خانواده

مشاوره خانواده در شمیرانات

 

 

مشاوره خانواده در شمیرانات

در عصر حاضر، انسان ها مثل گذشته در مواجهه با مشکلات، بحران ها، تنش ها، مشکلات فردی و مسائل روانی، از دوستان و افراد فامیل کمک نمی گیرند. امروزه بسیاری از ما به این درک رسیده ایم که در چنین شرایطی بهتر است به یک متخصص مراجعه کنیم. کسی که در رشته هایی مثل روانشناسی و مشاوره تحصیل کرده و در این زمینه صاحب تخصص و تجربه است. تعداد زیاد مراکز روانشناسی و مشاوره ای، در شهرهای مختلف ایران بیانگر این تغییر فرهنگی مثبت است.
یکی از تغییرات و اتفاقات مهم دیگر در دوران ما، فراگیری مشاوره های غیرحضوری است. مشاوره های تلفنی و آنلاین از جمله شایع ترین خدمات مشاوره ای غیرحضوری اند.
چنانچه به دنبال خدمات مشاوره خانواده در شمیرانات یا سایر شهرهای ایران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، مهاجرت، کسب و کار، نظام وظیفه و…. به مخاطبانشان مشاوره می دهند.
مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو مخاطبان زیادی دارد و روزانه افراد زیادی برای حل مشکلات فردی و خانوادگی با آیدانیتو تماس می گیرند.

چرا مشاوره تلفنی؟

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که از خودتان بپرسید چرا با وجود مراکز مشاوره حضوری کسی باید از مشاوره تلفنی استفاده کند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی دارند و فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند.
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

خدمات مشاوره رواشناسی در آیدانیتو متعدد و متنوع اند و چنانچه در جست و جوی مشاوره خانواده در شمیرانات هستید، تماس با آیدانیتو را حتماً به شما توصیه می کنیم. اگر بخواهیم از مهم ترین خدمات بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده اتفاق ساده و بی اهمیتی نیست. هر چقدر موقع ازدواج آگاهانه تر عمل کنیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بالاتر می رود.
یکی از راه های افزایش این آگاهی، استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج است. مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو، به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای ازدواج، شرایط ازدواج و…. آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

طلاق

طلاق و جدایی همسران هم مثل ازدواج اتفاق مهمی است. اگر چه کمتر کسی موقع ازدواج به طلاق فکر می کند. اما به هر حال این اتفاق برای زوج های زیادی می افتد. و متأسفانه شیوع طلاق در جامعه ما روز به روز بیشتر می شود.
اگر قصد جدایی دارید یا در شرف طلاق هستید، آیدانیتو جایی است که در تماس با مشاوران آن می توانید در صورت امکان از طلاق پیشگیری کنید و در صورتی که جدایی تنها راه پیش روی شماست از روندهای قانونی طلاق و مراقبت های روانی بعد از طلاق آگاه شوید.

اعتیاد

وقتی کسی معتاد می شود فقط دست به نابودی خودش نمی زند و در واقع اطرافیان و افراد خانواده اش را هم دچار مشکلات و بحران های فراوانی می کند.
مشاوره اعتیاد فرصتی است که به واسطه آن می توانید در مورد انواع روش های ترک اعتیاد، تأثیر اعتیاد بر خانواده و مراقبت های پس از ترک اطلاعات کسب کنید.

خیانت

روابط فرازناشویی حتی در کشور ما که ارزش های خانوادگی را محترم می شمارد، شیوع دارد و متأسفانه روز به روز فراگیرتر می شود.

 

ریشه های خیانت بسیارند و زنان و مردان به دلایل مختلفی ممکن است خیانت کنند. در مشاوره خیانت شما می توانید راهکارهای پیشگیری از خیانت را فرا بگیرید و چنانچه از خیانت همسرتان مطمئن هستید، بهترین تصمیم را برای آینده زندگی مشترکتان بگیرید.

مسائل جنسی

نیاز جنسی یکی از قوی ترین نیازهای انسان ها و رابطه جنسی یکی از مهم ترین مؤلفه های زندگی مشترک است و به نوعی می توان گفت که یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخش، سلامت و پایداری رابطه عاطفی همسران و ازدواجشان را تضمین می کند.
از سویی دیگر اختلالات جنسی، بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، سوء استفاده های جنسی، ناهماهنگی های جنسی و… معضلاتی هستند که می توانند سلامت افراد و سلامت روابط را به خطر بی اندازند.
مشاوران جنسی در آیدانیتو، این توانایی را دارند که در زمینه حل این معضلات به مخاطبان راهکار بدهند.

کودکان و نوجوانان

دوران کودکی و نوجوانی از مهم ترین دوره های زندگی هر انسانی هستند. هر چقدر این دوران سالم تر باشد، زندگی افراد در بزرگسالی سالم تر و کم تنش تر خواهد بود. اختلالات و بحران های روانی مخصوص بزرگسالان نیستنند و کودکان و نوجوانان هم می توانند از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، وسواس و…. رنج بکشند.
مشاوره کودک و نوجوان نوعی از خدمات مشاوره است که والدین، معلم ها و سایر کسانی که با کودکان و نوجوانان در تعامل هستند می توانند به واسطه آن از روش های درمان اختلالات کودکان راهکارهایی برای حل مشکلات تحصیلی کودکان، بحران های بلوغ، اختلالات رفتاری و… باخبر شوند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

اختلالات روانی

افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی، اختلالات شخصیت و…. از جمله مهم ترین و شایع ترین اختلالات روانی اند و می توانند بر جسم افراد مبتلا و وضعیت تحصیلی و شغلی شان اثر منفی بگذارند.
خوشبختانه امروزه ما می دانیم که انسان ها فقط از بیماری های جنسی رنج می برند و اختلالات روانی حتی می توانند خطرناک تر باشند. مشاوره روانشناسی در آیدانیتو به معنای ارائه بهترین روش های درمان این اختلالات است.
در این مقاله به مشاوره خانواده در شمیرانات پرداختیم. در ادامه مطالعه به شما مشاوره خانواده رایگان را پیشنهاد می کنیم. و با تماس گیری شماره مشاوره خانواده خود را دریافت کنید.
مشکل یا دغدغه ای فردی ذهنتان را مشغول کرده؟ نگران بحرانی خانوادگی هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *