرند.
در مشاوره طلاق، مخاطبان می توانند در مورد راهکارهای پیشگیری از طلاق بیشتر بدانند و در صورتی که جدایی تنها انتخاب پیش روی آن هاست، از روند قانونی طلاق و مراقبت های روانی دوران بعد از طلاق مطلع شوند.

 

ترک اعتیاد

وقتی کسی معتاد می شود، فقط خودش را نابود نمی کند و به عزیزان و نزدیکانش هم صدمه های جدی وارد می کند. کمتر پیش می آید که فرد معتاد خودش به دنبال مشاوره اعتیاد باشد اما معمولاً اعضای خانواده و دوستان مردان و زنان معتاد عمیقاً نگران آن ها و به دنبال روشی برای ترک اعتیادشان هستند.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو، این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که در مورد علل اعتیاد، روش های ترک و مراقبت های پس از ترک اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و…. چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.

فرزند پروری

فرزند آوری از هر کسی بر می آید اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و علم است. علم روانشناسی ثابت کرده است که شخصیت ما در کودکی و اولین سال های زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل سبک فرزند پروری والدین اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چقدر رفتار و تعامل والدین با فرزندان سالم تر باشد، شخصیت آن ها در بزرگسالی سالم تر خواهد بود. در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین روش های تربیت کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید.

مشاوره خانواده ورامین تلفنی

کودکان و نوجوانان

نتایج پژوهش های روانشناختی مختلف نشان می دهند که سال های کودکی و نوجوانی مهم ترین سال های زندگی ما هستند چون شخصیت ما در این سال ها شکل می گیرد و هر چقدر کودکی و نوجوانی سالم تری داشته باشیم، بزرگسالی سالم تری خواهیم داشت.
در تماس با مشاوران کودک و نوجوان آیدانیتو، می توانید در زمینه سبک های فرزندپروری، روش های اصلاح رفتارهای منفی، راهکارهای درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان، دوران بلوغ،مشکلات نوجوانان و…. اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

بسیاری از ما پدر یا مادر پیرمان یا پدربزرگ و مادربزرگمان زندگی می کنیم، اما از مشکلات جسمی و روانی آن ها که ناشی از سن و سالشان است کاملاً بی خبریم. سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند که متأسفانه در کشور ما به اندازه کافی قدرشان دانسته نمی شود. مشاوره سالمندان نوعی مشاوره است که با استفاده از آن می توانیم از بحران های جسمی و روانی سالمندان و روش های درمانشان آگاه شویم.
در این مقاله به مشاوره خانواده در ورامین پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره قبل طلاق را به شما پیشنهاد می کنیم.
درگیر یک معضل فردی هستید؟ مشکلی خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ به دنبال راهکار می گردید؟ می خواهید خانواده تان را نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *